Keskeytetty yhdyntä 3x ovulaation aikaan ati
mikä mahdollisuus on tulla raskaaksi?Jos ovulaatio oli silloin kun luulen, niin keskeytettyä yhdyntää oli päivää ennen ovista kerran ja ovispäivänä kaksi kertaa, aamulla ja yöllä.
Kommentit (237)
Onkos siulla hiivaa? Se tappaa 99,8 % siittiöistä.
Päivitystä: kp 11 ja kp 12 nylpytetty hartaasti sisään!
Ap
Oletko muuten tehnyt mitään ovulaatiotestejä viime kuukausina? Tai tunnistatko muuten ovulaatiosi? Varmaan helpottaisi omaa oloasi, jos tietäisit ovuloitko "säännöllisesti". :)
Tässä kierrossa on oltu ilman keskeytystä kp 10, 13 ja 17. Kp 18 keskeytti.
Ei varmaan mitään toivoa tälläkään kertaa :/
Ap
Ukko on käynyt salaa katkaisemassa piuhansa!
Kiitos teille :)
Tänään kun otin jääkaapista simaa tunsin rinnoissa samaa vihlomista kuin imettävillä :D Nämä on varmaan pms-oireita....Mutta toivo elää xD
Ap
Kohta Katilla on vauva jota mies ei hoida koska "eihän hän sitä halunnut". Onnea vaan.
Kiitos kohtalontoveri ja jännittää sinun puolestasi onnistiko!
Minulla on tänään kp 14. En uskalla vielä hehkuttaa mutta kuiskaan ihan hiljaa : kp 12 ja kp 13 on ammuttu sisään.
Katsotaan miten käy! Jännittää kyllä mutta eihän sitä tiedä kun on näin ennenkin käynyt mutta kuukautiset on tullut. Viime kierrossa mies esim. ampui hedelmällisinä päivinä sisään xD mutta keskeytti nylpytyksen kp 20 eteenpäin xD Ei se minua haittaa...
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 11:00"]
Ei ole vieläkään menkat alkanut, nyt siis jo 8 päivää myöhässä. Tein eilen testin ja negatiivinen oli. Teen perjantaina uuden jos ei menkat ala. t.joku aiempi
[/quote]
raskaana t.31
Tänään kp 24 rinnat on taas kipeät ja särkee. Tälläistä on usein kierron loppuvaiheessa että ei ole raskausoire mutta joskus ei ole kipeät. Viime kierrossa ei ollut mitään särkyjä. Sitä edellisessä taisi olla.
En mä lannistu mutta kohta alan olla jo vanha etten enää viitsisi toivoakaan "vahinkoa" :( Jos nyt puolen vuoden sisään tärppäisi niin olisin ikionnellinen.
t. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:40"]
Kuukautiset alkoivat tänään kp 30 :'( Harmittaa ihan vietävästi :( t. surkea ap
[/quote]
Niinhän se aina
Aapee, miten se miehesi yhtäkkiä alkoi päästämään sisälle?
Meillä homma alkoi niin, että ihan hetken aikaa vaan oltiin ilman kumia ja sitten seuraavalla kerralla vähän pidempään ja kun en tullut raskaaksi niin sitten jo melkein loppuun asti ja nyt tilanne on ollut jo pitkään se, että mies ottaa samalla hetkellä pois kun saa, tulee kuitenkin ulkopuolelle ja näin jatkanut, koska en ole raskaaksikaan tullut. Toivossa on hyvä elää, että meilläkin jossain vaiheessa vahingossa päästäisi sisälle ja jos en tule raskaaksi niin ajattelisi että näin voi tehdä :D
yllättävän vähän marisijoita tässä ketjussa ettei näin voi tehdä, itse en tee ainakaan mitään väärin. Mieheni tietää että ilman ehkäisyä voi tulla raskaaksi, asiasta meillä ei oikein ole luonnollista puhua koska ollaan tavallaan jo päätetty ettei vauvaa tehdä, minäpä vain muutin mieleni mutta en sitä nyt oikein voi miehelle sanoa.
"tirppa"
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:33"]
Täällä odottelen menkkoja, ensi viikolla pitäisi alkaa. En usko että olen raskaana. Seksiä oli kyllä kp 12 ja 15 sisään.
Ap
[/quote]
Päivitä tilannetta tänne, moni av-mamma on hengessä mukana :) Tsemppiä!
[/quote]
Kiitos :) Nyt on loppukierto menossa, taitaa olla kp 27. Oireina on tavallinen rintasärky mikä on aina loppukierrossa. Mutta eilen toivo nosti hieman päätään kun (sorry suorat puheet!) mieheni puristeli rintojani ja imi nännejäni niin se sattui ihan kamalasti. Oli niin outoa että nänneihin sattui.No joka tapauksessa, toivon että olisi tärpännyt vaikka seksiä oli aika vähän. Eilenkin mies ampui sisään. Ei ole keskeyttänyt vielä kertaakaan tässä kuussa. Kumpa vain ampuisi oikeina päivinä sisään...
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:19"]En ymmärrä miksi sitä ehkäisyä, ei voi käyttää? Keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisyä vaan tuuripeliä. Jos mies ei halua käyttää kumeja, ennen kuin ehkäisy muulla tavalla kunnossa, niin pidä jalat ristissä. Miehen mieli voi yllättäin muuttua..
[/quote]
Jos minä haluaisin lapsen ja mies harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, niin en todellakaan laittaisi jalkoja ristiin. Päin vastoin seksiä saattaisi saada nimenomaan paljon.
Tsemppiä! Nännioire kuulostaa hyvältä!
;€