Keskeytetty yhdyntä 3x ovulaation aikaan ati
mikä mahdollisuus on tulla raskaaksi?Jos ovulaatio oli silloin kun luulen, niin keskeytettyä yhdyntää oli päivää ennen ovista kerran ja ovispäivänä kaksi kertaa, aamulla ja yöllä.
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:40"]
Kuukautiset alkoivat tänään kp 30 :'( Harmittaa ihan vietävästi :( t. surkea ap
Niinhän se aina
Aapee, miten se miehesi yhtäkkiä alkoi päästämään sisälle?
Meillä homma alkoi niin, että ihan hetken aikaa vaan oltiin ilman kumia ja sitten seuraavalla kerralla vähän pidempään ja kun en tullut raskaaksi niin sitten jo melkein loppuun asti ja nyt tilanne on ollut jo pitkään se, että mies ottaa samalla hetkellä pois kun saa, tulee kuitenkin ulkopuolelle ja näin jatkanut, koska en ole raskaaksikaan tullut. Toivossa on hyvä elää, että meilläkin jossain vaiheessa vahingossa päästäisi sisälle ja jos en tule raskaaksi niin ajattelisi että näin voi tehdä :D
yllättävän vähän marisijoita tässä ketjussa ettei näin voi tehdä, itse en tee ainakaan mitään väärin. Mieheni tietää että ilman ehkäisyä voi tulla raskaaksi, asiasta meillä ei oikein ole luonnollista puhua koska ollaan tavallaan jo päätetty ettei vauvaa tehdä, minäpä vain muutin mieleni mutta en sitä nyt oikein voi miehelle sanoa.
"tirppa"
yllättävän vähän marisijoita tässä ketjussa ettei näin voi tehdä, itse en tee ainakaan mitään väärin. Naiseni tietää että pystyisin harrastamaan seksiä muidenkin kanssa, asiasta meillä ei oikein ole luonnollista puhua koska ollaan tavallaan jo suhteen alussa päätetty ettei muita panna, minäpä vain muutin mieleni mutta en sitä nyt oikein voi naiselle sanoa.
Miltä kuulostaa? Niinpä...
Kuukautiset on myöhässä! Huu!!! Teen aamulla testin, apuaaaaa!!!!
Ap
Kaksi viivaa!!!!! O_o
:D xD Ei voi olla xD
Ap
Kiitos :D
En voi mitenkään uskoa tätä! Tein vielä uuden testin ja siihenkin tuli kaksi viivaa. En ole sanonut miehelle vielä. Missähän vaiheessa pitäisi... Itsehän se on nylpyttänyt ilman kumia vaikka kumeja on edelleen siellä laatikossa... Mutta uskon että asia on sille shokki enkä halua että se alkaa puhumaan abortista, en aio tietenkään suostua sellaiseen. Mietin vain että kauanko minun pitäisi voittaa aikaa... Eilen nylpytti taas keskeytetysti.
Reiluahan olisi jos kertoisin heti mutta en viitsi ihan vielä, se on niin alussa että.... Voihan se mennä keskenkin. Olen kyllä todella onnellinen pikku salaisuudestani :)
Ap
Zemiä!!! Tosi ihanaa että sait viimein plussan testiin! Älä kerro vielä, odota että raskaus on vähän pitemmällä.... Ja muista kertoa asiasi vähän itku kurkussa niin sinua ei epäillä mistään...
älä kerro ollenkaan, anna sen huomata asia itse kun vaikka alat yrjötä. sitten sanot että mitä, oho, en kai olis?
Odota vaikka kaksi viikkoa ja sano sitten että kuules, menkat on myöhässä, pitäisköhän tehdä testi. Sitten et suoraan järkytä sanomalla "Oon raskaana, sun keskeytetty nylpytys ei ihan toiminut!". Kun puhut että teet testin niin mies ehtii miettiä että onkohan se nyt paxuna vai ei. Sitten sanot että teit testin ja siihen tuli kaksi viivaa eli olet paxuna. Sitten olet vain hiljaa ja annat miehen puhua. Et tee tietenkään aborttia. Kyllä se sopeutuu ajatukseen.
Onnea!
Kaksoset tuli meille ja kaikki on niin hyvin!! Kiitos mukana elämisestä : DD!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset tuli meille ja kaikki on niin hyvin!! Kiitos mukana elämisestä : DD!!
Ap
Nyt kiinnostaa kuinka nyt ehkäistään. Onko keskeytetty käytössä?
Keskeytetty yhdyntä ei ole kovin luotettava ehkäisymenetelmä, joten saatat olla raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Keskeytetty yhdyntä ei ole kovin luotettava ehkäisymenetelmä, joten saatat olla raskaana.
Ei kun tää olikin vanha ketju ja sä olit päivittänyt. Onnea siis aplle.
Vierailija kirjoitti:
Odota vaikka kaksi viikkoa ja sano sitten että kuules, menkat on myöhässä, pitäisköhän tehdä testi. Sitten et suoraan järkytä sanomalla "Oon raskaana, sun keskeytetty nylpytys ei ihan toiminut!". Kun puhut että teet testin niin mies ehtii miettiä että onkohan se nyt paxuna vai ei. Sitten sanot että teit testin ja siihen tuli kaksi viivaa eli olet paxuna. Sitten olet vain hiljaa ja annat miehen puhua. Et tee tietenkään aborttia. Kyllä se sopeutuu ajatukseen.
Onnea!
Eihän se ollut edes keskeytetty kun monesti tuli sisään
Miten menee Kati?