Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kotihoidontuesta maksetttava elatusta exälle???

Vierailija
15.12.2014 |

exäni vaatii oikeuden kautta minulla elatusta kotihoidontuesta vaikka aikaisemmin hän on saanut kelasta sen tuen koska minulla ei ole elatuskykyä mutta nyt hän ei viitsi sitä hakea vaan piti oikeuteen mennä. itsellä vielä kaksi huollettavaa lasta ja khtuki on nettona 418€. vanhemmasta lapsestani saan kyllä elatustuen ja tietty kahen lapsen lapsilisät. mitä luulette voiko tuomari määrätä minulle maksettavaksi elatuksia? mitenkähän sitä sitten pärjätään kun jo nyt eletään kädestä suuhun :( ja viel jos tulee kolmas pienokainen tämän katon alle niin en tiedä miten onnistuu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juoppo haluaa kaljarahaa tai sairas pihi psykopaatti?

Vierailija
2/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalako sen kolmannen siittää? Vai seuraava vastaantulija? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tosiaan jos luoja suo minulle nykyisen mieheni kanssa vielä yhden lapsen. kyllä exäni on alkoholisti joten kiusallaan haluaa minulta nyt rahaa.ap

Vierailija
4/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisilla tuloilla muka voisi hankkia vielä lisää lapsia???

Vierailija
5/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kysynyt tuota..onko se jonkun muun päätettävissä jos jotkut haluaa lapsen.? ap

Vierailija
6/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sais siitä kolmannesta 9kk äitiyspvärahaa. Eikös nykyinen miehesi auta rahallisesti? Vai elääkö hän nollatuloilla?

Vierailija
7/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onkin varmaan suurensuuri? Kyllä se lapsimäärä kuuluu niille jotka lorvimisen kustantaa.

Vierailija
8/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elareista tiiä, mut luulisin että tollasilla tuloilla ei joutus maksaan.. Särähti kyllä pahasti korvaan, että lapsesi asuu JUOPPOisänsä kanssa..?

Vierailija
9/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse oon ainakin sen verran töitä tehny, että mun äitiyspäiväraha on korkeimmillaan ollut 2580€ bruttona..

Vierailija
10/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mieheni kustantaa paljon myös edellisen suhteen lasten tarvittavia asioita. ja tietty meidän yhteistä lasta elättää n.1400e kk tuloista. haen vanhimman poikani  huoltajuutta pois sieltä juoppoisänsä luota mutta ei välttämättä minulla ole niin paljon todisteita häntä vastaan joten poika voi joutua asumaan edelleen isänsä kanssa .jää nähtäväksi miten käy. ap

Vierailija
11/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö minä nyt oikein, että vanhin lapsesi asuu isänsä luona ja isä saa hänestä elatustukea (sinultako vai yhteiskunnalta?) ja nyt sinun pitäisi vielä maksaa elatusapua entiselle miehellekin? Eikö mies sitten käy töissä? Jos ei, niin eikö saa työttömyyskorvausta tai työmarkkinatukea ja jos se ei riitä, yhteiskunnalta toimeentulotukea? Ovatko muut lapsesi nykyisen miehen vai entisen miehen tekemiä? Jos ovat nykyisen miehesi, niin kai hän elättää koko perheen, vai onko hän noita "moderneja" perheenisiä, joiden mielestä jokaisen on elätettävä itse itsensä? On kyllä omituinen, etten sanoisi kimurantti tilanne. Ei sun entinen ukkosi sinulta mitään elatusapua tarvitse, jos hänellä kerran on varaa lähteä käräjöimään.

Vierailija
12/12 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minulla on kaksi lasta entisestä suhteesta ja vanhin asuu minun luona ja nykysien mieheni kanssa meillä on yksi yhteinen lapsi. exä saisi kelalta elatustuen mutta ei viitsinyt sitä hakea vaan vei hakemuksen kärjille että minun pitää omista tuloistani maksaa elatusta lapsesta joka siis asuu isällään.käy exä töissä.ja nykyinen meiheni joutuu maksamaan kaikista lapsista milloin mitäkin kukakin tarvitsee. paremminkin sanoisin niin että exäni ei tarviste mitään elatusta jos on vara niin paljon juopotella ja muut maksaa exälläni asuvan poikani menoja.ap