Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan omenaviinietikkaa terveyden ylläpitoon?

Vierailija
17.03.2024 |

Minä luin artikkelin jossa tätä tuotetta ylistettiin ja kun löysin sen lähikaupan hyllystä, ostin sen. Otin eilen ruokalusikallisen veteen liuotettuna enne iltaruokailua eikä tuntunut missään. Mutta kun otin tänään aamulla saman verran ja join vielä pillillä (kuulemma muutoin haitallista hammaskiilteelle) niin kurkkua poltteli niin että vieläkin tuntuu! Ja hampaitakin alkoi nyt vihloa.

Eli onko tuo ihan terveellistä? Millaisia kokemuksia muilla on? Uskaltaako jatkaa?

Tuonhan väitetään esim. laihduttavan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kuulemma virtsatietulehdukseen joka on mammoilla aika yleinen vaiva.

Vierailija
2/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole terveellistä. Se on väkevää ja polttavaa, ehkä syövyttävääkin. Kurkun limakalvolle ei hyvä, suuhun tai ikenille. Sitä otetaan ehkä minimäärä jossakin ruuan mukana tms. Tai ei lainkaan. Joku väärä ohje ainakin tuntuu olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee jtk ihottuma tapasta, laitan siihen etikkaa ja paranee heti. Joskus juon veden kanssa, putsaan ihoa. Tykkään. 

Vierailija
4/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soodaa kehuttiin myös.  1 tl/ pv soodaa lasiin vettä.

Vierailija
5/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla se pitää juoda. Toimii diureettina, olen karvaasti sen kokenut.

Vierailija
6/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole terveellistä. Se on väkevää ja polttavaa, ehkä syövyttävääkin. Kurkun limakalvolle ei hyvä, suuhun tai ikenille. Sitä otetaan ehkä minimäärä jossakin ruuan mukana tms. Tai ei lainkaan. Joku väärä ohje ainakin tuntuu olevan.

Ohje oli että ruokalusikallinen noin 250 ml veteen ja pillin kanssa. Mutta tosiaan mulla poltteli siitä huolimatta kyllä ikävästi heti kurkkua eli taisi jäädä 2 pvän kokeiluksi. ap

Vierailija
7/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohje oli että ruokalusikallinen noin 250 ml veteen ja pillin kanssa. Mutta tosiaan mulla poltteli siitä huolimatta kyllä ikävästi heti kurkkua eli taisi jäädä 2 pvän kokeiluksi. ap

Juu. Kannattaa olla varovainen. Se on hyvin väkevää. Ruokalusikallinen tuntuu todella suurelta määrältä sen voimakkuuteen nähden. Joku minimäärä korkeintaan ja ehkä joku sidosaine, joka sopii sen kanssa.

Vierailija
8/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin yhden syksyn ja keväällä puhkesi paha refluksitauti. Tietenkään en voi todistaa yhteyttä, mutta toivon etten olisi tuohon haksahtanut. 

Vierailija
9/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla se pitää juoda. Toimii diureettina, olen karvaasti sen kokenut.

No otin tänään aamulla tyhjään vatsaan ja kurkkua polttelee vieläkin! Vaikka liuotin veteen ja join pillilllä kuten kerroin tuossa aloituksessa.

En ole vielä huomannut diureettista vaikusta. ap

Vierailija
10/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin yhden syksyn ja keväällä puhkesi paha refluksitauti. Tietenkään en voi todistaa yhteyttä, mutta toivon etten olisi tuohon haksahtanut. 

Voi kyllä hyvinkin johtua omenaviinietikasta vaikka olen lukenut, että joillain se myös on parantanut reflukistaudin. Go figure! ap

Vierailija
11/11 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä