Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olette olleet seksittä johtuen miehen loukkaavasta kommentista?

Vierailija
02.01.2015 |

Miten tilanne korjaantui?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap se, joka teki ihan omankin aloituksen siitä että mies oli sanonut noin? Muistan, kun kauhistelin sitä, mitä miehesi oli sanonut. Miksi miehesi sanoi niin?? En usko, että se pitää paikkaansa. Halusiko hän suutuspäissään loukata sinua?

Vierailija
42/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut millään lailla suutuspäissään. Itse sanoi jälkeenpäin että kyseessä oli lapsus, mutta että on yhä sitä mieltä. Koitti lieventää reaktiotani selittamällä, ettei perse ole sille tärkeä asia eikä edes
vaikuta seksiin. Tosin jo kesällä se sanoi perseeni olevan turnoff. Ap

Vierailija
44/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vastaus kysymykseen miksi olen, on se, että mies alkoi avautua siitä mitä kropastani todella ajattelee vasta kun oli lapset ja talolaina. Mutta ei mua yhtään hävetä olla alasti miehen nähden, parempi kroppa mulla tällä hetkellä on kuin sillä, jollaon n. 15kg ylipainoa! Ap

Vierailija
45/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä tietää itsekin, että tuollainen "totuuksien" möläyttely on hänen huono puolensa. Hänen mielestään mun ei pitäisi juuttua siihen, koska itsessänikin on huonoja puolia (muutakin kuin takapuoli, hah). Ap

Vierailija
46/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:42"]

Pihtaaminen liitossa johtaa ennen pitkää vieraissakäyntiin ja avioparin rakkauden hiipumiseen. Olen nähnyt sen niin monta kertaa ystävien avioeroissa. Pitkässä liitossa toki tulee väistämättä myös hiljaisempia kausia elämäntilanteen vaihteluissa, mutta se pitää myös kestää. Miehet tarvitsevat seksiä pysyäkseen hengissä, olen sen nyt neljäkymppisenä ymmärtänyt. Muuten tiedoksi miehille: monista naisista tulee vasta neljäkymppisenä todellisia seksikoneita

[/quote]

"miehet tarvitsevat seksiä pysyäkseen hengissä..." Tämä on se nykyään viljelty harhakäsitys, joka aiheuttaa enemmän ongelmia kuin mikään muu. Seksittä pärjää aivan hyvin. Sen osoittavat lukuisat parisuhteettomat miehet. Moni elää koko elämänsä hyvin niukalla seksillä. Olisi korkea aika puhkaista kupla seksin merkityksestä ja suunnata energia jonnekin muualle.

Vierailija
47/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaus kostomielessä on kyllä varma tie eroon. Oletteko niin tyhmiä, että luulette miehenne vain tyytymään tilanteeseen? Mies voi käynnistää vastatoimet! Tästä syntyy kierre ja lopulta ero.

Vierailija
48/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies on myöskin sanonut seksistä lukuisia kertoja, ettei se ole hänelle tärkeää, lähinnä on harrastanut sitä minun mielikseni. Joten tuskin kamalasti kärsii tilanteesta. Ap

Vierailija
50/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:42"]

Pihtaaminen liitossa johtaa ennen pitkää vieraissakäyntiin ja avioparin rakkauden hiipumiseen. Olen nähnyt sen niin monta kertaa ystävien avioeroissa. Pitkässä liitossa toki tulee väistämättä myös hiljaisempia kausia elämäntilanteen vaihteluissa, mutta se pitää myös kestää. Miehet tarvitsevat seksiä pysyäkseen hengissä, olen sen nyt neljäkymppisenä ymmärtänyt. Muuten tiedoksi miehille: monista naisista tulee vasta neljäkymppisenä todellisia seksikoneita

[/quote]

"miehet tarvitsevat seksiä pysyäkseen hengissä..." Tämä on se nykyään viljelty harhakäsitys, joka aiheuttaa enemmän ongelmia kuin mikään muu. Seksittä pärjää aivan hyvin. Sen osoittavat lukuisat parisuhteettomat miehet. Moni elää koko elämänsä hyvin niukalla seksillä. Olisi korkea aika puhkaista kupla seksin merkityksestä ja suunnata energia jonnekin muualle.

[/quote]

Ihminen elää kunhan saa vettä ruokaa, lämpöä ja happea. Muuta ei tarvita. Mutta seksin puuttuminen parisuhteesta voi aiheuttaa onnettoman liiton. Kuten seksinpuute,myös monet muut asiat voivat johtaa onnettomuuteen.

Vierailija
51/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden. Ja ei ole mielestäni pihtaamista, vaan mulla menee halut, ei tee mieli miestä, joka ei halua olla mulle kiltti ja rakastava. Normaalisti olen hyvin halukas, varsinkin jos mies vähänkään mua kehaisee.

Vierailija
55/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
56/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hetkeäkään. Mies ei puhu minusta loukkaavasti, jos puhuu niin on ex-mies. 

Vierailija
58/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:33"]

[/quote]

Seksittä elää vallan hyvin, kun on yksin. Yhteiselossa tilanne on toinen. Mikäänhän ei estä kahta sinkkua elämästä sinkkuelämää yhteisasuen mutta ei sellainen ole parisuhde. Eikä tämä ole mikään anonyymin mielipide vaan löydät sen ihan ammattiauttajien antamista ohjeistakin. Parisuhteen muuttuessa seksittömäksi sen hajoaminen on todennäköistä.

Vierailija
59/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex yritti pihdata kosto/kiristys mielessä. Pari päivää niin antoi oraalisesti anteeksi. Aina niitä riitoja tulee mutta ne pitää osata sopia ja seksillä kiristäminen vain pahentaa asioita. 

Vierailija
60/72 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitää olla seksissä aina tunteet mukana. Kun riittävästi paskaa on tapahtunut, en pysty edes sääliseksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi