Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä on siis liikkeellä ympäri Suomea - joskaan se ei paljon omaa oloa helpota. Minä myös heräilen aamupalalle, kun mies lähtee töihin, mutta jo ennen Elämä käsissä sarjan alkua ennättää ottaa hyvin päivän ekat päikkärit... ;o)

Masussa käy kauhea hyöriminen ja pyöriminen ja muljahtelu: tyyppi huitoo ja pyörii koko ajan. Mutta oikeesti se on vaan aika liikuttavan tuntuista ja helpottavaa tietää, että kaveri kasvaa ja voi ilmeisen hyvin. Muutaman kerran on kyllä pyörähdykset saaneet meikäläisen älähtämään, kun on oikein johonkin hermoon osunut.

Me lähdetään ihan kohta synnäriin tutustumaan. Mies on Hämeelinnassa (meidän synnäri siis siellä myös) töissä ja autolla liikeellä, joten minä monen vuoden tauon jälkeen hyppään bussiin ja köröttelen perässä sinne. Ja samalla reissulla käydään vielä moikkaamassa miehen srkun perhettä.

Palailen siis myöhemmin kertomaan, miltä sairaalalla näytti ja mitkä fiilikset jäi. Palaan myös muiden juttuihin silloin. Näkymisiin!

-Amy ja EkaVekara, rv 33+0 (Hitsi, että nää viikot rullaa nyt tosi nopeesti!)

Vierailija
22/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas parin päivän päänsäryt ohi niin kykynee koneelle. :)

Tiistai-ilta meni sitä äippäpakkauksta tutkiessa, joka tuli siis todella nopeasti. Vaatetusalan ihmesenä löysin aivan kauheasti virheitä, joita en itse hyväksyisi itse tekemissäni. (Pikkutarkka?)

Ja muutenkin suurin osa niistä vaikutti hirveän isoille. Esim. toppapuku, kuvittelenko vaan vai onko se iso vastasyntyneelle? Joulukuussa sitä kuitenkin tarvitsee heti.. Ajattelin että tekisin itse vähän pienemmän siihen alkuajoille.

Joku kyseli kissoista joltakin (en muista nimiä), meillä kaksi kissaa, ja uskon että kun pikkuinen hieman korottaa ääntään, kissat on kaukana. :)

Vaunuista on ollut puhetta, me ostettiin pikaostoksena http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=42&toimi… tuollaiset, mutta siniset. Maksoivat 199¿, merkistä ei ollut mitään ennakko käsitystä, mutta uskon että kestäävät ainakin tämän yhden. :)

Nyt on niin pirteä olo, että voisi lähteä vaikka Taekwondo junnuja kiusaamaan.. :)

bejpi ja öttiäinen 25+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli tänään oli neuvola ja vika lääkärikäynti. Siellä oli se sama koulutyttö, kun viimekskin... Ei se tienny taaskaan mistään mitään ja puhu ihan puuta heinää. Eikä se tehny synnytystapa-arvioo. =/ Eli siis ihan arvalla mennään -> sf-mitta menee edelleen yli yläkäyrän, vaikka pennari on jo laskeutunu, eikä oo mitään hajua, että minkä kokonen se on tai että mahtuuko syntymään alakautta. =(

Nii ja cx oli kiintee ja kiinni ja kuulemma 3cm, vaikka se sit kuitenkin sano silleen hassusti, että ei se oliskaan ihan 3 senttiä enää... Että ota siitä sitten selvää. Muutenki se " lääkäri" oli ihan kummallinen.. ukkokin oli aika ihmeissään, että miten tommosia voi olla olemassa.

Muut neuvolajutut:

Pissa ok

Verenpaine 120/84 (vähän koholla)

Painoo tullu +700g/vko

Turvotus +

Sf-mitta 35/36cm (ei se lekuri ollu oikeen varma, merkkas kuiteski 35)

Syke + (130)

Liikkeet ++

Raivotarjonta

Terkka sano, että pitää seurailla oloa ja mennä sitte herkästi synnärille näytille jos olo huononee tai esim- päänsärky lisääntyy. Vielä ainakaan ei varsinaista raskausmyrkytystä ole, mutta se sano, että se voi sitä pikku hiljaa kehitellä.

Oon kyllä aika pettyny tohon lääkärikäyntiin. Mietityttää tosi paljon esim. toi sf-mitta juttukin... Kun viimeks neuvolassa terkka sano, että jos se ei laske tai tasotu, ni sit äippäpolille vois/pitäis mennä ultrattavaks... Ni eipä nyt sit ilmeisesti mennä. Ompa kiva, kun ei yhtään tiiä minkä kokonen pennixi sieltä on tulossa, ja miks toi sf mitta vaan kasvaa ja kasvaa... =(

Noh... se omasta navasta.

AA: Siis toi sun mielikuva OINK OINK hylkeestä on tosi osuva. :D Mun suusta ei tosin pääse oink oink vaan lähinnä puhinaa ja öhinää. =)

Kivalta kuulostaa teidän wessaremppa. =) Tai siis sit on varmaan tosi kivaa, kun on saanu sen valmiiks ja voi ihastella aikaansaannostaan. :)

Mörötin: Hieno juttu, että sait sairaslomaa! Eipä tartte sitä ainaskaan murehtia. :)

Essi: Hienot kiesit ootte tekin ostanu... Kelpaa vauvelia työnnellä pitkin kyliä. =)

Kesämorsian: Ompa kiva kuulla, että oksentelu on hellittäny, vaikka ei se pahoinvointikaan mitään herkkua ole, mutta varmasti paljon mukavempi vaiva kuin oksentaminen.

Poppikselle jaksuja kaiken kiireen ja huolien keskelle... Onneks ilmeisesti se kisuliini (ja sen masu tai siis suoli :)) on jo parempi - yksi huoli vähemmän.

Aurora: Sä oot niin hoikka, että yks uimarengas ei kyllä sulla näy eikä tunnu missään. ;) Ja masu ehtii kasvaa tässä parissakin viikossa vielä yllättävän paljon! Eli ihan huoletta voit nautiskella etelän rannoilla bikinit päällä sanoisin mä!!! :D

Ossekin oli tainnu päästä pahimman flunssan yli? Kiva kuulla... kipeenä ei oo koskaan kiva olla, saatika raskausaikana.

Eipä mulla kai muuta.. On jotenkin niin apeet fiilikset, että taidan mennä kokeilee josko scary movie:t auttais.. Ukko nimittäin kattelee niitä tuolla olkkarissa parhaillaan... =)

Voikaahan hyvin.

Burde ja Penni-Enni 36+4

Vierailija
24/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuin kävinkin sauvakävelemässä aamupäivällä ennen sadetta!! (ja kiersin kaupan kautta ostamassa suklaata...) ;)) Sen jälkeen en kyllä olekaan mitään järkevää tehnyt, 1½ tunnin päikkärit tässä juuri vetelin :DD

Vaunuja oli taas itse kukin hehkuttanut. Kovasti tuntuu ensikot vannovan Emmaljungan nimeen ;) Meistä ne vaan näytti kaikki kamalan isoilta ja " vanhanaikaisilta" tai ehkä ennemmin perinteisiltä, joten me päädyttiin näihin: http://www.teutonia.fi/fargval.htm

Väri rattaissa on numero 2520 ja lisäksi on pehmeä kantokoppa samoissa väreissä, eli tummansinistä enimmäkseen. Nää menee kohtuu pieneen tilaan/ pinoutuu helposti, mikä meille on oleellista, kun paljon autoillaan. Tosin en vieläkään ole koittanut, miten ne menis mun autoon (WV Polo), mutta jos ei mee niin mies alkaa kulkea sitten sillä :)

Kiva kun Kesiksenkin olo on helpottanut!

Iida-linnealla eka neuvola lähestyy. Siellä ekalla kerralla täti kyselee paljon kaikenlaista, taustatietoja yms. Ja punnitsee ja mittaa verenpaineet ja ottaa verikokeet ja... Erilaisia lippusia ja lappusia annettiin mukaan luettavaksi ja neuvolakortin sai. Muistelkaas muutkin!

Häitä tuntuu yksi ja toinen ensikko tänä kesänä juhlineen :) Meillä kuvat on kaikki vielä koneella, pitäis varmaan kiitoskorttejakin tilailla, että ei ihan joulukortin mukana tarttis laittaa ;))

Je-ni oli löytänyt sen " hankintalistan" jota aamupäivällä kaipailin ja Heidikin muisteli. Kiitos Je-ni, täytyy varmaan nyt tallettaa tai printata toi ketju ettei taas katoa :)

Bejpi; siitä haalarista on moni sanonut, että helposti jää syksy-/ talvivauvalla kokonaan käyttämättä. Ekan talven kun se on pääsääntöisesti liian iso ja toisena talvena taas hankaluutena on materiaali, kun ei pidä kosteutta lainkaan, ja vuoden vanha jo mielellään vähän ottaa maastoonkin kontaktia ulkoillessa :/ Kätevintä olis, jos haalarin koko vaikka olis eri esim. tammi-kesäkuussa ja sit heinä-joulukuussa... Meidänkin pitäis haalaria vielä hommata, alustavasti kyllä oli veljen perheen kanssa juttua, että saatais heiltä lainaksi käytetty. Tarvii vaan muistaa muistuttaa niitä ;)

Osse ja Heidi; ihan kiva tosiaan lukea muiden suunnilleen samoilla viikoilla olevien mittoja... Mulle meinaa vaan iskeä jälleen kerran joku mahakompleksi, kun ei soi kumpu tosiaan oo mitenkään hirmuisen iso... Sf-mitaksi saatiin viikko sitten (32+3) vaan hikisesti 24cm ja mua huolestuttaa jo, että jos ei ens viikollakaan tuu " kunnon" lukemia... Varsinkin, kun mitta oli sama lääkärikäynnillä jo 3 viiikoa aiemmin. Kaveri kyllä liikkuu ihan kivasti, eikä tosiaan ole pelkoa että kylkiluihin muksisi, kun neuvolantätinkin mukaan " ylhäällä" on hyvin tilaa. Ja lääkäri viime perjantaina sanoi, ettei sille oikein mitään voi, jos tässä vaiheessa epäillään, että vauva on pieni/ ei kasva tarpeeksi. Mahassa sitä ei kuulemma isommaksi " väkisin" saada :/ No, toivottavasti kasvais kuitenkin vielä, ja ultraahan ne sitten vielä, jos epäilyttää...

Josta tulikin mieleeni, laitetaas taas pystyyn täysin epätieteellinen pieni gallup:

" Navanympärys" alussa tai aiemmin ja nyt ja viikot.

Koitan etsiä omat aiemmat tiedot vanhasta gallupista kohta, mutta nyt rv 33+3 navanympärys isoimmasta kohdasta 98cm.

Pitäiskö tänään tehdä vielä jotain " järkevää" lenkkeilyn, nukkumisen ja koneella istumisen lisäksi... :DD

t. mahakompleksinen Ope ja Ahaa rv 33+3

Vierailija
25/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh,ei mitään edistystä ollu tapahtunu!Enne sisätutkimusta lääkäri jo kyseli että mitä mieltä oisin käynnistämisestä(paineitten takia),mutta sit kun tutki ja totes että epäkypsä tilanne niin ei kyl viel kannata ees yrittää.joo ja osastolle meinasin jo joutua tarkkailuun mut sit kuiteki päästi vielä kotiin.Lääkeannos tuplattiiin,eli nyt menee 100mg 3krt päivässä.Ja jos päänsäryt kovenee tai paineet edelleen nyt loppuviikosta yli sadan(siis alapaine)niin sit pitää soittaa synnärille.Tiistaina mulla taas poliaika ja sano että voit sillon jo varautua jäämään osastolle,jee............Kiva jos Villipylly päättääki mennä 2vk yli ja paikat ei kypsene ni makaanko mä siellä sit 2vk oottelemassa.......no huh huh.....................

Toki lääkäri sanoi että tilannehan voi nopeesti muuttua että vaikka nyt onki iha raakile kohdunsuu(heh) niin tunnin päästä voiki tilanne olla iha toine..............koittas nyt kypsyä!!!!!!Eipä oo suppareista ollu hyötyä....

-Pepsi ja Villipylly rv39+4

Vierailija
26/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt läpi vaatevarastoani samalla kun pakkailin laatikkoon pieneksi jääneitä mammavaatteita... Olo on kuin olisi ostoksilla ollut, tosin ei toivoakaan että vähään aikaan mahtuisin noihin vaatteisiin. Oon aina tykännyt käyttää tiukkoja vaatteita, joten nää on auttamatta liian pieniä mulle nyt, kun massaa on tullut lisää. Harmittaa, mutta tässä on toisaalta hyvä syy ostaa paljon paljon uusia vaatteita!

Kohta tätä mahanpalluraa ei enää ole tässä roikkumassa, ja se on kyllä helpotus. Olo on tosi tuskainen koko ajan, supistelee ja kivistää, joka paikkaa kutittaa ja nukkumisesta ei tuu mitään. Oon varmaan synnytyksen koittaessa ihan ihmisraunio.

Mun kaverit päätti nyt sitten ruveta järkkäämään baby showeria ensi viikolle. Sanoin etten tiedä jaksanko enää leikkejä tai mitään, en ehkä halua koko showeria. Ei sais valittaa mutta miksei ne voinut järkkää sitä hieman aiemmin kun olin vielä suht normaalin kokoinen ja paremmassa olotilassa...? Se olis ollut tosi kivaa kuitenkin, ei vaan enää oikein jaksa mitään.

Oon lueskellut ahkerasti tota Syyskeijujen pinoa vaikken oo kirjoitellutkaan, ja siellä vauvoja putkahtelee nyt maailmaan koko ajan, syyskuu kun on! Antaa vähän toivoa että tämäkin otus täältä kohta ulos tulee. Parempi vaan tietysti että vauva saa rauhassa kasvaa, enköhän mä jaksa loppuun asti kärsiä nää vaivat, kun palkinto on niin ihana! =)

Palailen myöh toivottavasti paremmilla fiiliksillä...

Karssuli ja vaavi rv 38 (JIIHAA!)

P.S. Käykääpä lukaisemassa eilisestä syyskeijujen pinosta Öttimötiäisen hurja synnytyskertomus!

Vierailija
27/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se " vanha" navanympärysmitta:

rv 29+3 mitta oli 94 cm, nyt siis rv 33+3 mitta 98 cm... Mittaamaan ensikot!! :DD

t. Taas sama Ope

Vierailija
28/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

burde: olipa tylsä lääkäri:(

onkohan icepiparkakku jo laitokselle päätynyt? kun vaikkei oo kauaa kirjoitellut, niin silti melkein joka päivä sen jälkeen kun pinoutu, eikä tainnut olla eilenkään mitään. kyllähän hällä nuo viikot oli jo ihan ok, kun treffilauantainako tuli se 38 täyteen?

tikru ja simppis 23+5

Vierailija
29/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut mun manailut kesämorsiamen oksenteluun ;) Se varmasti jo helpottaa kun oksu ei lennä vaikka eipä se pahoinvointikaan mitään herkkua ole. Mutta kuten sanoit, niin ei muutakuin sapuskaa tunnin välein nokkaan :)

Vai että semmoinen lääkärineuvola burdella. Aivan kuin omaa tekstiä olisi lukenut! Eikös sullakin ole ensi viikolla jo seuraava neuvola? Kuule itkua turautat th:lle et sua huolettaa vauvan koko, niin eiköhän se sua säälistä sinne äippäpolille lähetä!

Amyn sauvakävelyt ja suklaat kuulosti hyvältä ja ne päikkäritkin vielä :)

Minä en kuollaksenikaan muista mitä vyötärönympärysmitta oli ennen raskautta (87 cm???) ja nyt mitta näyttää 96 cm! Ja sf-mittahan oli tosiaan muutama päivä sitten 31,5cm...

Jännä juttu että Pepsistä ei ole vielä käynnistelty?? On sulla kyllä sen verran kauan nuo paineet ollu jo koholla?? Ja eipä ne ole tainneet vielä lääkityksenkään avulla tasoittua! No, jos nyt kun annosta nostettiin... Mutta kyllä se alapääkin sieltä joskus kypsyy ;)

Karssulikin jo noin pitkällä, melkein samoissahan me mennäänkin! Lueskelen myöskin syyskuisten pinoa ja kyllä se öttimöttiäisen synnäri kuulosti hurjalta, kääks!

No mutta joskos tässä menisi välillä pitkäkseen :)

MiaMik rv 37+1

Vierailija
30/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti Ossea kiittää siitä listasta mitä synnärille ottaa mukaan! Meinaa mun kaaliin ei ole vielä jäänyt se, että neuvolakortti pitää olla matkassa :) Kuinkahan muistan sen tosi paikan tullen???

Vierailija
31/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli hieno matsi eilen! Kun vaan olis vielä se voitto tullut¿ mutta on tasurikin hyvä. Hieno tunnelma oli stadionilla eikä saatu edes sitä vettä niskaan. Yhden raskaana olevan bongasin väkijoukossa¿ minkäslainen paita Kandi sulla oli? =D Tänään ennen kotiin lähtöä käytiin vielä Kampista ostamassa Akselille oma pikkuinen jalkapallo =)

AA, mä huvitin itseäni kanssa raskausaikana kaukosäädin + pomppiva maha -yhdistelmällä¿

Poppis¿ no voihan. Mä tietysti heti missaan kun BB:ssä tapahtuu jotain. Pitäis varmaan istua tää kolme kuukautta kotona vaan ;)

Aurora, mulla alkoi liikkeet tuntua säännöllisesti joka päivä 17+ jotain viikoilta lähtien. Sitä ennen tuntui ihan satunnaisia joskus.

bejbi, meillä Akselille saatiin ekat äippäpakkaukset vaatteet (60cm) käyttöön kahden kuukauden iässä.

Olipa burdella kurja neuvolalääkärikäynti =(

Nyt telkkarin ääreen kun Aksu nukkuu¿

pikku-milli & Akseli 4,5kk

Vierailija
32/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osse: munkin piti oikein tiedustella neuvolan tädiltä, että onko tää nyt sitten joku jättiläisvauva, kun tuntuu, että kaikki luulee, että mun synnytys olisi minä hetkenä hyvänsä, eikä vasta kahden kuukauden päästä. Mulla on kyllä todella pienestä kiinni, etten käy hakemassa saikkua loppuajaksi. JOtenkin tuntuu, että päivät vaan menevät näin töitä tehden paljon nopeammin kuin kotona maaten.

Kesämorsian: Ihanaa kuulla, että sun vointisi on parantunut. Toivottavsati paha olo ei tule enää takaisin...ikinä :o)

Mutta ei kuulostanut tuo lääkärin kohtelu yhtään mukavalta...ei sitten yhtään

Amy: täälläkin iltaisin mieheni kanssa nauretaan tuolla mahan menolle. Tuntuu aivan kuin olisi suoraan alien-elokuvasta, jossa joku yliluonnollinen ilmiö on valloittanut mun mahan ja yrittää päästä sieltä ulos. Hauskaa se kyllä on :o)

Bejpi: Se on talvivauvalle kuulemma liiian iso toppapuku... ei ne ole kyllä ajatelleet yhtään tuota kokoa ja pakkauksen sisältö talvi/kesävauvoille. Ensi talvenahan tuo toppapuku on melko varmasti jo liian iso.

Burde: pitäisiköhän sun mennä sinne synnärille ja vaan sanoa, että haluat sen ultran, koska sf-mitta niin iso, ja tuntuu, että vauva on isokokoinen... ärsyttäviä tuollaiset veikkauslääkärit...

Ope: saat multa muutaman sentin....noin.....

pepsis: lisää suppareita tulee täältä... täällä on ollut muutama ylimääräinen sellainen

nyt takaisin töihin

Heidi <3 toukka 30+4 (kuten aamulla)

Vierailija
33/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Kävin lisäämässä esittelypinoon pikku-tyttäremme syntymätiedot. Olisin kirjoittanut synnytyskertomustakin, mutta pienelle taisi tulla nälkä, joten jää toiseen kertaan...

Voikaa hyvin ja tsemppiä viimemetreillä oleville!

Sippu

Vierailija
34/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea rinsessalle ja vanhemmille! Hiukan jo ehdittiinkin kaipailla täällä ;)

t. Ope+ Ahaa

Vierailija
35/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mulle iski pienoinen paniikki kun istuskelin sohvalla ja mutustelin noita pikku porkkanoita...ja sitten aloin selaan sitä pussii niin siin lukee et sis. 165% päivän saanti suosituksesta a- vitamiinii!!! Ja sitähän ei kauheesti sais syödä vai???!!!

Eli syöttekö te porkkanoita ym?

Millasia päikkäreitä te yleensä otatte? ku ite oon ihan naatti ain päiväl ja nyt kun ei oo muutakun aikaa, eli ei oo töitä niin voin ottaa kunnon päikkärit ja tänäänkin tuli nukuttuu 3 tuntii.

ja nyt täs on huomannu et on tullu yks lisä oire raskaudesta et mä herään aina yöllä vessaan. Vaikka oon vähentäny juomista ilalla ja käyn viä oikein myöhään vessas ni silti herään yöl. Ja joskus oon sissi ja en mene ni sit on aamul kyl kauhee olo ku sattuu rakkoon.

sadeye+ pampale 12+6

Vierailija
36/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä orastavan flunssan kourissa kärvistelen, mutta piti sentään tulla onnea toivottaman!

Oma napa: Maha on lähtenyt kasvamaan, mutta tämä minun paino ei vaan nouse...ahdistaa jo seuraava neuvolamittaus jos ei vieläkään oo tullu grammaakaan lisää!! Kipuiluja ei oo enää ollut, taisivat mennä muuttostressin piikkiin. Täällä Suomessa on ollut kiva nyt reilun viikon verran asustaa (vaikka en tästä syksystä tykkääkään), ja töissäkin on ollut mielenkiintoista. Ikävä miestä kohtaan on pysynyt vielä ihan siedettävän rajoissa (noh, vielä 29 päivää kestettäväkin). Tämä minun pikku " sinkkukämppä" täällä työpaikan lähistöllä on ihan jees. Mitäs muuta? Nii joo, Lahti on mesta paikka :))

Athshiiiii - makkara painuu nyt peiton alle räkimään....

Makkara rv16+5

Vierailija
37/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän netti vihdoin toimii vähän paremmin, joten pitää hoitaa kaikki maailman asiat tänään...

Suomen peli oli tosiaan upeaa katsottavaa, jäi vaan vähän se tasapeli kaihertamaan... Mutta kiva kerrankin poistua stadikalta Suomen pelin jälkeen tyytyväisenä! Millille tiedoksi, mulla oli punainen huppari päällä :) Ja siellä meidän katsomossa oli joku nuori nainen jo aika pitkällä raskaudessa, tai ainakin sillä pullotti upeasti massu tiukan paidan alta... Kateellisena katsoin, kun tuo mun maha on vielä hivenen pehmeän oloinen, ei ollenkaan sellainen ihanan pinkeä ja pyöreä.

Vaikka onhan se masu kasvanut, totesin tänään H&M:n sovituskopissa. Valitettavasti se ei peitä reisiä ja peffaa, joiden näkeminen niissä kirkkaissa valoissa saa aina samanlaisen masennuksen aikaiseksi... Pakko kyllä ensi keväänä ottaa oikein kuntoiluspurtti, että saisi nuo suvussa perintönä kulkevat rasvareidet vähän pienemmiksi!

Kuulumisia oli hirveästi, en nyt saa kommentoitua juuri mitään. Pepsille jaksamista, samoin Burdelle!

Ja Aurorako murehti kilojansa? Kyllä mullakin vyötärön seutu meni epämääräiseksi mössöksi, ja vasta oikeastaan nyt 20+ viikoilla on näyttänyt raskaana olevan naisen mahalta... Että varaudu pitkään " kesämahakauteen" :)

Kandi & muhku 24 tasan

Vierailija
38/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Oli taas ollut tänään paljon juttua.. kesti hieman pinon lukeminenkin, mutta pakko koittaa vielä kirjotella, eihän tästä muuten tule mitään:)

Mulla on alkanu hermo mennä siihen, että jatkuvasti kaikki kyselee vauvasta, raskaudesta yms.. ja sitten se pännii, että esim. olin koulussa syömässä niin kurssikaveri kajautti suureen ääneen " Noh, syöppäs nyt oikeen reippaasti sitten, kahden edestä" voi tsiisus, mulla meinaa oikeesti mennä hermot kun välillä tuntuu, ettei mulle enää muuta puhuta kun vauvoista, raskaudesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Olis oikeesti välillä olla ihan oma vanha itsesnä muittenkin silmissä, eikä vaan raskaana oleva nainen. Ihmiset heittää ihan tyhmää kommenttia välillä ja pitäisi vaan jaksaa kaikille vastailla ja hymyillä.

Niin ja se on jännä juttu, että kovin helposti muut raskaana olleet äidit peilaavat minun raskautta omaansa, vaikka kaikkien pitäisi hyvin tietää, että jokainen raskaus on erillainen.. jos minun pomo ei pystynyt kahvia raskausaikana juomaan, niin ei se tarkota ettenkö minä pysty!

Juuh, ehkä lopetan tästä aiheesta jauhamisen.. mutta nyt se oli vaan niin pinnassa, että oli pakko päästä jollekkin siitä vaahtoamaan.

Äh, en jaksanut avata muutakuin netin, niin nyt en sitten taas muista mitä minun piti kommentoida:/ Yrotän jotain pinnistellä tuolta muistini perukoilta..

kesiksellä oli oksentelu helpottanut.. toivottavasti tuo kurja vaiva pysyy nyt sitten pois, vaikka tuo kuvotuskin aika inhottavaa on.

ope oli miettinyt liikunnan aloittamista.. samaa ongelmaa täälä pohditaan, pitäisi aloittaa.. nyt olen sentään saanut jonkun verran lenkkeiltyä.. onhan sekin jotain;)

makkara(KO?) oli flunssan kourissa, höh, ei kyllä ole kivaa:( Pikaista paranemista sinne kovasti!!

Aurora.. minä ihan kateellisena katsoin tuota sinun lukemaa.. reilu kolme kiloo.. meikäläisellä paukkuu ihan justiinsa kymppi täyteen:/

Nyt en oikeesti muista enää yhtää, mitä olitte kirjoitellut joten lopuksi hieman omaa napaa.. masu alkaa olla jo ihan oikeen vauva mahan näkönen.. pikkuhiljaa:) Tiiti on nyt reilun viikon äitiään pikku potkuilla ilahduttanut, todella vähän niitä edelleenkään tunnistan, mutta päivä päivältä vaan aina enemmän ja enemmän, aikas ihq on!!!

No niin, minä painun saunaa lämmittämään, palelee ihan hirveesti.. toivottavasti en oo kipeeks tulossà!!

terkuin siru ja tiiti 21+2[/color]

Vierailija
39/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandi, no et se sitten ollu sinä... höh. Vihreä paita oli tällä mun näkemällä päällä. Ja E-katsomossa oltiin me

Vierailija
40/44 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi, tervetuloa vaan Lahteen SillySausage ;). Kyllähän täällä asuu ihan kummasti.

Vauvaa möyrii massussa, kupeet pullistelee hauskasti, mutta alkaa tila selvästi vähetä kun ei ei ihan semmosta maratooni potku ja pyörimissarjaa enää tuu.

Hemuli ja möyrymaakari 29+6