Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus itkenyt/voinut pahoin AV:n kommentin takia?

Vierailija
01.01.2015 |

Jos olet, niin kerro millaisesta kommentista kyse?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha olo, kun nainen kertoi pienestä kinastelusta ja avautui siitä täällä :(

Vierailija
22/66 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte painajaistenne mukaisia provoja palstalle niin kertokaa toki tässä ketjussa millaiset viestit ovat saaneet teidät itkemään. Provot lukevat tätä kieli pitkällään ja temevät muistiinpanoja tulevaa kirjoitteluaan varten. Kun siis tarkoituksellisesti kerrotte, mikä provo teihin tehoaa ja millainen kirjoittelu tuntuu mahdollisimman pahalta.

ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerika :(

Vierailija
24/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen palsta, jossa voi täysin anonyymisti huudella mitä vain, on välillä aika karu paikka. Varsinkin, kun täällä keskustellaan vakavistakin asioista. Tuskin kovin moni niistä kammottavien kommenttien kirjoittajista sanoo ääneen tuommoisia "mielipiteitään". Joillekin se nimettömänä huutelu on varmaan jotenkin terapeuttista tai jotain.

Vierailija
25/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro täällä koskaan mitään kovin henkilökohtaista enkä ota juuri mitään täältä lukemaani tosissani. Eli en ole näiden juttujen vuoksi itkeskellyt. Joskus kyllä tuntuu surkuhupaistalta, miten tietämättömiä jotkut voivat olla.

Vierailija
26/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Huvittuneena useimmiten luen, koska ilkeily kertoo kirjoittajastaan, ei muusta. Ehkä hieman surullisena noista viesteistä joissa iloitaan kirkosta eroamisilla, koska tämähän on juuri ennustettu Raamatussakin.

Vierailija
27/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole itkuja tirautellut palstan vuoksi... Tuskin jatkossakaan.

Vierailija
28/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itkenyt tai voinut pahoin, mutta vitutti suuresti kun tein aloituksen, jossa kerroin, että vieras lapsi oikaisee omakotitalomme pihan läpi ja meillä on lapsia pelkäävä koira. Muutamat sitten ilmoittivat minun olevan ääliö koska en tahdo vieraita ihmisiä tontillemme ja rivien välistä sai lukea, että koirakin olisi syytä viedä piikille.

Ei vaan mene mun ymmärrykseen, että löytyy aikuisia ihmisiä, jotka eivät kunnioita toisten yksityisyyttä ja omaisuutta.

Vierailija
31/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
32/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:10"]

En ole itkenyt tai voinut pahoin, mutta vitutti suuresti kun tein aloituksen, jossa kerroin, että vieras lapsi oikaisee omakotitalomme pihan läpi ja meillä on lapsia pelkäävä koira. Muutamat sitten ilmoittivat minun olevan ääliö koska en tahdo vieraita ihmisiä tontillemme ja rivien välistä sai lukea, että koirakin olisi syytä viedä piikille.

Ei vaan mene mun ymmärrykseen, että löytyy aikuisia ihmisiä, jotka eivät kunnioita toisten yksityisyyttä ja omaisuutta.

[/quote] Tämä tulee esille usein kun on autolla kolhittu toisten ovia. Autot on kuulemma vaan autoja.

Vierailija
33/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ih

Vierailija
34/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kerran täällä sairaudesta joka voi viedä kykyni kävellä enemmän kuin muutamia metrejä, ja että voin joutua joskus hankkimaan pyörätuolin. Joku kehotti minua tappaamaan itseni. Silloin tunsin inhoa ja raivoa kommentoijaa kohtaan, enkä hirveästi ole täällä sen jälkeen käynyt.

Vierailija
36/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden kerran. Joku oli kirjoittanut tänne erittäin typerän ja yksityiskohtaisen provon toiselle ihmiselle minun nimelläni. Tuntui loukkaavalta, koska kyseisen viestin sisällöstä ilmeni asioita, jotka vain yksi ihminen lisäkseni voi tietää.

Vierailija
37/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:09"]No en ole. Mun mielestä jos on niin herkkä että pahoittaa mielensä anonyymien nettikommenteista, ei vauva.fi ole oikea paikka. Kyllä täällä hetken surffailun jälkeen huomaa että välillä on aika raadollista meininkiä ja mikäli keskusteluihin osallistuu, täytyy varautua siihen että myös ne häiriintyneemmät tyypit saattavat vastata.

[/quote]

Ai kuten sinä?

[/quote]

Arvelinkin että joku vitsiniekka laittaa tän kommentin :D itse asiassa kommentoin erittäin harvoin ja mikäli joku ottaa minun sanomiseni hampaisiinsa, en anna sen mennä tunteisiin. Anonyymipalstoilla vaan tulee ymmärtää että ruudun takaa on helppo huudella, eikä esimerkiksi omista mielenterveysongelmistaan tai vaikeasta perhetilanteesta ehkä kannata avautua, jos ei ole valmistautunut ottamaan vastaan myös negatiivisempaa kommentointia.

Ei sen kummempaa.

Vierailija
38/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nettivinkanneet poliisille ketjuja. Vinkkasin jokin aika sitten ketjun jossa puhuttiin Räsäsen raiskaamisesta. Poliisi kyllä kertoi sähköpostilla että heitä ei kiinnosta koska viestiittäjän ei voida epäillä olevan tosissaan.

Vierailija
39/66 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi 36 vuotiaana ja täällä minua haukuttiin jo vanhaksi, suositeltiin aborttia etc.

Lopetin pitkäksi aikaa täällä käymisen..

Vierailija
40/66 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!