Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus itkenyt/voinut pahoin AV:n kommentin takia?

Vierailija
01.01.2015 |

Jos olet, niin kerro millaisesta kommentista kyse?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen. Sairauttani pilkattiin.

Vierailija
62/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:09"]No en ole. Mun mielestä jos on niin herkkä että pahoittaa mielensä anonyymien nettikommenteista, ei vauva.fi ole oikea paikka. Kyllä täällä hetken surffailun jälkeen huomaa että välillä on aika raadollista meininkiä ja mikäli keskusteluihin osallistuu, täytyy varautua siihen että myös ne häiriintyneemmät tyypit saattavat vastata.
[/quote]

Ai kuten sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
64/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
65/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
66/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt. Joku kertoi joskus kuinka randomi poika oli rääkännyt linnunpoikasta, en enää muista miten siinä kävi, muistaakseni lintu kuoli ja itkin sitä todella vuolaasti. Rakastan eläimiä, erityisesti lintuja enkä voi käsittää sellaista hirviötä, joka esimerkiksi täydellisen viattoman ankanpoikasen tai pääskysen voisi todella tappaa. Silloin surin mutta nyt kun kirjoitin tätä niin suorastaan raivostuttaa.

Toinen oli myös vuodelta 2014, jossa kerrottiin lähihoitajien ja vanhusten oloista tänä päivänä. Niin moni viesti sai minut kyyneliin että en pystynyt saman päivän aikana lukemaan enempää, kirjoitin vain viestin jossa kiitin sairaan- ja lähihoitajia heidän äärimmäisen, äärimmäisen tärkeästä työstään. Se ketju sai minut suremaan nykyisten vanhusten huonoista oloista entistä enemmän ja toisaalta myös pelkäämään omaa vanhuuttani, vaikka olen vasta 20.