Oletko joskus itkenyt/voinut pahoin AV:n kommentin takia?
Jos olet, niin kerro millaisesta kommentista kyse?
Kommentit (66)
Kyllä välillä harmittaa kun sortuu mennä lukemaan keskusteluja, jotka esim. kertoo (negatiivisesti) tavasta elää yms. Siis sellaiset jotka menevät henkilökohtaisuuksiin.
Yksi kommentti pysäytti kerran. Sanoin liian rumasti ja se toinen kutsui mua ilkeäksi. Hävetti.
tiedän jo palstan meiningin, joten en koskaan tee avauksia jotka ovat minulle hyvin tärkeitä asioita ja vastaukset voisivat loukata. useasti kyllä muiden saamat vastaukset vetävät mielen surulliseksi ja ihmettelen, kuka oikeasti voi olla noin julma ja kamala.
Aika monikin haukkuma vastaus. En todellakaan tajua miksi täällä pitää haukkua läskejä, tupakoivia yms toinen toistaan pahemmilla nimityksillä. Samoin älykkyys haukutaan ja mitähän muuta.
Vaikka näitä ei pitäisi liian henk koht tasolla ottaa, niin SILTI ne tuntuu pahoilta!
Joskus jonkun mielenterveyteen liittyvän kommentin takia. Siis vastasin itse johonkin aloitukseen ja taisin saada muutaman alapeukun ja tuomitsevia vastauksia. En enää muista tarkemmin sitä aihetta, mikä lopulta jäi vaivaamaan koko päiväksi, niin että olin hirveän pahantuulinen ja lopulta purnasin siitä miehellekin, että "miten joku voi sanoa noin mulle" ja itkin sen sylissä. Noh, taitaa olla ihan oma vikani kun olen herkkänahkainen, siitä tämä sairastuminenkin on varmasti osin johtunut. :P
Itkupotkuraivareiden uhallakin avaan aina kaikki mt-aiheiset ketjut :)
olen kyllä. viimeksi itkin ja suoraan sanottuna voin pahoin silloin, kun ap hädissään pyysi palstalaisilta apua. ap vaikutti todella hätääntyneeltä ja neuvottomalta, mutta kiltiltä ihmiseltä. ap oli valmis ottamaan kaikki neuvot vastaan ja hän rauhoittui. sai numeron paikkaan mihin soittaa ja pyytää apua, soittikin ja oli jo lähdössä paikkaan josta apua luvattiin. silloin joku ilmoitti vinkanneensa ap.n nettipoliisille. se tapaus jotenkin kolahti syvälle!
En ole itkenyt, mutta tuli kuvottavan paha olo kun kerroin ahdistuneisuushäiriöstäni/masentuneisuudestani kommentissa, ja sain vastauksen jossa miestäni nimitettiin pedofiiliksi koska tykkää niin lapsellisesta naisesta.
Monesti on tullut keskusteluita sivusta seuratessa vihainen, turhautunut tai apea olo vihamielisestä meiningistä ja turhista päänaukomisista.
Tavallaan tämä menee kategoriaan, jossa voin pahoin. Ruokin nimittäin syömis- ja kehonkuvaongelmaani lukemalla läski-aloituksia tarkoituksella. Menetin ruokahaluni kuukausiksi. Ei se sinäänsä vaarallista ollut, olen vieläkin lievän ylipainon puolella. Mutta henkisesti aika kuluttavaa. Tyhmää, mutta tehokasta. Tämä palsta pyörii niin paljon syömisen ja painon ympärillä, aivan kuten omakin elämä.
14 mä muistan tuon ketjun. Väsynyt äiti, eikö? Itseäkin vitutti nettivinkkaaja.
Olin pitkään pois palstalta luettuani palstahullujen kommentteja tsunamiuhreista. Häiriintyneet mammat olivat kateellisia matkustajille ja edellyttivät, että vainajat maksavat itse paluulippunsa Suomeen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:53"]14 mä muistan tuon ketjun. Väsynyt äiti, eikö? Itseäkin vitutti nettivinkkaaja.
[/quote]
Oliko se se, jonka vauva itki ja äiti ei saanut millään rauhoitettua?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:53"]14 mä muistan tuon ketjun. Väsynyt äiti, eikö? Itseäkin vitutti nettivinkkaaja. [/quote] Oliko se se, jonka vauva itki ja äiti ei saanut millään rauhoitettua?
[/quote]
Saattoi hyvinkin olla, tarkkaan en muista mutta kuulostaa oikealta
No en ole. Mun mielestä jos on niin herkkä että pahoittaa mielensä anonyymien nettikommenteista, ei vauva.fi ole oikea paikka. Kyllä täällä hetken surffailun jälkeen huomaa että välillä on aika raadollista meininkiä ja mikäli keskusteluihin osallistuu, täytyy varautua siihen että myös ne häiriintyneemmät tyypit saattavat vastata.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:26"]
Jos olet, niin kerro millaisesta kommentista kyse?
[/quote]
Kertokaa toki kaikille provoilua harrastaville se, millaisia provoja haluatte palstalla jatkossa nähdä. Laiska provo tekee markkinatutkimusta...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:53"]14 mä muistan tuon ketjun. Väsynyt äiti, eikö? Itseäkin vitutti nettivinkkaaja.
[/quote]
Oliko se se, jonka vauva itki ja äiti ei saanut millään rauhoitettua?
[/quote]
Oli juuri se väsynyt äiti. aihe muistaakseni jotenkin näin, vauva vaan itkee ja tekisi mieli heittää alas parvekkeelta. haki juuri siksi apua, kun ei halunnut tehdä pahaa vauvalle. pääsivätkin onneksi ensikotiin, mutta poliisi otti yhteyttä. mitäköhän heille kuuluu? 14
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:53"]14 mä muistan tuon ketjun. Väsynyt äiti, eikö? Itseäkin vitutti nettivinkkaaja. [/quote] Oliko se se, jonka vauva itki ja äiti ei saanut millään rauhoitettua? [/quote] Oli juuri se väsynyt äiti. aihe muistaakseni jotenkin näin, vauva vaan itkee ja tekisi mieli heittää alas parvekkeelta. haki juuri siksi apua, kun ei halunnut tehdä pahaa vauvalle. pääsivätkin onneksi ensikotiin, mutta poliisi otti yhteyttä. mitäköhän heille kuuluu? 14
[/quote]
Jatkoa tarinaan en ollutkaan kuullut. Nyt ärsyttää kusipäinen nettivinkkaaja vieläkin enemmän. Jos nettivinkkaaja ikinä näet tämän viestin niin ymmärrä hävetä. 17
Ihan niin syviä tunteita ei palsta ole herättänyt, mutta epämiellyttävyyden tuntemuksia kyllä monesti.
En. En jaksa pahoittaa mieltäni joidenkin tuntemattomien hörhöjen takia.
No kieltämättä joskus olen miltei itkenyt, jos siis enää osaisin. Lähinnä siis surkeaa elämääni, joka jotenkin av:llä joskus tulee alleviivattua. Kun vaikka kirjoitan miten minua jokin asia harmittaa eräässä on/off ihmissuhteessa, ja vastaukset ovat luokkaa "siinä on tainnut vakka saada kantensa" ja "outo olet itsekin, en ymmärrä mitään".
Se saa miettimään sitä että minun ei pitäisi kirjoittaa tänne. Mutta toisaalta se saa miettimään sitä että mitä sitten teen, kun minulla ei ole ketään jonka kanssa puhua. Ei yhtään ystävää eikä kaveria. Tarviiko siinä edes ihmetellä jos ei kommunikointi enää oikein onnistu, kun puhuu lähinnä kaupan kassalle.
Siinä vaiheessa itkettää ja kiukuttaa. Pitääkö minun vain maata lattialla odottaen kuolemaa tämän kurjan elämän päätteeksi, kun koko maailmalta tulee vain paskaa niskaan.