Keskeytetty yhdyntä 3x ovulaation aikaan ati
mikä mahdollisuus on tulla raskaaksi?Jos ovulaatio oli silloin kun luulen, niin keskeytettyä yhdyntää oli päivää ennen ovista kerran ja ovispäivänä kaksi kertaa, aamulla ja yöllä.
Kommentit (237)
Kolme päivää on myöhässä! Huuu!!!! :D
t. ap
En ole raskaana. Kuukautiset alkoi lauantaina, oli neljä päivää myöhässä. Onneksi en tehnyt raskaustestiä niin ei mennyt rahat hukkaan. Harmitti kyllä etten ollut mutta nyt asia on jo ok. Ärsyttävää kun pms oireet on samanlaiset kuin raskausoireet!
Ap
No voi harmi! Mä myös saan joka kuukausi jännätä oonko raskaana, keskeytetty ollut käytössä esikoisen (1v) syntymästä asti. Sisään mies ei suostu tulemaan mutta ei myöskään käytä kumia ja ovisaikaan touhuillaan myös. Kai tätä vois jo kutsua venäläiseks ruletiks mutta näin siinä käy kun ei varsinaisesti osata päättää tekiskö vauvan vai ei :D
juu ei taida toimia noin. pitäis saada ukko ruikkaamaan sisään.
Jatkan tähän vanhaan ketjuuni jos sopii. Eilen oli kp 7, kuukautisten vika vuotopäivä oli kp 6. Kp 7 siis harrastimme yhdyntää ja mieheni ruikkasi kaiken sisään. En sanonut mitään. Hän tietää että kuukautiset oli juuri että ei ole hedelmälliset päivät.Katsotaan miten menee seuraavalla kerralla. Meillä on kortsuja mutta mies ei käytä ja tietää, että minulla ei ole mitään ehkäisyä tällä hetkellä.
Ap
Viime kierto oli melko seksitön tai täysin oikeastaan mutta tässä kierrossa, eilen sunnuntaina, taisi olla kp 13 ja mies päästi kaiken sisään. Oli ns. sovintošeksiä kun oltiin riidelty.
Ajatella jos olisi ollut ovulaatio juuri tai ovulaatio olisi tänään. Eilen oli kyllä todella venyvää valkovuotoa mutta enpä tiedä merkkaako se mitään.
Ainakin voi jännittää enemmän kuin viime kierrossa! Ostin kyllä jo megapaketit tamppooneja kun oli tarjouksessa... että on varauduttu siihen jos ei tärppää.
Ap
tsemppiä :) kiva seurata miten käy.
Tähän voisin sanoa että syön itse pillereitä ja viimeksi viikonloppuna mies totesi että "olisitkohan normaali jos jättäisit pillerit" kuulen olen niin äkänen ja äkkipikainen näiden pillereitten alotuksen jälkeen. Vauvaa en vielä tänä vuonna halua ja mies tietää sen mutta aika ajoin vihjailee asiasta. Sen verran taustaa että noita muksuja on jo yhteensä 5 ja nuorin n.1,5 v.. Kumia emme voi käyttää allergiani takia ja muutenkin vähentää nautintoa kun tietää että ei ne pitää ensi etsiä ja sitten voi vasta miettiä et tehdäänkö vai ei..
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:02"]
Aika ankeaa touhua jos miehen pitää kiireesti vetäytyä pois ja ruiskia muualle just kun tuntuu parhaalta..
[/quote]
No en nyt tiedä. Minusta on kiva mällätä naisen vatsalle tai pyllylle.
[/quote]
Niin ja naiseni haluaa myös katsoa kun mällini lentää, se kiihottaa häntä jostain syystä.
[/quote]
Tuo ON oikeasti tosi kiihottavaa! t. juuri eilen miehensä mällit tyytyväisenä rinnoilleen ottanut nainen
Mies oli vielä aikaisemmin sitä mieltä, että ei tuo ole kovin nautinnollista, mutta kovin tyytäväisenä oikein levitteli tuotoksiaan päälleni :)
Hei ap. Mulla on vähän samanlainen tilanne, mies keskeyttää välillä ja välillä tulee sisälle, osaa kyllä hallita itsensä eli tekee jostain syystä tarkoituksella. Ei osaa vastata miksi, enkä minäkään kiellä vaikkei tilanne nyt olisi mikään paras mahdollinen... Toki tiedetään miten tässä voi käydä. Mulla kp 14, ovis viime viikolla mutta seksiä viime viikonloppuna (sisälle asti). Ei asuta juuri nyt yhdessä...
Pidän sulle peukkuja, sinä samanlaisessa tilanteessa olija! :)
Ap
Tänään on kp 26/30 ja vähän väliä on tuntunut plörähdyksiä emättimessä ja olen luullut että nyt alkaa kuukautiset. Se on ollut kuitenkin vain valkovuotoa. Petyn kyllä jos tässä kierrossa alkaa kuukautiset kun yhdyntää oli kp 13 ja sisään asti!
Ap
Jee!!!!!