Sinä joka tienaat hyvin, pelkäätkö potkulakia ?
Sinä joka tienaat yli TESsin, paremmin kuin kolleegasi, pelkäätkö potkulakia ?
Kommentit (26)
Sain jo kenkää. Kaikki irtisanottiin. Pomo ei enää jaksanut pyörittää yritystä ja työntekijät oltiin kaikki (suomalaiset) liian kalliita. Syksystä saakka työtön.
En. Ei olisi ketään vetämään johtamaani tiimiä.
Vierailija kirjoitti:
Sain jo kenkää. Kaikki irtisanottiin. Pomo ei enää jaksanut pyörittää yritystä ja työntekijät oltiin kaikki (suomalaiset) liian kalliita. Syksystä saakka työtön.
Perussuomalaista isänmaallisuutta. Omat maanmiehet eivät kelpaa töihin.
En todellakaan.
T. Osaamista hyvin spesifistä asiasta, jolle kuitenkin sen verran kysyntää, että vuoden 2025 loppuun saakka alkaa olla kohta myyty kalenteri täyteen. Tiedän Suomesta alle kymmenen vastaavaa tekevää henkilöä ja heistäkin ainakin yksi eläköitymässä lähivuosina.
Vierailija kirjoitti:
En. Tienaan ihan syystä enemmän. Siinäpähän yrittäisivät saada jonkun yhtä hyvän halvemmalla tilalle.
Ei kannata pitää itseään korvaamattomana vaikka olisi kuinka hyvä työssään.Ja monesti riittävän hyvä kelpaa jos on halvempi.
En tietenkään. Miksi pelkäisin?
t. yrittäjä
En. Ottajia löytyy, jos nykyinen työnantaja haluaa minusta luopua. En usko, että ihan äkkiä haluaa.
Irtisanouduin tänään. Lähden töihin Norjaan. Kiitti Suomi, minulle riitti. Voitte tuoda nöyriä hoitajia Nigeriasta. T. Sairaanhoitaja.
En pelkää
meillä yksi joka teki duunarina häipyi kun ei saanut minimisuorituksesta lisää palkkaa
ja nyt palkaton uusi pätebä paremmalla palkalla. Osaamisesta kannattaa maksaa
Vierailija kirjoitti:
Joskus voisi olla hyvä, jos paikallisella sopimisella voisi pelastaa työpaikat, mutta sellainen ei käy laisinkaan AY-jäärille. Mielummin lappu luukulle ja henkilöstö kortistoon.
Vierailija kirjoitti:
On niitä aina ollut ja tulee olemaan sinunkin jälkeesi.
Anteeksi vaan.
En. Olen työtön, enkä hae töitä, Orpon hallituksen aikana. Hoidan kahta iäkästä omaistani, he maksavat minulle pimeästi. 😂 Kiitos Otpo ja Purra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaista isänmaallisuutta. Omat maanmiehet eivät kelpaa töihin.
Onneksi kommari perustaa pian menestyvän yrityksen, ottaa palkkalistoille suomalaisia ja maksaa heille kaikille suorastaan ruhtinaallista palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi. Olihan siinä pestissä joku ennen sinuakin. Ja tulee olemaan sittenkin, kun sinä jäät pois työstä syystä tai toisesta. Ei ole olemassa korvaamatonta ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
En. Ottajia löytyy, jos nykyinen työnantaja haluaa minusta luopua. En usko, että ihan äkkiä haluaa.
Eikö vaikka sairastuisit skitsofreniaan, tai aasiasta tulee halvempi ja pätevämpi tilalle.
Olen yksinyrittäjä, ei vaikuta muhun lainkaan.
Sanoisin itseni irti samantien jos kokisin olevani työpaikallani tarpeeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö vaikka sairastuisit skitsofreniaan, tai aasiasta tulee halvempi ja pätevämpi tilalle.
Ei sairastumisella ole mitään tekemistä irtisanomisten kanssa. Sairaana jäädään sairauslomalle ja/tai työkyvyttömyyseläkkeelle. Jos taasen Aasiasta tulee halvempi tilalle, minulle löytyy ottajia muualta, kuten jo kerroinkin. Ei ole siis mitään syytä pelätä. En ole riippuvainen nykyisestä työnantajastani, vaan voin tarvittaessa vaihtaa puljua.
En. Tienaan ihan syystä enemmän. Siinäpähän yrittäisivät saada jonkun yhtä hyvän halvemmalla tilalle.