Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatun miehen pussaaminen

Vierailija
25.12.2014 |

Voiko varattua miestä pussata, jos hän selkeästi flirttailee koko ajan kanssani, mutta ei tee muuta aloitetta? Vietetään paljon aikaa yhdessä, mies koskettelee jalkaani polven yläpuolelta, hartioita ja selkää, mutta ei ole tehnyt muuta. Voinko tehdä aloitteen ja pussata?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:14"]Nyt jo ikävä miestä kun ei pyhien takia olla nähty. Hirveä olo. Ajatteleekohan se minua...
[/quote]

No jos ajattelisi tarpeeksi, eroaisi luultavasti vaimostaan. Ellei sitten halua sinusta vain jotain sivupanoa. Säälittävää on, että sellaiseksi olet nähtävästi myös suostuvainen.
[/quote]

No eihän se voi erota vaimostaan ihan vaan siksi että "ajattelee" minua, mitään pettämistä ei ole siis vielä tapahtunut. Ei varmaankaan eroa vain siksi että ehkä meille sitten tulisi jotain, ehkä.

Ikävä on kyllä kamala. En tiedä viitsinkö "häiritä" joulun viettoa laittamalla viestiä vai kärsinkö nyt vaan ja toivon että hän laittaa viestiä.

Vierailija
2/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä mene häiritsemään heidän jouluaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:14"]Nyt jo ikävä miestä kun ei pyhien takia olla nähty. Hirveä olo. Ajatteleekohan se minua... [/quote] No jos ajattelisi tarpeeksi, eroaisi luultavasti vaimostaan. Ellei sitten halua sinusta vain jotain sivupanoa. Säälittävää on, että sellaiseksi olet nähtävästi myös suostuvainen. [/quote] No eihän se voi erota vaimostaan ihan vaan siksi että "ajattelee" minua, mitään pettämistä ei ole siis vielä tapahtunut. Ei varmaankaan eroa vain siksi että ehkä meille sitten tulisi jotain, ehkä. Ikävä on kyllä kamala. En tiedä viitsinkö "häiritä" joulun viettoa laittamalla viestiä vai kärsinkö nyt vaan ja toivon että hän laittaa viestiä.

[/quote]

No nyt voit jo viestitellä kaihoisaa ikävääsi. Kerrot, että joulu oli yhtä helvetin kärsimystä ja että olet valmis kaikkeen, mitä mies haluaa. Mutta vain yhden ainoan kerran, jotta mies tietää, mitä menettää, jos jää tylsän ja ruman vaimonsa luo. Jos ei ymmärrä, että olet jotain jumalaista vaimoon verrattuna, ei mies ole sinulle se oikea. Säälittää jo se vaimorukka, kun tulee jätetyksi, mutta kun tietää, että saa vain parhaan, kuten ap, niin ehkä on vaimollekin parempi tajuta se heti tässä vaiheessa. Go girl!
[/quote]

Vaimo on kyllä tosi kaunis. Mutta niin olen minäkin.

Numero 64 oli oikeasti hyvä ehdotus!

Vierailija
4/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:14"]Nyt jo ikävä miestä kun ei pyhien takia olla nähty. Hirveä olo. Ajatteleekohan se minua... [/quote] No jos ajattelisi tarpeeksi, eroaisi luultavasti vaimostaan. Ellei sitten halua sinusta vain jotain sivupanoa. Säälittävää on, että sellaiseksi olet nähtävästi myös suostuvainen. [/quote] No eihän se voi erota vaimostaan ihan vaan siksi että "ajattelee" minua, mitään pettämistä ei ole siis vielä tapahtunut. Ei varmaankaan eroa vain siksi että ehkä meille sitten tulisi jotain, ehkä. Ikävä on kyllä kamala. En tiedä viitsinkö "häiritä" joulun viettoa laittamalla viestiä vai kärsinkö nyt vaan ja toivon että hän laittaa viestiä.

[/quote]

Yksinkertaista. Nosta kissa pöydälle ja sano että haluat enemmän, mutta vain jos olet miehelle ainoa nainen - eli hänen pitäisi erota ENSIN. Sitten onkin tie vapaa, tai tilanne ratkeaa ja pääset elämässäsi eteenpäin.

[/quote]

Älä usko tätä. Kannattaa ensin rauhassa kokeilla sovitteko toisillenne, eroamaan kyllä aina ehtii. Toimitte vaan fiksusti ettette jää kiinni niin on helppo palata entiseen jos jokin menee pieleen.

Vierailija
5/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, ap. Aikuistu! Vastuutonta käytöstä.

Vierailija
6/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuihin EI kosketa. Piste.

Vierailija
7/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:34"]

[/quote]

Mitä jos varattu koskee ensin? Pitäisikö minun sitten sinkkuna olla se "parempi ihminen" joka muistuttaa vaimosta? Mitä jos varattu mies hiplaa vierekkäin istuessa jalkaani polven yläpuolelta? Mitä minä tein väärin?

Vierailija
8/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pussailen varattuja mieskavereitani aina tavattaessa. Myös halitaan vimmalla. Ei siinä sen enempää pikkupusut ja halit. Saavat niiden vaimokkeet ja muksutkin samaa kyytiä.

Ja ihan suomalaisia ollaan kaikki.

Flirttikin on flirttiä, eikä mikä avain pervoiluille. Sanahelinää.

Vierailija
9/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:34"]

[/quote]

Mitä jos varattu koskee ensin? Pitäisikö minun sitten sinkkuna olla se "parempi ihminen" joka muistuttaa vaimosta? Mitä jos varattu mies hiplaa vierekkäin istuessa jalkaani polven yläpuolelta? Mitä minä tein väärin?

[/quote]

Kinkkistähän tuo on. Jos mieheni tekisi tuollaista, tulisi kyllä varmaan molemmille osapuolille kaulimesta. Eli katsoisin myös sinut syylliseksi. Jos taas olisin sinä, sinkku, niin... ainakin ymmärtäisin sen, että tuollaiseen mieheen ei ole luottamista. Ajattelisin hänet mielessäni pelimieheksi, joka ei kunnioita sitä, jolle on sydämensä kerran luvannut. Jos lähdet miehen matkaan, olet todennäköisesti itsekin pelkkä läpikulkuerä. Jossain vaiheessa mies löytää taas jonkun hipelöitävän, ja taas ja taas.

Vierailija
10/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule mitäpä luulet?! Jumatsuikka ihmisillä oo nykyään mitään moraalia. Ajatusleikki, kuvittele olevasi tuon miehen vaimo. Oisko silloin susta ihan jees että mies hieroskelee duunissa jotain tuttua? Ja tää tuttu haluaa niin pusia muttei ei tiedä et onks se OIKEIN? Etköhän sä kohta keksi jonkun HYVÄN syyn päästä panemaan sitä varattua ukko, jonkun selityksen millä hyväksytät sen ittelles.

Vierailija
11/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:59"]

Mä pussailen varattuja mieskavereitani aina tavattaessa. Myös halitaan vimmalla. Ei siinä sen enempää pikkupusut ja halit. Saavat niiden vaimokkeet ja muksutkin samaa kyytiä. Ja ihan suomalaisia ollaan kaikki. Flirttikin on flirttiä, eikä mikä avain pervoiluille. Sanahelinää.

[/quote]

Jos yhtään luit ap:n tekstejä, tiedät ettei hänen tilanteensa ole verrattavissa mihinkään eurooppalaiseen pusuhali-tapaan. Ap haluaa tuon miehen itselleen.

Vierailija
12/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:59"]

Mä pussailen varattuja mieskavereitani aina tavattaessa. Myös halitaan vimmalla. Ei siinä sen enempää pikkupusut ja halit. Saavat niiden vaimokkeet ja muksutkin samaa kyytiä. Ja ihan suomalaisia ollaan kaikki. Flirttikin on flirttiä, eikä mikä avain pervoiluille. Sanahelinää.

[/quote]

Jos yhtään luit ap:n tekstejä, tiedät ettei hänen tilanteensa ole verrattavissa mihinkään eurooppalaiseen pusuhali-tapaan. Ap haluaa tuon miehen itselleen.

[/quote]

Joo ei tässä mitään kaveripusuja haeta. Tai ehkä se kaveripusu saa miehen huomaamaan meidän uskomattoman kemian ja suhteemme saa kauniin alun. Ihan "vahingossa". 

Vierailija
13/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Yksinkertaista. Nosta kissa pöydälle ja sano että haluat enemmän, mutta vain jos olet miehelle ainoa nainen - eli hänen pitäisi erota ENSIN. Sitten onkin tie vapaa, tai tilanne ratkeaa ja pääset elämässäsi eteenpäin.

Vierailija
14/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin kuten 64 kirjoitti! Kerro että pussaisit (otsikkoosi viitaten), jos mies olisi vapaa.
Mies voi sitten tehdä valintansa. Joko eroaa ja te kaksi aloitatte yhdessä. Tai sitten mies päättää olla vaimonsa kanssa ja saat tietää, että et ollut miehelle niin tärkeä.

Vierailija
15/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:21"]

Voiko varattua miestä pussata, jos hän selkeästi flirttailee koko ajan kanssani, mutta ei tee muuta aloitetta? Vietetään paljon aikaa yhdessä, mies koskettelee jalkaani polven yläpuolelta, hartioita ja selkää, mutta ei ole tehnyt muuta. Voinko tehdä aloitteen ja pussata?

[/quote]

Kyllä, jos myös ymmärrät antaa...

Vierailija
16/76 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No nyt voit jo viestitellä kaihoisaa ikävääsi. Kerrot, että joulu oli yhtä helvetin kärsimystä ja että olet valmis kaikkeen, mitä mies haluaa. Mutta vain yhden ainoan kerran, jotta mies tietää, mitä menettää, jos jää tylsän ja ruman vaimonsa luo. Jos ei ymmärrä, että olet jotain jumalaista vaimoon verrattuna, ei mies ole sinulle se oikea. Säälittää jo se vaimorukka, kun tulee jätetyksi, mutta kun tietää, että saa vain parhaan, kuten ap, niin ehkä on vaimollekin parempi tajuta se heti tässä vaiheessa. Go girl!

Vierailija
17/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko ap oikeasti että täällä tulee viestiä, että tottakai voit pussata ja ettei yksi suukko niin vaarallista ole??? Nooooot!!!

Sitä en kyllä tajua, että miks ei saisi olla ns. helppo? Jos itse olen kiinnostunut miehestä, teen sen kyllä selväksi. Mikä järki on leikkiä jotain vaikeasti tavoiteltavaa? Olen toisaalta helppo vain jos haluan ja mies todella kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, en ole vaikea vaan mahdoton ja teen senkin kyllä miehelle selväksi. 

Vierailija
18/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:03"]Mä olen pussannut monta kertaa kaverin poikaystävää. Sillä ei ole mitään väliä, kun ei suutele :)
[/quote]
Hei alapeukuttajat, se on mun paras kaveri ja ollu näkemässä ja nauranut :)

Vierailija
19/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat alentua "toiseksi naiseksi" niin minkäs sille kukaan muu voi. Toivon ihan helkkaristi, että miehellä ei ole lapsia, joita tulette satuttamaan.

Sitä en vain ymmärrä, että miksi suostut ottamaan miehen... Itse en ainakaan suostuisi olemaan kenellekään päivääkään kakkonen. Tuskin se kotona oleva vaimokaan haluaa olla ukon kanssa, joka juoksee vieraissa. Miksi siis ette sanoisi vaimolle, että toisenne haluatte.. Sittenhän hän voisi jättää miehen ja te kaksi voisitte aloittaa suhteenne kumpikin vapaina.

Jos tämä ei ole provo, olet valitettavan nolo. Sori!

Vierailija
20/76 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:39"]Luulitko ap oikeasti että täällä tulee viestiä, että tottakai voit pussata ja ettei yksi suukko niin vaarallista ole??? Nooooot!!!

Sitä en kyllä tajua, että miks ei saisi olla ns. helppo? Jos itse olen kiinnostunut miehestä, teen sen kyllä selväksi. Mikä järki on leikkiä jotain vaikeasti tavoiteltavaa? Olen toisaalta helppo vain jos haluan ja mies todella kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, en ole vaikea vaan mahdoton ja teen senkin kyllä miehelle selväksi. 
[/quote]

Juu en minäkään vaikeasti tavoiteltavaa leiki. Sokea on jos ei tiedä että olen kiinnostunut. En ajattelutkaan että täältä mitään kannustusta tulisi mutta kun täällä on muitakin kuin petettyjä ja hylättyjä kotimammoja niin ajattelin että joku ymmärtäisi! Pettäminen ja avioerot on kuitenkin aika todella yleisiä. Ei kaikki voi olla vaan niitä petettyjä, jonkun on pakko olla myös pettäjä tai "se toinen".