Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä 3x ovulaation aikaan ati

Vierailija
02.01.2015 |

mikä mahdollisuus on tulla raskaaksi?Jos ovulaatio oli silloin kun luulen, niin keskeytettyä yhdyntää oli päivää ennen ovista kerran ja ovispäivänä kaksi kertaa, aamulla ja yöllä.

Kommentit (237)

Vierailija
81/237 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten menee?

Vierailija
82/237 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten pitäisi alkaa parin päivän päästä, rinnoissa tuntuu perus-psm-särky. Tässä kierrossa oli aika usein yhdyntää sisään asti ja eilen mies keskeytti ekan kerran. En ymmärrä hänen logiikkaansa...xD Tuskin tärppäsi kuitenkaan sillä kp 15 ja 16 ei ollut sexiä.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/237 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kp 27. Eilen kp 26 mies keskeytti. Tietää tarkkaan milloin minulla oli kuukautiset ja milloin ne loppui. Osasi ainakin edellisiä lapsia tehdessä laskea hedelmälliset päivät. Luulen, että ne oli siinä kp 14-16 tässäkin kierrossa mutta silti hän ampui sisään. En kyllä sanonut mitään "hei nyt on hedelmälliset päivät! Käytä kortsua!". Olin vain hiljaa ja toivoin hiljaa mielessäni että olisi ovulaation aika. En tunne tai huomaa ovista mitenkään. En siis tiedä edes ovuloinko. Kierto on kuitenkin säännöllinen ja tavallinen että luultavasti ovuloin? Vai voiko olla säännöllisesti kuukautiset mutta ei ovuloi?
Tulin muita lapsia toivoessa 1-2 kuukaudessa raskaaksi :( Silloin mieskin oli jutussa mukana, mutta ei kai se vaikuta?
Nyt on oltu 12 kuukautta ilman ehkäisyä (välillä keskeytetty mutta aina "outona" päivänä) mutta en ole tullut raskaaksi. Ehkä minä olen sitten liian vanha eikä munasolut toimi enää :'( Harmittaa niin. Ei kai voi mitään. Odotan nyt kuukautisia ja itken päivän ja yritän unohtaa vauvatoiveeni.
Ap

Vierailija
84/237 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peukkuja sulle!

Vierailija
85/237 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:05"]

Mieheni keskeyttelee kun hän ei halua lapsia.

Vähän jännittää kun on ammuttu kerran sisään mahdollisena ovulaatioaikana eli kp 13. 

[/quote]

Jestas että tyhmä ukko sulla. Ja et ole kovin järkevä sinäkään, kun haluat lapsen sitä haluamattoman kanssa. 

Tää on varmaan oudoimpia ketjuja mitä oon ikinä av:lla lukenut...

Vierailija
86/237 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:22"]Ei se halua kumejakaan. Ostin niitä eikä se käytä.
Ap
[/quote]

Ihan ku meillä. Enkä ole minäkään vielä tullut raskaaksi :) reilu vuosi nyt jo näin

Vierailija
87/237 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laskin noita kun toivottiin ihan oikeasti kumpikin vauvaa ja kierto 26pvää. Oltiin kerran dpo 7 ja siitä nappas. Poika tuli. Olin aina luulluut että ovis dpo 14. Että kandee joskus olla siellä alumpana kiertoo! Tsemppiä

Vierailija
88/237 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan totta

Vierailija
89/237 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:34"]

en halua innostaa liikaa ettet pety mutta jos ovulaatio oli kp 15 ja yhdynnässä olit kp 14 niin kyllä ne siittiöt saattaa sen vuorokauden selvitä hengissä pinpin syövereissä ja olla valmiina hedelmöittämään munasolun seuraavana päivänä. älä vielä luovuta, pidän peukkuja!

[/quote]No toihan on just paras ajoitus, miks siitä pitäisluovuttaa?

Vierailija
90/237 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiivaa aina välillä :/ Alkukierrosta varsinkin oli tässäkin kierrossa mutta sitten se katosi. Pitää ostaa hiivalääke jos se hiiva kerran voi estää hedelmöittymisen! Tänään on kp 28 ja olen taas niin valeraskaana kuin voi olla... Rintoja särkee ja on vähän huono olo... Kuten aina loppukierrossa. Tänään tai huomenna varmaan tulee verta. Tällä hetkellä on vielä kirkasta vetistä valkovuotoa.

Ap

Vierailija
91/237 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua innostaa liikaa ettet pety mutta jos ovulaatio oli kp 15 ja yhdynnässä olit kp 14 niin kyllä ne siittiöt saattaa sen vuorokauden selvitä hengissä pinpin syövereissä ja olla valmiina hedelmöittämään munasolun seuraavana päivänä. älä vielä luovuta, pidän peukkuja!

Vierailija
92/237 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jotkut tässä ketjussa arvostelevat ap:n "toimia". Ap:n mieshän tietää, ettei käytössä ole ehkäisyä ja vaimonsa haluaisi vielä lapsen. Jos siitä huolimatta omasta halustaan tahtoo käyttää keskeytettyä yhdyntää "ehkäisykeinona", tietää kyllä ihan tasan tarkkaan, mitä siitä voi seurata. Ja jos siitä raskaus saa alkunsa, kyllä sen miehen pitää vastuu kantaa ja hyväksyä asia, kun kerran on kumitta vedellyt menemään. Jos ei aidosti lasta tahdo, niin sitten kumihuppu tai jokin muu luotettava menetelmä. Kyllä miehenkin pitää kantaa vastuu ehkäisystä, ei se ole pelkästään naisen asia.

Vierailija
93/237 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ennenkin sama ajoitus, olen kirjannut tammikuulta kaikki sisään ampumiset tähän ketjuun muistiin. Eli sama ajoitus on ollut enkä ole tullut raskaaksi. Siksi luulen, että en ehkä ovuloi enää. Ehkä mieheni siittiöt ovat huonontuneet.

Tänään on kp 29 ja viime kierrossa kuukautiset alkoivat tänä päivänä. Mutta minulla on ollut 29, 30 ja 31 päivän kiertoja lähikuukausina joten voi olla että ne alkaa tänään tai vaikka ylihuomenna. Mutta loppukierrossa ollaan. Rintoja aristaa ihan vähän ja on vähän ällötysoloa. Monessa kierrossa on ollut muka niin paha olo aamuisin ja kahvikin on muka maistunut niin pahalta ja on ollut vaikka mitä valeraskausoireita. Kroppani haluaisi olla raskaana. Ja silti kuukautiset alkaa aina. Ehkä minä en ole enää hedelmällinen.

Ap

Vierailija
94/237 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

zemiä Kati!!!!!!

Vierailija
95/237 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun mies se ei vaan päästä sisälle :(

Nyt on taas ovulaation aika lähellä ja ajattelin vietellä mieheni seksiin kaksi kertaa peräkkäin :D

Miehen oudot puheet hämmentävät, toisaalta puhuu "ei vauvaa ikinä" kielellä ja taas toisaalta antaa ymmärtää rivien välistä jotain ihan muuta.

"tirppa"

Vierailija
96/237 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
97/237 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Meillä on 4 lasta ja jos ei olisi ehkkäisyä olisi niitä varmat enemmän. Ensimmäistä lasta yritin ehkä pari vuotta ja naiseni oli ihan melkein jo hoitoon menossa. Liika jännitys ehkäisee hyvin. Siemensyöksyn sisälle saamisen jälkeen olisi hyvä saada orgasmi. Supistukset imevät siemennesteen kohtuun. Parantaa tulosta. Eli ota itsellesi orgasmi, kun olleet saanut siemenet.
Ei se pakollista ole mutta parantaa mahdollisuutta.
Olisi ilo antaa lapsi jollekin sitä haluavalle.
Me enää vain leikitään lapsen tekoa. Onhan se mukavaa kun saa tulla sisälle. Tänään viimeksi.

Vierailija
98/237 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pieni

Vierailija
99/237 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon

Vierailija
100/237 |