***Enskojen Thuursdaageni***
Kommentit (44)
ensinnä pahoittelen etten oo ehtinyt pinoileen varmaan viikkoon, on ollut hirvee kiirus kun asunnonhankinta menossa...
oli silti pakko tulla kertoon kuulumiset:
tänään oltiin np-ultrassa ja siellä se pieni viuhtoja nyrkkeili ja heilui:)
oli tosi mukava se Bruno ja katsoi kaikki tarkkaan tosin sydämen katsominen oli vaikeaa kun viuhtoi menemään niin lujaa:D
koko oli 5,1 cm siis pää perämitta (jalkojen kanssa kuulemma yli 10)! eli olikin arviolta jo 11+6 kun luulin että 11+3. Katsottiin 3 ja 4dtä ja kyllä se oli hauskan näköinen vauveli, ihme jos jotain väpätystä on tuntunut jo masussa kun nyrkkeili ja pyöri vinhasti. Otettiin sitten vielä se verikoe ja tiettyjä asioita jotka sitten lyödään yhteen ja viikonpäästä saa tietää kokonaisriskin 85 % varmuudella, kun normisti on jotain n.55-65 %luokkaa ilman noita lisäjuttuja. Niskaturvotus oli tod.näk. 0,8 mm mutta otti kolmesti ja isoin lukema oli 1,1 mm joka minusta kyllä näytti menevän hiven kuvan yli joka tapauksessa jätettiin tuo isoin lukema varmuuden varalta.
Olin kyllä aika ällistynyt kun heti tuli valtaisalle valkokankaalle iso kuva pikku tintistä ja olihan se kasvanut valtavasti! Täällä ollaan aika onnellisia:)
Nyt tietysti ootellaan sitä ens viikkoo ja myöhemmin mennään vielä rakenneultraan Brunolle, josta näkeekin sitten kaiken paljon tarkempaan.
omasta olosta sen verran että pahoinvointi ja väsymys lähes loppuneet ja olo aikas hyvä ja jopa energinen välillä:) tätä on odotettu..
palailen viikonloppuna kommentoimaan enemmän kun ehin lukeen viikon pinot
kaikille ihanille vilkutukset:)
happy naukuliini:)
Onpas taas parin päivän hiljaisemman elon jälkeen saatu pitkä pino aikaan - kivaa! Ja heti kärkeen Onnea sylikaupalla Sippuliinille ja perheelle!!!
Me tosiaan oltiin tuossa aiemmin tutustumassa synnärillä. Mukavalta paikalta vaikutti, ei pelota mennä sitten ensi kuussa. Siellä kätilö lohdutteli, että harvoin niitä vauvoja tuulikaappiin syntyy eli turhaa on liian aikaisin lähteä sairaalaan. Ja sitten mä luin sen syyskuisen tarinan - voi taivas! Mutta onneksi sielläkin loppu hyvin, kaikki hyvin!
Burdella oli ollut tosi nuiva lääkärineuvola - ei tuollaisia saisi olla! Jos olo ei helpotu, niin ota ihmeessä yhteys äippäpolille!
AA:n kakejumppa oli hauska! =D Eikä ihan pieni remppa teille tulossa, mutta ihanaa tuo sisustaminen on kuitenkin. Ja juu, ei olla ahnehtimassa, tosiaan vielä ihan maltillisia lainoja ja remppasuunnitelmia meillä on. Toivotaan nyt ettei ihan tohon lokakuun loppuun nyt vaan sijoittuis...
Poppis, uskon kyllä 1.4.-stressin - ystävät tosiaan taitaa osata jo varoa sua silloin... ;o) Voimia huomiselle!
Essi, törkee pomo sulla! Nyt tiukasti kova kovaa vastaan ja näytät sille, ettei sua noin vain syrjitä!
Aurora, kuten muutkin jo kommentoi, niin oot kyllä niin hoikka, ettei sulla edes oikeesti mitään uimarengasta näy. Olet itse vaan liian kriittinen! Ja tosiaan, vielä monesti ennätät tuskailla kuinka masu on tiellä ym. Mutta mukavaa kuitenkin, että loma lähestyy, vai mitä? Joko koiruus kotiutui?
Ope kyseli masumittoja. Mulla oli viimeks neuvolassa rv 31+6 sf-mitta 31 cm ja tänään rv 33+0 navan korkeudelta masun ympärys 102 cm. En olekaan sitä aiemmin mitannut ja aikas kamalalta näyttää tuo luku - huh! Mulla tuo sf-mitta pomppas keskikäyrältä yläkäyrälle kahden viikon aikana ja oikeestaan kai viimeksikin se ois ollu vähemmän, jos ois mitattu ihan vaan keskeltä, eikä EkaVekaran peppuun saakka ylös. Eli kyllä Ahaakin ennättää kasvaa vielä!
Osse alkaa toipua flunssasat, hienoa! Nyt vaan varoen sitten kävelyille, ettei olo pahene!
Heidi, älä vaan yliarvioi voimiasi. Ei tartte jaksaa, jos ei oikeesti jaksa. Mutta rentoa viikonloppua, josko se helpottais!
Kesiksellekin oli osunut nuiva lääkäri, tylsää! Mutta onneks masussa kaikki hyvin! Ei se rusehtava vuoto mitään km:a tarkoita. Nyt vaan ahkerasti puputat jotain terveellistä, niin saat sen huono olonkin pois!
pepsiksen Villipylly meinaa kans ottaa kaiken irti ajasta yksiössään. Mitäpä sitä tänne syysateisiin olisikaan kiire. Mutta äitin olo vois helpottua kummasti...
MiaMik oli kyllä sekoittanut open ja meikäläisen: ope se oli sauvakävellyt, minä vaan syön suklaata ;o) (no välillä sentään kävelenkin, mutta sauvat jää aina eteiseen)
Sadeye: mä nukuin tuolloin alkuun aina työpäivän jälkeen päikkärit ja ja silti menin ysiltä nukkumaan. Kesällä jaksoi vähän pidempään, mutta nyt taas vois nukkua lähes koko ajan. Ja kaikki sanoo, että kannattaa nukkua kun siltä tuntuu. Että unta kuuppaan vaan sielläkin! =)
Ja loppuun vielä kaikille muillein vilkutukset ja hyvänyöntoivotukset! Nukkukaa sikeästi, nähkää kauniita unia ja voikaa mutenkin hyvin! Huomisen!
Amy ja EkaVekara ja siis seitsemän viikkoa määräpäivään...
Nopeesti kirjottelen jotain ja sit meen BB:n ääreen. =)
Pepsi: voi hitsit, kun ei oo alakerrassa tapahtunu mitään... jospa se tosiaan kävis sillain yllättäen, että sit synnytyski alkais tai pääsis käynnistää.
Miamik: Juu mulla on seuraava neuvola jo tiistaina just ton verenpaine jutun takia. Pitää ottaa samalla puheeks se lääkärikäyntikin.
Sippu: ONNEA tytön syntymän johdosta!!!
Nauku: Hienoa, että ultrassa oli kaikki hyvin! Oli varmaan ihanaa nähdä 4D:nä jo nyt... me nähtiin vasta sillon rakenneultrassa.. =)
Nyt bb:n pariin. Moro.
Burde ja penni-enni 36+4
PIKKU PRINSESSAN SYNTYMÄSTÄ... OLI KYLLÄ TODELLA PIENI PRINSESSA :) TOIVOTTAVASTI SYNNYTYS MENI HYVIN, JA ONNEKSI PÄÄSIT POIS SIELTÄ SAIRAALASTA MAKOILEMASTA.
Täältä meidän hautomosta :)
Heidi <3 Toukka