Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olette olleet seksittä johtuen miehen loukkaavasta kommentista?

Vierailija
02.01.2015 |

Miten tilanne korjaantui?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:40"]Lapsellista! Sitten ihmetellään kun mies panee pikkujouluissa sihteeriään tai alkaa viihtymään muuten vaan enemmän kavereiden kanssa.
[/quote]

Uskokaa jo, että miehet pihtaa myös yhtälailla ja naiset pettää jopa enemmän.... Meillä mies pihtaa ja mua vituttaa kun viime kerrasta on jo 4kk. En ole pettämissä.. :(

Vierailija
22/72 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Ainoa loukkaava kommentti, minkä se on sanonut, oli että "Sä voisit ajaa ne" sen jälkeen kun huomasi mulla olevan karvoja rinnassa ja minä huomautin, että monilla naisilla on. Päätin, että se saa painaa mua karvaisine rintoineni tai ei ollenkaan. Sentään nypin ne tummat pois. Luulis, että se riittää. Miehet ei tajua, kuinka kauan naisella menee siistiytymiseen. Joka toinen päivä pitää ajella sääret, bikiniraja ja kainalot. Ja nyt pitäis vielä rinnatkin! Sitten ne ihmettelee, miks suihkussa kestää enemmän ku kolme minuuttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/72 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:44"]

Ai on lapsellista olla haluamatta seksiä miehen kanssa, joka on sanonut että mulla on rumin perse jonka se on nähnyt? Ap

[/quote]

Mä en haluaisi parisuhdetta tuollaisen miehen kanssa. Osaako se pyytää edes anteeksi?

En tykkää seksillä kiristämisestä puolin enkä toisin. Onneks mun mies on opetellut pyytämään anteeksi ja lopettanut mykkäkoulun harrastamisen. 

Vierailija
25/72 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle sanoi pahemmin kuin, että perse on ruma. Tosin oli kännissä eikä ehkä muistanut asiaa itse, mutta siinä toinen hyvä syy pitää miestä epäkelpona. Ilman seksiä joitain kuukausia, alle puoli vuotta. Sitten jätin sen viimein.

Vierailija
26/72 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kaupasta ja sanoi että olipa todella kaunis kassatyttö siellä.

Ai että se sitten osaa aina ilahduttaa vanhaa rumaa vaimoaan. Ap

Vierailija
28/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:42"]

Mies tuli kaupasta ja sanoi että olipa todella kaunis kassatyttö siellä. Ai että se sitten osaa aina ilahduttaa vanhaa rumaa vaimoaan. Ap

[/quote]

Jospa kertoisit miehellesi mitä mieltä olet hänen kommenteistaan. Täällä avautumisesta ei ole parisuhteesi kannalta hyötyä. Jos kyseessä tosiaan on "viimeinen pisara" niin oletko niistä edellisistä pisaroista miehellesi kertonut? Ei ole erityisen reilua mitään puhumatta kerätä sappea vuosikaudet ja sitten räjäyttää se kaikki kerralla toisen niskaan.

Mikäli mies ei keskustelunkaan jälkeen ymmärrä toimintansa loukkaavuutta eikä muuta käytöstä niin vaihda miestä. Muista keskustelussa kertoa aikomuksestasi erota, jotta hän tietää sinun olevan tosissasi. 

Vierailija
29/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut! Mutta en voi tällaisessa elämäntilanteessa alkaa uhata erolla (olen hoitovapaalla). Miehen mielestä mulla kun vain ei ole syytä pahoittaa mieltäni mistään näistä asioista. Ap

Vierailija
30/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:44"]

Ai on lapsellista olla haluamatta seksiä miehen kanssa, joka on sanonut että mulla on rumin perse jonka se on nähnyt? Ap

[/quote]

Jos et kestä tuota tietoa, sinun pitää erota. Piste. Vaikka mies yrittäisi miten korjailla sanojaan, et tule unohtamaan tuota kommenttia.

Vierailija
31/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:08"]

Olen kertonut! Mutta en voi tällaisessa elämäntilanteessa alkaa uhata erolla (olen hoitovapaalla). Miehen mielestä mulla kun vain ei ole syytä pahoittaa mieltäni mistään näistä asioista. Ap

[/quote]

Sehän ei ole miehesi valinta. Älä itse lähde sellaiseen eli ei haukkumista. Muistutat vaan säännöllisesti vaikkapa kerran viikossa siitä että asia on kesken ja että odotat miehesi pyytävän toimintaansa anteeksi ja korjaavan käytöstään. Kysy haluaisiko hän tulla keskustelemaan asiasta pariterapiaan, kun hänen toimintansa sinua loukkaa niin pahasti.

Ei nalkutusta, ei jatkuvaa kyräilyä tms. Ainoastaan muistutus kerran viikossa. Muutaman kuukauden kuluessa alkaa mennä jakeluun.

Vierailija
32/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi kyllä toimia. Paitsi jos olen niin ahdistunut, että en pysty noin rationaaliseen toimintaan. Ap

Vierailija
33/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:42"]Mies tuli kaupasta ja sanoi että olipa todella kaunis kassatyttö siellä.

[/quote]

Tee säkin vastaavalla tavalla!

Vierailija
34/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:42"]Mies tuli kaupasta ja sanoi että olipa todella kaunis kassatyttö siellä.

[/quote]

Tee säkin vastaavalla tavalla!
[/quote] no oon mä kerran tullessani salilta sanonut, että olipa siellä helvetin komea mies :D ap

Vierailija
35/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta. Tarpeeksi kauan kun kuulee olevansa epäviehättävä (ja lukee AV:ta), niin ei eronkaan jälkeen uskalla edes harkita. Järjellä ajatellen olen aika tavallinen, en mitenkään susiruma.

Vierailija
36/72 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetanko teillä rankaisu- ja kiristyspihtausta vai jääkö seksi pois ainoastaan riitelyn ajaksi? Sopii arvata mitä rankaisu- ja kiristyspihtaus tekee parisuhteelle. Se on testiryhmän kokemusten mukaan erittäin tehokas tapa päästä miehestä eroon.

Vierailija
37/72 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, kahdeksan vuoden aikana en moista ole mieheni suusta kuullut..

Vierailija
38/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelmista puhutaan. Minua mies ei ole ikinä haukkunut tai arvostellut, mutta jos jokin asia on häirinnyt niin paljon, etten ole kyennyt seksiin sen takia, niin olen kertonut, että mieltäni vaivaa se ja se. Sitten asiasta ollaan keskusteltu ja se on auttanut aina.

Vierailija
39/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo ensimmäinen kommentti tuota lajia? Mulle yksi tapailu sanoi ikävästi vartalostani ja tiesin heti, että tän miehen kanssa jos jatkaa, tiedossa on itsetunnon katoaminen. Onneksi möläytti ajoissa niin älysin olla rakastumatta.

Vierailija
40/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:44"]Ai on lapsellista olla haluamatta seksiä miehen kanssa, joka on sanonut että mulla on rumin perse jonka se on nähnyt? Ap
[/quote]
Eh, miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Ei tuosta pidemmän päälle seuraa mitään hyvää. Miten ikinä pystyt enää olemaan miehesi edessä alasti häpeämättä itseäsi? Saati harrastamaan seksiä. Heitä pihalle tuollainen moukka ja etsi mies joka tykkää sun pyllystä just sellaisena kuin se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi