Mikä bloggaajissa ärsyttää?
Listataan ärsytyksen kohteita!
Itseäni ärsyttää yleisesti ottaen se, mihin blogimaailma on menossa. Enemmän ja enemmän kiiltokuvaa, täytesanoja, ylivalotusta kuvissa ja videopostaukset yhtä lässytystä ja lukijoita kutsutaan murmeleiksi ja kullannupuiksi yms, ihme lässytystä. Missä on aitous?
Kommentit (327)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:18"]
No mua ärsyttää yksi bloggaaja, joka on varmaan teininä ollut joku koulukiusaaja. Hyvännäköinen, itsevarma, ei oikein ymmärrä erilaisia ihmisiä kuin mitä hän on itse. Ei myöskään ole vastannut kommentteihini, jotka ovat olleet kivoja ja asiallisia mitenkään.
Eli kiitos ja hei ja pidä blogisi.
[/quote]
kuka?
[/quote]
Fit you too
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:42"]
Miten nuo nuoret opiskelijat matkustelee koko ajan, syö ulkona kalliissa ravintoloissa, ostelee jatkuvasti uutta merkkituotetta ja asuvat todella hienoissa ja esittelykelpoisissa kodeissa?
Ylioppilaat saavat ihan väärän kuvan opiskelijaelämästä kun kuvittelevat että se on niin glamuuria kaiken kaikkiaan!
[/quote]
Osa niistä on prostituoituja, ihan oikeasti.
Kaikki realismi on kadonnut blogeista.
Menkää nyt lukemaan ja katsomaan esim. Hulluna Vaatteisiin (myös Pinkit korkokengät) blogia, niin sieltä selviää, mikä Ä.R.SY.T.T.Ä.Ä. Jo pelkkä kuvien katseleminen saa minut voimaan pahoin. Miten aikuinen nainen kehtaa, mutta näyttää kehtaavan. Myötähäpeä on valtava !
Vai että löytyi oikein hymy, ehkä hymystä sitten on olemassa monenlaisia versioita, tässä blogissa esiintyvä ei ehkä ole se tyylitietoisin hymy.
Minä näin hymyn sijaan karseen irvistyksen, sellaisen jossa kitarisat paistoivat, mutta ei hätää, ilme sopii erittäin osuvasti bloggarin tyyliin muutoinkin. Kauneus on kokonaisuus, ehkä se on tässä blogissa unohtunut.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:59"]
Vai että löytyi oikein hymy, ehkä hymystä sitten on olemassa monenlaisia versioita, tässä blogissa esiintyvä ei ehkä ole se tyylitietoisin hymy.
Minä näin hymyn sijaan karseen irvistyksen, sellaisen jossa kitarisat paistoivat, mutta ei hätää, ilme sopii erittäin osuvasti bloggarin tyyliin muutoinkin. Kauneus on kokonaisuus, ehkä se on tässä blogissa unohtunut.
[/quote]
Tämähän oli tosi kiva blogi, ei värikkäät vaatteet ja hulluttelu ole vain nuorten etuoikeuksia. Harvinaisen piristävä bloggaaja vaikka en kuulu itse ollenkaan blogin kohderyhmään. Lisää näitä!
Mua ärsyttää se että täällä niistä pitää jauhaa! Jos ne niin teitä ärsyttää niin miksi helvetissä luette niitä??? Ei ole mikään laki että pitää netistä etsiä kaikista ärsyttävimpien tavisten blogeja ja sitten ärsyyntyä niistä ja tulla tänne änkkäämään!!!
Materialismi ja henkisen kehityksen puute ärsyttää. Meinaavatkohan nuo tyttöset vielä 80-vuotiainakin kotiuttaa luksuslaukkuja ja meikkejä? Kaipaisin blogeja, joissa ihmiset pyrkisivät kehittämään itseään.
"ei hulluttelu ole nuorten etuoikeus".
Olipa todella outo tapa tarrata kiinni tähän kyseiseen blogiin. Hulluttelua vaatteilla, MITÄ SE OIKEASTI ON. Onko se siis sitä, kuten tässä blogissa, plätätään päälle mitä sattuu, sopii tai ei ja leikitään "hulluttelijaa". Oikea sana tässä hulluttelun sijaan on MAUTTOMUUDEN ESIINTUOMINEN sekä tyylitajun totaalinen puuttuminen.
Merenhelmi ärsyttää, ei julkaise yhtään kritiikkiä tai kerro omasta mokastaan, kun vahingossa latasi blogiinsa ylimielisiä maileja mitä oli opettajilleen lähettämässä. Ja kuka on niin tyhmä että käyttää blogiaan muistiinpanoalustana millekään henkoht-asialle? :D
En ikinä laittaisi lastani blogiin!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:06"]
Merenhelmi ärsyttää, ei julkaise yhtään kritiikkiä tai kerro omasta mokastaan, kun vahingossa latasi blogiinsa ylimielisiä maileja mitä oli opettajilleen lähettämässä. Ja kuka on niin tyhmä että käyttää blogiaan muistiinpanoalustana millekään henkoht-asialle? :D
[/quote]
Niissä maileissa kehui olevansa 20 suosituimman bloggaajan joukossa. Nyt on blogilistassa 143., oli jossain vaiheessa 300+ . Nokannosto kostautui. Lopetin seuraamisen kun postaukset tosi tylsiä ja samanlaisia. Orkidea, kynsilakkapullo, punainen huulipuna, sama jokeri-hymy... Miten nainen ("tyttönen") puhuu superfoodeista ja luomukasvisruuasta kun samaanaikaan iskee naamaansa kilotolkulla kosmetiikkaa, tippoja ja meikkiä. Painottaa kirppari-innostustaan ja kuitenkin Vuittonin ALMA lähikuvassa jokatoinen postaus. Ristiriitainen ihminen kaikkinensa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:34"]Se itsensä tyrkyttäminen ja huomion keräjääminen; katsokaa nyt MINUA, MINUN hiuksia, luksuslaukkua, täydellistä kotia, puolisoa ja sitä kun MINÄ ja elämäni ollaan ah niin täydellisiä! Minäminäminä. Miksi ne luulee olevansa jotenkin niin erityisiä?
[/quote]
Kateellinen? Älä lue.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:14"]
Listataan ärsytyksen kohteita!
Itseäni ärsyttää yleisesti ottaen se, mihin blogimaailma on menossa. Enemmän ja enemmän kiiltokuvaa, täytesanoja, ylivalotusta kuvissa ja videopostaukset yhtä lässytystä ja lukijoita kutsutaan murmeleiksi ja kullannupuiksi yms, ihme lässytystä. Missä on aitous?
[/quote]
Eniten ärsyttää koppavuus, turhan kovat luulot ja tietynlainen ylimyksen rooliin asettautuminen, ns. "asiantuntijuus". Pahimmat lukijoiden mielistelijät ja hymyilijät ovat usein niitä, jotka voivat tosielämässä käyttäytyä kuin maailman omistajat.
Te luette selkeästi ihan huonoja blogeja :D Mä ihmettelen, että miten ylipäätään ketään jaksaa kiinnostaa ne "päivän asu", "tässä mun LV-laukku", "asettelin valkoiset tulppaanit Aalto-maljakkoon ja tässä näkyy mun MacBook valkoisella sohvalla" jne postaukset. Useimmissa blogeissa se sisältö on ihan kuraa. Kirjoitetaan huonosti, huonoa äidinkieltä ja huonoja tarinoita. Olen ajatellut, että kai se uppoaa teineihin, mutta että jos näitä lukevat ihan aikuiset ihmiset, niin mitä te niistä saatte irti?
Ja kyllä, olen itse bloggaaja ;)
Tanne kirjottajia on selvasti alkanut pelottaa tulevaisuus. Varsinkin kun se linkittyy yksiloityihin naisiin.
Up