Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostavia dokumentteja epämuodostumista, psykopaateista jne.

Vierailija
02.01.2015 |

Oon koukussa erilaisiin dokumentteihin, mitkä kertoo erikoisista tai epätavallisista ihmisistä, lapsipsykopaateista, epämuodostumista.. jne. Kiinnostaa myös miten ovat pärjänneet elämässä ylipäätään.
.
Ainakin Abigail ja Brittany Hensel -tapauksen oon youtubesta nähnyt ja äsken katsoin Kristasta ja Tatianasta kertovan dokumenttipätkän.

Muita hyviä ehdotuksia (4D -tyyliin)? Onko sulle jäänyt mieleen jostain syystä jokin dokkari? :)

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-sarja criminal minds voisi olla sun juttu, vaikka onkin fiktiota. Lähes kaikki jaksot käsittelevät jonkinlaista psykopaattimurhaajaa, ja heidän taustansa ja toimintatapansa selitetään varsin hyvin :)

Vierailija
82/96 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:40"]Tv-sarja criminal minds voisi olla sun juttu, vaikka onkin fiktiota. Lähes kaikki jaksot käsittelevät jonkinlaista psykopaattimurhaajaa, ja heidän taustansa ja toimintatapansa selitetään varsin hyvin :)
[/quote]
Joo sitä oon kattonut joskus ja varsinkin C.S.I :ta -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
84/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:46"]Tässä on pakko vetää wt=kortti esiin.
[/quote]
Luulitko saavuttavas yläpeukkuja vai? Kerropa tarkemmin mikä tässä on niiiiin wt?
[/quote]

En todellakaan luullut, enkä turhaan ala selittelemään, koska jokainen vähänkin imbesillitasoa älykkäämpi ymmärtää mikä tuossa harrastuksessa on wt. Et sinä sitä siis pystyisi tajuamaan, vaikka miten selitettäisiin.

Vierailija
85/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extraordinary people on hyvä sarja. Löytyy juutuupista.

Vierailija
86/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:46"]Tässä on pakko vetää wt=kortti esiin.
[/quote]
Luulitko saavuttavas yläpeukkuja vai? Kerropa tarkemmin mikä tässä on niiiiin wt?
[/quote]

En todellakaan luullut, enkä turhaan ala selittelemään, koska jokainen vähänkin imbesillitasoa älykkäämpi ymmärtää mikä tuossa harrastuksessa on wt. Et sinä sitä siis pystyisi tajuamaan, vaikka miten selitettäisiin.
[/quote]

Wt, koska olet kiinnostunut dokumenteista, jonka aiheina ovat erilaiset ihmiset? Ymmärsin ap:n katsovan näitä juuri koska psykologinen puoli kiinnostaa. Eli jos olet kiinnostunut erilaisten ihmisten psykologiasta olet wt?

Eiköhän wt tapaukset katsele mieluummin jotain muuta kuin dokkareita.

Vierailija
87/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:46"]Tässä on pakko vetää wt=kortti esiin.
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Wt, koska olet kiinnostunut dokumenteista, jonka aiheina ovat erilaiset ihmiset? Ymmärsin ap:n katsovan näitä juuri koska psykologinen puoli kiinnostaa. Eli jos olet kiinnostunut erilaisten ihmisten psykologiasta olet wt?

Eiköhän wt tapaukset katsele mieluummin jotain muuta kuin dokkareita.
[/quote]
Haha :D no mä oon sitten sen mielestä wt kun haluan yrittää tutkia ja pähkäillä mitä psykopaattien ja muiden "hullujen" päässä oikein liikkuu. Sehän kuulostaakin niin wt:ltä, että! Oon ymmärtänyt, ettei wt ihmisiä kiinnosta esim. korkeakoulut..
Nyt haiskahtaa vähän, että tuo wt huutelija ei itekään tiedä mitä se termi tarkoittaa, joten voimme melkeinpä suoraa päätellä, että hän on se miksi muita täällä nimittelee :) -ap

Vierailija
89/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
90/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta oletko kuullut Pojan hauras mieli -nimisestä dokumentista? Oli ainakin jokin aika sitten nähtävissä yle areenassa.

Vierailija
92/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kerrankin oikeasti mielenkiintonen ketju, kiitos aloituksesta ap! Pitää itsekin ruveta noita linkkejä katsomaan.

Vierailija
93/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:17"]En nyt jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta oletko kuullut Pojan hauras mieli -nimisestä dokumentista? Oli ainakin jokin aika sitten nähtävissä yle areenassa.
[/quote]
En oo kuullut, laitetaas korvan taa! Sitten kun siis ehdin katsoa kun on niin paljon tullut hyviä ehdotuksia :D -ap

Vierailija
94/96 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:32"]Hei kerrankin oikeasti mielenkiintonen ketju, kiitos aloituksesta ap! Pitää itsekin ruveta noita linkkejä katsomaan.
[/quote]
Olepa hyvä! :) en löytänyt täältä tällästä ketjua ollenkaan ja nää on mun mielestä niin kiinnostavia juttuja, joten päätinpä tehdä sitten alotuksen. Kannattaa laittaa kirjanmerkkeihin tai johonkin talteen, niin voi kattoa vaikka joka päivä näitä :D -ap

Vierailija
95/96 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
96/96 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson noita ihan silkasta tirkistelynhalusta. Ja joo, mulla ei ole elämää.