taitaa lumet sulaa ensi viikolla täällä etelässä :(
helsinkiin ainakin luvattu taas plussa asteita ens viikolla. Yhtenä päivänä ennuste näytti jopa +5.
Kyllähän tätä jo viiko kestikin......harmittaa, olis saanut lumet pysyä kevääseen saakka.
Kommentit (7)
Jes! Saa sulaa mun puolesta eikä lunta enää koko lopputalvesta!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 07:44"]Jes! Saa sulaa mun puolesta eikä lunta enää koko lopputalvesta!
[/quote] Mieluummin ottaisin vaikka kolmimetriset kinokset kuin loskapaskaa ja vettä lopputalveksi.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 07:44"]Jes! Saa sulaa mun puolesta eikä lunta enää koko lopputalvesta! [/quote] Mieluummin ottaisin vaikka kolmimetriset kinokset kuin loskapaskaa ja vettä lopputalveksi.
[/quote]
Muuta lappiin!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 08:13"]
Muuta lappiin!
[/quote]
Muuta sinä Afrikkaan jos lämmintä kaipaat.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 08:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 08:13"]
Muuta lappiin!
[/quote]
Muuta sinä Afrikkaan jos lämmintä kaipaat.
[/quote]
Sainoinko kaipaavani lämmintä? En.
Mutta sinä vikisit, että haluat kolmemetriset kinokset. Lapissa niitä on. Sopeudu tai muuta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 08:16"]
Sainoinko kaipaavani lämmintä? En.
Mutta sinä vikisit, että haluat kolmemetriset kinokset. Lapissa niitä on. Sopeudu tai muuta.
[/quote]
En minä mitään vikissyt, kolmimetriset kinokset halusi joku muu. Et siis kaipaa lämmintä ja kesää, millaista sinä kaipaat? Loskaa ja nollakeliä vai.
Nii. Mutta ilmastonmuutosta tämä ei ole, eihän. Viherpiipertäjien kakanjauhantaa sellainen höpinä.