Miten suhtautuisit jos täysi-ikäinen lapsesi käyttäisi kannabista?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:35"]
Onko murhaaminenkin sitten oikein vaikka laissa kielletään? Omaa järkeä kannattaisi käyttää näissäkin. Uskon että kannabiksen kielto ei ole todellakaan turha.se on myrkkyä!! Ymmärrättekö ihmiset
[/quote]
En kannata käyttämään kannabista vaan kannustan kyseenalaistamaan asioita. Minun mielestäni huumeiden käyttökielto on ok. Mutta se että sen käyttäjistä tehdään rikollisia eikä niin että asia olisi terveystahon käsissä ei ole ok. Itse olen nähnyt kokemuksesta että yksi nuori, joka hairahtui kerran kokeilemaan häpesi rikosmerkintäänsä niin paljon että ensin vajosi pohjamutiin ja jossain kohtaa tuli ilmi että hän oli kuollut oman käden kautta.
Siinähän polttais. Sais tarjota kyl mulleki sit.
Järkyttyisin. Ei käytä alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:35"]
Onko murhaaminenkin sitten oikein vaikka laissa kielletään? Omaa järkeä kannattaisi käyttää näissäkin. Uskon että kannabiksen kielto ei ole todellakaan turha.se on myrkkyä!! Ymmärrättekö ihmiset
[/quote]
Alkoholi on pahempaa myrkkyä ja se on laillista. :D
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:31"]
Ja ettekö ihmiset oikeasti ymmärrä ettei hamppua ole tarkoitettu tähän tarkoitukseen vaan esim.köysiin jne.
[/quote]
Ihminen viljelee eri tarkoitusten takia. Kasville on vain hyödyksi, jos ihminen keksii monia käyttötarkoituksia. Kasvi leviää monilla keinoilla ja ihmisen kiinnostus kasvia kohtaan on oikein tehokas tapa levittäytyä vaikkapa vaatekaappeihin tai ikkunalaudoille.
Ihmisen roolia vähän liioitellaan monesti. Kannabis on hirviö, joka tunkeutuu koteihin loisimaan ja levittäytyy naapuriin ja ystäville todella tehokkasti. Hamppu on vaarallisin rikkaruoho ja olio maanpäällä. Luulen että se on ulkoavaruudesta.