Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mä en enää ikinä asioi tässä kaupassa!!"

Vierailija
02.01.2015 |

Oletko joskus huutanut noin, mutta olet silti sitten kuitenkin asioinut?

Mikä sai tuon tunteenpurkauksen aikaan ja miksi sitten kuitenkin palasit kauppaan? Pyysitkö anteeksi?

Mua kiinnostaa tällaiset ihmiset, kosla mitä nyt aasiakas-nettisivuilta olen lukenut, niin hyvin usein tuollaista tokaisua on edeltänyt asiakkaan oma töppäily ja tyhmyys, josta sitten suututaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika wt hommaa huudella noin kaupassa.

Vierailija
22/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kukaan joka huutaa tuolla tavalla syyttä suotta kaupassa ei halua tulla kertomaan siitä tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei aina ole asiakkaassa, vaikka myyjät välillä niin antavatkin keskustelupalstoilla ymmärtää. :) En silti varmaan käyttäisi tuota fraasia, eihän se nyt tosiaan myyjän asia ole, missä aion jatkossa asioida. Sen sijaan ottaisin esimieheen yhteyttä ja antaisin palautetta huonosta palvelusta, tehoaisi varmasti paremmin kuin uhkaus olla käymättä enää kyseisessä putiikissa.

Vierailija
24/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:33"]

Edelleenkään tämä ketju ei koske teitä, jotka ette ole sinne kauppaan palanneet, jos olette siellä päättäneet olla asioimatta. ALUUNPERIN HALUSIN KYSYÄ, että miksi joku PALAA kauppaan, vaikka on ÄÄNEEN SANONUT, ettei sinne palaa. En missään vaiheessa kysynyt kokemuksia teiltä, jotka ette ole ääneen mitään sanoneet ja yksi ikävä käynti kaupassa on jäänyt viimeiseksenne. Mutta näköjään sisälukutaito on olematonta av:lla, joten antaa olla. Jatkakaa. En enää jaksa vängätä. AP

[/quote]

Minusta on ainakin hauska lukea noita toisenlaisiakin stooreja. Älä oo niin tiukkis ap. Jos aloitat ketjun, on ihan todennäköistä että se alkaa "rönsyillä" :D

Vierailija
25/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:29"]

Olen kyllä ilmoittanut että en asioi liikkeessä enään. Olin odottanut palvelua 45 minuuttia ja loppua ei näkynyt. Ilmoitin että lähden nyt ja en tule takaisin. Oli siis silmälaseista kysymys. Ilmoitin myös pääkonttorille että en enään halua mainoksia heiltä, ja en ole nyt 15 vuoteen käynyt kyseisessä liikkeessä. Samalla loppui meidän perheen asiointi samaisessa ketjussa ja silmälaseja on 5 henkilöllä. Silmälasit vaihdetaan noin vuoden välein + aurinkolasit noin 3 vuoden välein. Lapsille siis vuoden välein ja aikuiset noin parin vuoden välein. Joudumme valitettavasti sijoittamaan silmälaseihin aika paljon rahaa.

Yrittivät viime vuonna uudestaan lähestyä tarjouksella, mutta ilmoitin rauhallisesti poistakaa minut listoilta, en halua että minulle lähetetään tarjouksia. En edelleenkään halua ostaa sieltä mitään.

Siis, jos päätän niin ei minua saa samaiseen kauppaan / ketjuun uudestaan edes ilmaisilla tuotteilla. Tosin en huutanut.

[/quote]

Minulla sama kokemus Instrumentariumista. Netissä varasin ajan optikolle, se vielä onnistui samoin kuin vain 30 min myöhässä ollut näöntarkastus (kun ihmettelin myöhästymistä, totesi optikko, että he luulivat, että en ole paikalla - siis miten niin luulivat, kun ei nimellä kutsuttu sisään ja tarkastukseen pääsin vasta, kun soitin liikkeeseen (siis siihen, jossa jo olin) ja kysyin ajanvarausaikaani ja sitä, miksi en pääse näöntarkastukseen. )

Mutta niitä laseja en koskaan saanut ulos liikkeestä! TUli tekstiviesti, että lasit ovat valmiit. Menin liikkeeseen ja odotin ja odotin ja odotin, että tulisi minun vuoroni. Ruokatunti päättyi ja piti mennä töihin. Seuraavana päivänä yritin uudestaan töiden jälkeen ja sama juttu. Aina oli joku toinen asiakas, jonka kanssa "ihan hetki tarkistetaan". Yritin moneen kertaan, että "minä niitä laseja tulin hakemaan, kun ne on valmiit" ja vastaus oli aina, että istukaa odottamaan, optikko katsoo niitä sitten, kun on teidän vuoronne. Lopulta oli pakko lähteä hakemaan lasta päiväkodista.

Tätä toistui muutaman viikon lähes joka päivä kunnes kyllästyin. Ajattelin, että pitäkää lasit, jos niitä kerran ei voi asiakkaalle antaa. Muutaman kerran tuli tekstiviestiä, että lasinne olisi täällä noudettavissa, mutta ajattelin, että hienoa, haluavat minut taas sinne odottamaan, käytän aikani fiksummin.

Vierailija
26/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:38"]

Vika ei aina ole asiakkaassa, vaikka myyjät välillä niin antavatkin keskustelupalstoilla ymmärtää. :) En silti varmaan käyttäisi tuota fraasia, eihän se nyt tosiaan myyjän asia ole, missä aion jatkossa asioida. Sen sijaan ottaisin esimieheen yhteyttä ja antaisin palautetta huonosta palvelusta, tehoaisi varmasti paremmin kuin uhkaus olla käymättä enää kyseisessä putiikissa.

[/quote]

No einsteinkin heräsi! Kuten sanoin jo tuolla edellä, niin tietenkin liike on voinut tehdä virheen, joka sitten pitää korjata.

Kyse on tavasta hoitaa asia ja myös siitä, millä tavalla uskot, että asia tulee hoidetuksi. On aika mykistävää, jos joku ajattelee, että huutaminen johtaa johonkin. Tiukka, vaativa ja oikeuksistaan kiinnipitävä voi olla myös ilman, että huutaa kuin kolmevuotias karkkihyllyllä. Hahmotatko eron?

Vierailija
27/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:38"]Vika ei aina ole asiakkaassa, vaikka myyjät välillä niin antavatkin keskustelupalstoilla ymmärtää. :) En silti varmaan käyttäisi tuota fraasia, eihän se nyt tosiaan myyjän asia ole, missä aion jatkossa asioida. Sen sijaan ottaisin esimieheen yhteyttä ja antaisin palautetta huonosta palvelusta, tehoaisi varmasti paremmin kuin uhkaus olla käymättä enää kyseisessä putiikissa.
[/quote]

On totta,että myyjissäkin on välillä vikaa. Toivottavasti ymmärrät inhimilliset virheet, joita sattuu jokaiselle ja muistat, ettet itsekään ole täydellinen.

Vierailija
28/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:38"]Vika ei aina ole asiakkaassa, vaikka myyjät välillä niin antavatkin keskustelupalstoilla ymmärtää. :) En silti varmaan käyttäisi tuota fraasia, eihän se nyt tosiaan myyjän asia ole, missä aion jatkossa asioida. Sen sijaan ottaisin esimieheen yhteyttä ja antaisin palautetta huonosta palvelusta, tehoaisi varmasti paremmin kuin uhkaus olla käymättä enää kyseisessä putiikissa. [/quote] On totta,että myyjissäkin on välillä vikaa. Toivottavasti ymmärrät inhimilliset virheet, joita sattuu jokaiselle ja muistat, ettet itsekään ole täydellinen.

[/quote]

Olin opiskeluaikani (6 vuotta) kolmessa eri kaupassa töissä, ja voin sanoa, että kyllä siellä taukohuoneessa myyjät haukkuvat asiakkaita, ja monella asenne on se, ettei edes jakseta yrittää palvella asiakkaita kunnolla. Ymmärrän inhimilliset virheet, jos ne hoidetaan hyvällä asenteella. Huono asenne on huonoa palvelua, ja siitä annan kyllä esimiehelle palautetta.

Vierailija
29/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään tämä ketju ei koske teitä, jotka ette ole sinne kauppaan palanneet, jos olette siellä päättäneet olla asioimatta. ALUUNPERIN HALUSIN KYSYÄ, että miksi joku PALAA kauppaan, vaikka on ÄÄNEEN SANONUT, ettei sinne palaa. En missään vaiheessa kysynyt kokemuksia teiltä, jotka ette ole ääneen mitään sanoneet ja yksi ikävä käynti kaupassa on jäänyt viimeiseksenne. Mutta näköjään sisälukutaito on olematonta av:lla, joten antaa olla. Jatkakaa. En enää jaksa vängätä. AP

[/quote]

Tai sitten ihmiset vaan haluavat keskustella omista kokemuksistaan asiaan -löyhästikin- liittyen vaikka miten yrität vääntää sääntöjä siihen sekaan.

Painu vittuun mäkättämäastä.

Vierailija
30/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:38"]

[/quote]

No einsteinkin heräsi! Kuten sanoin jo tuolla edellä, niin tietenkin liike on voinut tehdä virheen, joka sitten pitää korjata.

Kyse on tavasta hoitaa asia ja myös siitä, millä tavalla uskot, että asia tulee hoidetuksi. On aika mykistävää, jos joku ajattelee, että huutaminen johtaa johonkin. Tiukka, vaativa ja oikeuksistaan kiinnipitävä voi olla myös ilman, että huutaa kuin kolmevuotias karkkihyllyllä. Hahmotatko eron?

[/quote]

Hei toinen Einstein, minähän sanoinkin, etten itse tuota fraasia käyttäisi. Mutta kaiken palautteen, jonka annan myyjälle, annan myös hänen esimiehelleen. Kauppias ei voi kehittää toimintaa, jos asiakaspalautteet eivät ikinä kantaudu hänen korviinsa. :)

Vierailija
31/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:29"]

Olen kyllä ilmoittanut että en asioi liikkeessä enään. Olin odottanut palvelua 45 minuuttia ja loppua ei näkynyt. Ilmoitin että lähden nyt ja en tule takaisin. Oli siis silmälaseista kysymys. Ilmoitin myös pääkonttorille että en enään halua mainoksia heiltä, ja en ole nyt 15 vuoteen käynyt kyseisessä liikkeessä. Samalla loppui meidän perheen asiointi samaisessa ketjussa ja silmälaseja on 5 henkilöllä. Silmälasit vaihdetaan noin vuoden välein + aurinkolasit noin 3 vuoden välein. Lapsille siis vuoden välein ja aikuiset noin parin vuoden välein. Joudumme valitettavasti sijoittamaan silmälaseihin aika paljon rahaa.

Yrittivät viime vuonna uudestaan lähestyä tarjouksella, mutta ilmoitin rauhallisesti poistakaa minut listoilta, en halua että minulle lähetetään tarjouksia. En edelleenkään halua ostaa sieltä mitään.

Siis, jos päätän niin ei minua saa samaiseen kauppaan / ketjuun uudestaan edes ilmaisilla tuotteilla. Tosin en huutanut.

[/quote]

Minulla sama kokemus Instrumentariumista. Netissä varasin ajan optikolle, se vielä onnistui samoin kuin vain 30 min myöhässä ollut näöntarkastus (kun ihmettelin myöhästymistä, totesi optikko, että he luulivat, että en ole paikalla - siis miten niin luulivat, kun ei nimellä kutsuttu sisään ja tarkastukseen pääsin vasta, kun soitin liikkeeseen (siis siihen, jossa jo olin) ja kysyin ajanvarausaikaani ja sitä, miksi en pääse näöntarkastukseen. )

Mutta niitä laseja en koskaan saanut ulos liikkeestä! TUli tekstiviesti, että lasit ovat valmiit. Menin liikkeeseen ja odotin ja odotin ja odotin, että tulisi minun vuoroni. Ruokatunti päättyi ja piti mennä töihin. Seuraavana päivänä yritin uudestaan töiden jälkeen ja sama juttu. Aina oli joku toinen asiakas, jonka kanssa "ihan hetki tarkistetaan". Yritin moneen kertaan, että "minä niitä laseja tulin hakemaan, kun ne on valmiit" ja vastaus oli aina, että istukaa odottamaan, optikko katsoo niitä sitten, kun on teidän vuoronne. Lopulta oli pakko lähteä hakemaan lasta päiväkodista.

Tätä toistui muutaman viikon lähes joka päivä kunnes kyllästyin. Ajattelin, että pitäkää lasit, jos niitä kerran ei voi asiakkaalle antaa. Muutaman kerran tuli tekstiviestiä, että lasinne olisi täällä noudettavissa, mutta ajattelin, että hienoa, haluavat minut taas sinne odottamaan, käytän aikani fiksummin.
[/quote]

Tässä kaksi AAsiakasta,joilla oma napa tärkein. Jos on asiakas kesken, niin ei kukaan juuri sinun takiasi lakkaa palvelemasta toista. Todella itsekeskeistä näin olettaa.

Vierailija
32/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:29"] Olen kyllä ilmoittanut että en asioi liikkeessä enään. Olin odottanut palvelua 45 minuuttia ja loppua ei näkynyt. Ilmoitin että lähden nyt ja en tule takaisin. Oli siis silmälaseista kysymys. Ilmoitin myös pääkonttorille että en enään halua mainoksia heiltä, ja en ole nyt 15 vuoteen käynyt kyseisessä liikkeessä. Samalla loppui meidän perheen asiointi samaisessa ketjussa ja silmälaseja on 5 henkilöllä. Silmälasit vaihdetaan noin vuoden välein + aurinkolasit noin 3 vuoden välein. Lapsille siis vuoden välein ja aikuiset noin parin vuoden välein. Joudumme valitettavasti sijoittamaan silmälaseihin aika paljon rahaa. Yrittivät viime vuonna uudestaan lähestyä tarjouksella, mutta ilmoitin rauhallisesti poistakaa minut listoilta, en halua että minulle lähetetään tarjouksia. En edelleenkään halua ostaa sieltä mitään.   Siis, jos päätän niin ei minua saa samaiseen kauppaan / ketjuun uudestaan edes ilmaisilla tuotteilla. Tosin en huutanut. [/quote] Minulla sama kokemus Instrumentariumista. Netissä varasin ajan optikolle, se vielä onnistui samoin kuin vain 30 min myöhässä ollut näöntarkastus (kun ihmettelin myöhästymistä, totesi optikko, että he luulivat, että en ole paikalla - siis miten niin luulivat, kun ei nimellä kutsuttu sisään ja tarkastukseen pääsin vasta, kun soitin liikkeeseen (siis siihen, jossa jo olin) ja kysyin ajanvarausaikaani ja sitä, miksi en pääse näöntarkastukseen. ) Mutta niitä laseja en koskaan saanut ulos liikkeestä! TUli tekstiviesti, että lasit ovat valmiit. Menin liikkeeseen ja odotin ja odotin ja odotin, että tulisi minun vuoroni. Ruokatunti päättyi ja piti mennä töihin. Seuraavana päivänä yritin uudestaan töiden jälkeen ja sama juttu. Aina oli joku toinen asiakas, jonka kanssa "ihan hetki tarkistetaan". Yritin moneen kertaan, että "minä niitä laseja tulin hakemaan, kun ne on valmiit" ja vastaus oli aina, että istukaa odottamaan, optikko katsoo niitä sitten, kun on teidän vuoronne. Lopulta oli pakko lähteä hakemaan lasta päiväkodista. Tätä toistui muutaman viikon lähes joka päivä kunnes kyllästyin. Ajattelin, että pitäkää lasit, jos niitä kerran ei voi asiakkaalle antaa. Muutaman kerran tuli tekstiviestiä, että lasinne olisi täällä noudettavissa, mutta ajattelin, että hienoa, haluavat minut taas sinne odottamaan, käytän aikani fiksummin. [/quote] Tässä kaksi AAsiakasta,joilla oma napa tärkein. Jos on asiakas kesken, niin ei kukaan juuri sinun takiasi lakkaa palvelemasta toista. Todella itsekeskeistä näin olettaa.

[/quote]

Ei tarvitse keskeyttää toisen palvelemista, mutta voisi ottaa asiakkaita vastaan siinä järjestyksessä, jossa he tulevat liikkeeseen eikä tuttuja tai äänekkäästi kiireisiä "ihan pikkujuttuja" ensin.

Vierailija
33/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua katsottiin liikkeessä nenänvartta pitkin,kun menin sinne rötkyvaatteissa.Yleensä ks. liikkeessä tullaan heti palvelemaan jne. Ajattelin etten enää mee tuohon liikkeeseen,sellanen kyttääminen siellä oli niin väärin.Menin kuitenkin takaisin tosin tein prettywomanit, pukeuduin hyvin klassisen tyylikkäästi, heti tultiin palvelemaan,mutta mä katsoin nenänvarttapitkin tietty pienellä hymyllä;)

Vierailija
34/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

AP on malliesimerkki huutajasta, joka ei enää aio asioida kaupassa, koska hänet on ymmärretty väärin. Hän ei myöskään koskaan enää palaa av:lle, vaikka kohta täällä taas kommentoi :)

Vierailija
35/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:29"] Olen kyllä ilmoittanut että en asioi liikkeessä enään. Olin odottanut palvelua 45 minuuttia ja loppua ei näkynyt. Ilmoitin että lähden nyt ja en tule takaisin. Oli siis silmälaseista kysymys. Ilmoitin myös pääkonttorille että en enään halua mainoksia heiltä, ja en ole nyt 15 vuoteen käynyt kyseisessä liikkeessä. Samalla loppui meidän perheen asiointi samaisessa ketjussa ja silmälaseja on 5 henkilöllä. Silmälasit vaihdetaan noin vuoden välein + aurinkolasit noin 3 vuoden välein. Lapsille siis vuoden välein ja aikuiset noin parin vuoden välein. Joudumme valitettavasti sijoittamaan silmälaseihin aika paljon rahaa. Yrittivät viime vuonna uudestaan lähestyä tarjouksella, mutta ilmoitin rauhallisesti poistakaa minut listoilta, en halua että minulle lähetetään tarjouksia. En edelleenkään halua ostaa sieltä mitään.   Siis, jos päätän niin ei minua saa samaiseen kauppaan / ketjuun uudestaan edes ilmaisilla tuotteilla. Tosin en huutanut. [/quote] Minulla sama kokemus Instrumentariumista. Netissä varasin ajan optikolle, se vielä onnistui samoin kuin vain 30 min myöhässä ollut näöntarkastus (kun ihmettelin myöhästymistä, totesi optikko, että he luulivat, että en ole paikalla - siis miten niin luulivat, kun ei nimellä kutsuttu sisään ja tarkastukseen pääsin vasta, kun soitin liikkeeseen (siis siihen, jossa jo olin) ja kysyin ajanvarausaikaani ja sitä, miksi en pääse näöntarkastukseen. ) Mutta niitä laseja en koskaan saanut ulos liikkeestä! TUli tekstiviesti, että lasit ovat valmiit. Menin liikkeeseen ja odotin ja odotin ja odotin, että tulisi minun vuoroni. Ruokatunti päättyi ja piti mennä töihin. Seuraavana päivänä yritin uudestaan töiden jälkeen ja sama juttu. Aina oli joku toinen asiakas, jonka kanssa "ihan hetki tarkistetaan". Yritin moneen kertaan, että "minä niitä laseja tulin hakemaan, kun ne on valmiit" ja vastaus oli aina, että istukaa odottamaan, optikko katsoo niitä sitten, kun on teidän vuoronne. Lopulta oli pakko lähteä hakemaan lasta päiväkodista. Tätä toistui muutaman viikon lähes joka päivä kunnes kyllästyin. Ajattelin, että pitäkää lasit, jos niitä kerran ei voi asiakkaalle antaa. Muutaman kerran tuli tekstiviestiä, että lasinne olisi täällä noudettavissa, mutta ajattelin, että hienoa, haluavat minut taas sinne odottamaan, käytän aikani fiksummin. [/quote] Tässä kaksi AAsiakasta,joilla oma napa tärkein. Jos on asiakas kesken, niin ei kukaan juuri sinun takiasi lakkaa palvelemasta toista. Todella itsekeskeistä näin olettaa.

[/quote]

Kaltaisistasi ei ole yrittäjiksi tai asiakaspalveluun ylipäätään.

Onneksi kilpailu korjaa teidät pois.

Vierailija
36/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut se törkeä asiakaspalvelija jonka vuoksi asiakasparan oli pakko tehdä tuolla tavalla. Asiakas oli asioinut normaalisti, mutta lähtiessään hän osui parkkiruudusta poistuessaan betoniseinään. Asiakas kimpaantui kovasti koska olin siirtänyt seinää siten että hänen autonsa kärsi vaurioita. Teki todella kovasti mieli kysyä asiakkaalta onko hänen huutonsa varmasti lupaus eikä uhkaus. 

Vierailija
37/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuota ääneen sanonut, mutta joskus olen sen mielessäni sanonut ja myös pysynyt pois kyseisistä liikkeistä. Yksi oli pieni vaateputiikki johon eksyin etsiessäni lakkiaismekkoa. Omistaja (oletan, vanhempi rouva) tuli heti kysymään että ylppämekkoako haen, vastadin hymyillen joo. Pian kuitenkin huomasin ettei mikään kaupan mekoista miellyttänyt ja tein lähtöä, kun rouva tuli kysymään eikö löytynyt. Vastasin ystävällisesti jotain "ei nyt tällä kertaa ollut ihan sen tyylistä mitä etsin, kiitos, hei", niin rovan ilme happani ja tuhahtaen vastasi:"Jos ei täältä sopivan tyylistä löydy niin ei sitten mistään."
En ole mennyt tuonne toiste, mieluisan mekon kyllä löysin.

Vierailija
38/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:52"]

Kyse on tavasta hoitaa asia ja myös siitä, millä tavalla uskot, että asia tulee hoidetuksi.

[/quote]

Samaa voisi sanoa myyjille. Onko niin kauheaa joutua sanomaan "pahoittelen, että tuote tai palvelu ei ole mieleinen"? Koskaan kukaan ei sano näin, vaikka tuolla lauseella asiakas voisi kokea, että häntä kuunnellaan ja hänen asiansa otetaan todesta. Ihan sama kuka virheen on alunperin tehnyt. Ei pidä ottaa asiakkaan moitteita henkilökohtaisesti ja ajatella, etten minä (myyjä)  tässä voi mitään pahoitella, kun en itse virhettä ole tehnyt.

Minä olen käyttänyt tuota lausetta, ja mitä yleensä käykään? Asiakkaan kiukku lauhtuu usein siinä samassa, minkä jälkeen voidaankin rauhallisesti keskustella, miten ongelma saadaan ratkaistua.

Vierailija
39/39 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiva lukea myös niiden kokemuksis jotka eivät ole huutaneet ja ovat karttaneet kauppaa huonon kokemuksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän