Kun kohtaatte kadulla julkkiksen ja...
..tämä julkkis katsoo teitä silmiin, tunnetteko ylpeyttä? Ajatteletteko mielessänne että olette tehneet vaikutuksen tähän tärkeään henkilöön?
Kommentit (16)
Olen varma että te av-mammat tunnette salaa pientä ylpeyttä ja yritätte peitellä sitä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:56"]
Ei. Ei ole ihan terve jos kokisi.
[/quote]
Kuitenkin julkkikset saavat paljon huomiota ja heitä kohdellaan eri tavalla. Mä luulen että ihmiset haluavat huomiota julkkiksilta.
En ajattele tehneeni vaikutusta , mietin lähinnä tuijotinko häntä.
Mä kun nään kivan julkkiksen kadulla, niin ihan hönöblondina silmät loistaen sanon vain sen etu - ja sukunimen. Kahden kanssa pussattu pieni pusu tuolla taktiikalla. Kahden kanssa tuli vähän pidempikin "suhde". Pitää kyllä pienen pieni valkoviinipöhinä olla, ihan töiden jälkeen Alepassa ei ehkä toimi.
Kertokaa mikä se tunne sitten on kun tärkeät ihmiset ja julkkikset saavat ihmiset pörräämään ympärillään ja hymyilemään? Mikä saa ihmiset käyttäytymään noin?
Kaksi maailman isointa runkkaria. Esa Tikkanen ja Pirkka Pekka Petelius. Todellinen pettymys asiakaspalvelutilanteessa, meni maku ihan totaalisesti vaikka pidin heistä.
Moikkaan kuten muitakin ystäviäni.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:57"]
Olen varma että te av-mammat tunnette salaa pientä ylpeyttä ja yritätte peitellä sitä.
[/quote]
Mikä itse olet, ihan vahingossa tänne eksynyt? Myönnä pois, addiktoitunut kuitenkin :)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:20"]
Kaksi maailman isointa runkkaria. Esa Tikkanen ja Pirkka Pekka Petelius. Todellinen pettymys asiakaspalvelutilanteessa, meni maku ihan totaalisesti vaikka pidin heistä.
[/quote]
Kerro lisää! :o
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:57"]
[/quote]
"te av-mammat"? Itsekin olet sellainen :D
Kaikki julkkikset ei todellakaan ole tärkeitä henkilöitä. heidän katseensa ei saa aikaan kuin puistatuksia.
Näin kerran salkkareiden cindyn kadulla juttelemassa ystäviensä kanssa. Oli kyllä kaunis ilmestys, iloinenkin.
Olin keikan jälkeen 10hgen tyttökaveriryhmän kanssa baarissa ja nämä minun kaverit on oikeasti osa hyvin kauniita,niitä,joita aina eniten isketään. No,Tää naistenmies "laulaja" iski kuitenkin silmänsä muhun ja pelattiin silmäpeliä pari h ja sitten jatkoille! Olen kyllä otettu,vähän kuin joku päiväunihaave olisi toteutunut!:)
15 jatkaa. Olen muutenkin ihme julkkismagneetti. Normaalisti minua ei edes usein isketä vaan kavereitani, mutta minua ovat iskeneet kyllä kaikenmaailman seiska julkkikset ja jopa nimekkäät jääkiekkoilijat. Sitä me ihmetellään että mikähän minussa näitä miellyttää kun tavan kaverit ei sitten lähesty:) haluan siis tavallisen miehen,olen tumma,pitkä,hillitty ja hallittu.
En tunnista kadulla ees julkkiksia. Saatan kyllä miettiä, mistä on tuttu. Keksin sitten valovuosien päästä sen. Näin kävi body actionissa Kuopiossa, kun Kokkonen oli ite paikalla :D mieheni sanoi liikkeen ulkopuolelle kuka hän oli :P
Ei. Ei ole ihan terve jos kokisi.