Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatun naisen iskemisestä?

Vierailija
01.01.2015 |

Miten on. Saako koittaa, ja "paras mies voittakoon"? Vai eikö saa mennä ollenkaan kokeilemaan onneaan pariskuntien väliin? Onko todellinen väärintekijä kilpakosija, vaiko mahdollisesti pauloihinsa lankeava nainen. Entä mikä on jätetyn miehen rooli? Olisiko pitänyt huomioida naista, ja suhdetta enemmän? Vai täydellinen uhri, joka teki kaiken oikein.. Mielipiteitä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailutus on nykyään ihan lakisääteistä hommaa, että sitä on tehtävä halusi, tai ei. m28

Vierailija
2/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... Pettäjällä on se suurin vastuu, enkä itse ikinä haluaisi olla sellaisen kanssa joka lähtee suhteesta toiseen... Mun mielestä on aika moraalitonta yrittää varattua miestä/naista, mutta se joka lähtee toisen matkaan on se pääsyyllinen.

Siitä vaan sitten yrittämään ja jos onnistunut niin mitäköhän luulet voittavasi? Häviäjiä kaikki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha syyttää petettyä petetyksi tulemisesta, oli sitten kyseessä millainen tapaus tahansa!

Vierailija
4/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:10"]

Turha syyttää petettyä petetyksi tulemisesta, oli sitten kyseessä millainen tapaus tahansa!

[/quote]

Syyttely on kaikin puolin turhaa. Syytä tosin voi olla petetyssäkin, ja paljon!

Vierailija
5/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:08"]

Öö... Pettäjällä on se suurin vastuu, enkä itse ikinä haluaisi olla sellaisen kanssa joka lähtee suhteesta toiseen... Mun mielestä on aika moraalitonta yrittää varattua miestä/naista, mutta se joka lähtee toisen matkaan on se pääsyyllinen.

Siitä vaan sitten yrittämään ja jos onnistunut niin mitäköhän luulet voittavasi? Häviäjiä kaikki...

[/quote]

Voitan vähintään intohimoisen seksisuhteen onnistuessani. Kaikki voittavat: nainen saa myös intohimoisen seksisuhteen. Petetty mies: a. ei saa tietää, b. saa tietää, ja ottaa opikseen.

Vierailija
6/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi voittaa, mutta aina voi koittaa! ;) nimim. Pelimies

Vierailija
7/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:10"]

[/quote]

Syyttely on kaikin puolin turhaa. Syytä tosin voi olla petetyssäkin, ja paljon!

[/quote]

Miksi alapeukut??? Suurin osa petetyistä syyttömiä varmasti, mutta että kaikki? Miehet ei vieraissa juokse, jos suhteessa kaikki ok. Kokemusta on.

Vierailija
8/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraaliselta kannalta vastaus on yksiselitteinen: Ei saa koittaa.

Mutta jos unohdetaan moraali hetkeksi, niin voihan sitä yrittää. Siinä on vaihtoehtoja, joista todennäköisimmät ovat ne, että a) nainen ei halua mitään kanssasi b) nainen haluaa seksiä kanssasi, mutta ei jätä miestään. Se kolmas vaihtoehto eli c) nainen haluaa pysyvän suhteen kanssasi ja jättää nykyisen miehensä, tämä on aina vähemmän todennäköinen, vaikka ihastunut mies sitä kuinka toivoisi. Joskus toki käy niin, että nainen tajuaakin olleensa onneton koko ajan ja vaihtaa kumppania onnistuneesti, mutta koskaan ei voi etukäteen sitä tietää. 

Häviäjiä ovat kaikki, jos nainen ei jätä miestään, mutta pettäminen tulee miehen tietoon. Kannattaa ajatella myös mahdollisia lapsia, jotka kärsivät aivan varmasti julkisesta kolmiodraamasta. 

Vierailija
9/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi hyvä syy miksi en ikinä halua seurustella hyvännäköisen naisen kanssa. Muut miehet lähestyy sitä naista jatkuvasti ja jossain vaiheessa kohdalle sattuu se unelmamies ja nainen pettää tai/ja jättää. Jyrkkä EI seurustelulle.

Vierailija
10/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ei tuollaiseen sorru. Ei ole kaunista..

Vierailija
11/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:36"]

Tässä yksi hyvä syy miksi en ikinä halua seurustella hyvännäköisen naisen kanssa. Muut miehet lähestyy sitä naista jatkuvasti ja jossain vaiheessa kohdalle sattuu se unelmamies ja nainen pettää tai/ja jättää. Jyrkkä EI seurustelulle.

[/quote]

Itse kokeilen aina "markkina-arvoani" varattuihin kuumiin naisiin. En tosissani niitten kanssa mitään halua. Voit seurustella vähän vaatimattomamman kanssa ilma tätä ongelmaa.

Vierailija
12/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:39"]

[/quote]

Onko viktoriaanisen ajan Englantiinkin saatu nettiyhteys?

Vierailija
13/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:40"]

[/quote]

Itse kokeilen aina "markkina-arvoani" varattuihin kuumiin naisiin. En tosissani niitten kanssa mitään halua. Voit seurustella vähän vaatimattomamman kanssa ilma tätä ongelmaa.

[/quote]

Vaatimaton pettää vielä herkemmin kun tilaisuus vaan tulee. Omalla markkina-arvollani ei tosin saada edes vaatimattoman näköistä.

Vierailija
14/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kokeilla. Naisen saa se ketä sen ottaa, ja kenet nainen lopulta haluaa. Tietoisuus tästä pitää myös miehet varpaillaan, etteivät pääse vätystymään.

Vierailija
15/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:42"]

[/quote]

[/quote]

Vaatimaton pettää vielä herkemmin kun tilaisuus vaan tulee. Omalla markkina-arvollani ei tosin saada edes vaatimattoman näköistä.

[/quote]

Ai että kun kerran tulee mahdollisuus, niin se on käytettävä? Voi muuten pitää paikkansa. Tosin yrittäjiä ei ole sitten niin paljon. Voi myös pelätä, ettei saa uutta miestä, jos tulee jätetyksi petturuuden takia. Äläs nyt lannistu. Kaikki saa jonkun. :)

Vierailija
16/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:39"]

[/quote]

Onko viktoriaanisen ajan Englantiinkin saatu nettiyhteys?

[/quote]

Oulusta minä olen. Körttiläinen tausta ja hitunen vielä moraalia ja hyviä tapoja jäljellä..

Vierailija
17/30 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ai että kun kerran tulee mahdollisuus, niin se on käytettävä? Voi muuten pitää paikkansa. Tosin yrittäjiä ei ole sitten niin paljon. Voi myös pelätä, ettei saa uutta miestä, jos tulee jätetyksi petturuuden takia. Äläs nyt lannistu. Kaikki saa jonkun. :)

[/quote]

Miten selität ne ihmiset jotka kuolee ilman minkäänlaista seksikokemusta? Niitäkin riittää tässä maailmassa.

Vierailija
18/30 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän ei ole yksinkertaisia juttuja.

Minulle kävi aikanaan niin, että eräs mies alkoi piirittelemään minua oikein huolella. Hän oli pomoni joten en voinut rumastikaan sanoa,että jättäisi minut rauhaan. Jossain vaiheessa pyysin kyllä nätisti, että olisi parempi jos lopettaisimme flirttailun koska olen varattu ja haluan olla mieheni kanssa yhdessä. Rakastan miestäni. Pomoni ei ottanut sitä kuuleviin korviinsa vaan innostui kahta kauheammin. Hän piiritteli minua niin sitkeästi, että se alkoi toisaalta olla jo imartelevaa. 

Päädyin pomoni kanssa seksisuhteeseen. Siihen ajoi minut hänen sitkeä piirittelynsä, sekä osittain varmaan säälikin kun pomo kertoi vaimostaan joka petti häntä ja heillä ei ollut enää mitään yhteistä eikä seksielämääkään lainkaan. Osaksi rimaa pettämiselle laski myös oman mieheni menneisyydessä tekemät virheet. Eli monen sattuman summa. 

Tilanne päättyi niin, että ihastuin pomooni ja hänkin ihastui minuun. En kuitenkaan koskaan sekunttiakaan ajatellut vaihtavani häntä mieheeni. Rakastin koko ajan miestäni eniten. Mieheni oli elämäni mies, komea, hyvä sängyssä ja sielun kumppanini. (tiedän, aivan hullulta edes kuulostaa, että häntä petin). Pomoani alkoi ärsyttämään kun en missään vaiheessa ollut kiinnostunut hänestä vakavasti. Lopetin suhteen pomooni. Mieheni tietää nykyään tuosta lyhyestä seksisuhteestani ja on antanut minulle anteeksi. Tapahtumista on jo 10 vuotta aikaa ja olemme mieheni kanssa yhdessä ja onnellisesti. Kumpikin uskollisia nämä 10 vuotta. 

Näin jälkikäteen kun tuota juttua miettii niin päätelmäni on tämä:

Saa varattua koittaa. Mutta se on aika moukkamaista. Varsinkin jos varattu selvästi ilmaisee, että haluaa olla kumppaninsa kanssa. Olen siis pomolleni hieman katkera siitä, että hän ei uskonut minua kun kauniisti hänelle sanoin. Tai pikemminkin kirjoitin pitkän postin asiasta. Minusta siis on myös tuon vokottelijan harteilla ne seuraamukset mitä siitä sitten kaikille koituu.

Syytä on varmasti myös miehessä kotona. Tuskin ketään petetään jos kaikki on täydellisesti. En olisi minäkään pettänyt jollei mieheni olisi ennen noita tapahtumia satuttanut minua syvästi. (jätti minut toisen naisen takia). Ja toisaalta mieheni oli myös poissaoleva ja paljon harrastuksissaan tuona aikana. Hän olisi voinut paljon pelastaa itsekin kun olisi avannut silmänsä ja katsonut mitä ympärillä tapahtuu. Ei hänen olisi tarvinut sanoa minulle kuin kerran, että "lopeta toi pelleily pomosi kanssa tai lähden", niin olisin lopettanut sillä silmän räpäyksellä. 

Mutta kyllä se kaikista suurin syy löytyy ihan siitä pettäjästä itsestään. Kaikista syistä huolimatta jokainen ihminen tekee itse ratkaisunsa pettääkö toista ihmistä vai ei. Ja niiden omien tekojen kanssa on sitten myös pystyttävä elämään. Siinä ihastumisen huumassa sitä ei vaan jotenkaan ajattele omaa nenää pidemmälle. Minä ainakin elin ihme kuplassa jossa en ajatellut mitään enkä ketään muuta kuin itseäni ja mitä minun juuri sillä hetkellä teki mieleni. Kauheaa ja kauheinta on herätä ja tajuta mitä on tehnyt ja pettyä itseensä. Itsensä kanssa kun pitää kuitenkin elää koko loppu elämänsä. 

Vierailija
19/30 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa koettaa. Ja oikeastaan joku vois vaikka yrittää mun miestä. Se ei halua mua kättä ja mä en jaksa väkisin lähteä... Se näyttää ulospäin unelmamieheltä mutta kun sen paskasia sukkia ja housuja joskus kerää latioilta ni toivois et joku muu ottais ne ristikseen..

Vierailija
20/30 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J