Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka oikeasti haluaisi uusia ystäviä?

Vierailija
14.12.2014 |

Eikä siis vain valita että haluaisin kyllä mutta kun en jaksa tutustua.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo

Vierailija
2/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun tienoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki

Vierailija
4/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere

Vierailija
5/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti kaikki eri puolilta Suomea..

Vierailija
6/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska, missä asut?

nimim. Samassa tilanteessa.

Vierailija
7/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydätte ystäviä! Laittakaa niitä paikkakuntia niin jos tätä kautta saattaisikin löytää.

Vierailija
8/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin uusia ystäviä, mutta jostain syystä näin netin kautta etsiminen nolottaa. Ei kukaan edes tiedä, että käyn täällä vauvapalstalla :D

Vierailija
9/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:23"]Seiska, missä asut?

nimim. Samassa tilanteessa.
[/quote]

Asun Joensuussa.

Vierailija
10/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:35"]Itsekin haluaisin uusia ystäviä, mutta jostain syystä näin netin kautta etsiminen nolottaa. Ei kukaan edes tiedä, että käyn täällä vauvapalstalla :D
[/quote]

No sepä! Kehtasin tuonne ekana laittaa kaupungin, mutten että olen nro 7. Tulipa sitten lopulta paljastettua. Ehkäpä tämä häpeily ja vaikeus avautua on osa ongelmaa.

Vierailija
11/31 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki :/

-20

Vierailija
12/31 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, haluisin ystävystyä uuden ihmisen kanssa! Olen 39-vuotias, Turusta ja odotan esikoistani. Tykkään teatterista, taidenäyttelyistä, metsäretkistä, uimisesta, lautapeleistä, kirjoista. Minusta olisi kiva tehdä yhdessä retkiä, esim tässä lähialueilla lasten kanssa, täältähän löytyy vaikka mitä museota, pieneläintarhaa ja muuta. Olisi hauskaa istua kahvilla rupattelemassa. Kutsua kylään.

Erityisesti olisi mukava tutustua ihmisiin, jotka tykkää keskustella. Siis tulevaisuudessa muustakin kuin lapsijutuista. Itse tykkään esim. lukea Hesaria, seurata ajankohtaisia asioita, erityisesti tiede kiinnostaa. Kun lapsi kasvaa, olisi kivaa tutustua ihmisiin, joiden kanssa voisi yhdessä esim. tutustuttaa lapsia luontoon, pieniin kotikonstein tehtäviin tieteeseen tutustuttaviin kokeisiin, yms.

Vierailija
13/31 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 00:00"]Joo, haluisin ystävystyä uuden ihmisen kanssa! Olen 39-vuotias, Turusta ja odotan esikoistani. Tykkään teatterista, taidenäyttelyistä, metsäretkistä, uimisesta, lautapeleistä, kirjoista. Minusta olisi kiva tehdä yhdessä retkiä, esim tässä lähialueilla lasten kanssa, täältähän löytyy vaikka mitä museota, pieneläintarhaa ja muuta. Olisi hauskaa istua kahvilla rupattelemassa. Kutsua kylään.

Erityisesti olisi mukava tutustua ihmisiin, jotka tykkää keskustella. Siis tulevaisuudessa muustakin kuin lapsijutuista. Itse tykkään esim. lukea Hesaria, seurata ajankohtaisia asioita, erityisesti tiede kiinnostaa. Kun lapsi kasvaa, olisi kivaa tutustua ihmisiin, joiden kanssa voisi yhdessä esim. tutustuttaa lapsia luontoon, pieniin kotikonstein tehtäviin tieteeseen tutustuttaviin kokeisiin, yms.
[/quote]

Kuulostat kyllä ihmiseltä, jonka kanssa voisin tulla toimeen. Harmi että asut niin kaukana.

Vierailija
14/31 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun kaikki asuu toisistaan niin kaukana.

Vierailija
15/31 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttisin kipeesti ystäviä <3 oon muuttanu äskettäin espooseen, 2 pienen lapsen kanssa kotona..

Vierailija
16/31 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 00:00"]Joo, haluisin ystävystyä uuden ihmisen kanssa! Olen 39-vuotias, Turusta ja odotan esikoistani. Tykkään teatterista, taidenäyttelyistä, metsäretkistä, uimisesta, lautapeleistä, kirjoista. Minusta olisi kiva tehdä yhdessä retkiä, esim tässä lähialueilla lasten kanssa, täältähän löytyy vaikka mitä museota, pieneläintarhaa ja muuta. Olisi hauskaa istua kahvilla rupattelemassa. Kutsua kylään. Erityisesti olisi mukava tutustua ihmisiin, jotka tykkää keskustella. Siis tulevaisuudessa muustakin kuin lapsijutuista. Itse tykkään esim. lukea Hesaria, seurata ajankohtaisia asioita, erityisesti tiede kiinnostaa. Kun lapsi kasvaa, olisi kivaa tutustua ihmisiin, joiden kanssa voisi yhdessä esim. tutustuttaa lapsia luontoon, pieniin kotikonstein tehtäviin tieteeseen tutustuttaviin kokeisiin, yms. [/quote] Kuulostat kyllä ihmiseltä, jonka kanssa voisin tulla toimeen. Harmi että asut niin kaukana.

[/quote]

Mikä on kaukana? Junalla pääsee ja autolla. Voisihan olla hauskaa, kun olisi ystäviä toiselta paikkakunnalta. Kyllä esim. meille voi tulla yökylään, jos patjat lattialla riittää. Lähellä, 10 min kävelyn päässä, on myös halpa hotelli, jossa yöpyy muutamalla kympillä.

Vierailija
17/31 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:47"]

Helsinki :/

-20

[/quote]

Täällä kans yks 20v, mutten asu Helsingissä.. Harmi.

Miksi sä kaipaat uusia ystäviä? Kysyn ihan uteliaisuudestani.

Vierailija
18/31 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1-vuotiaan tytön 30-vuotias äippä Satakunnasta. Ois kiva saada äippäkavereita, joiden kanssa ystävystyä ja viettää aikaa höpisten, kahvitellen, kyläillen ja lasten kans puuhaillen.

Vierailija
19/31 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin, mutta olen kai muiden mielestä liian tylsää seuraa.

Vierailija
20/31 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tunnen itseni usein yksinäiseksi ja haluaisin mielelläni uusia ystäviä. Harvemmin vaan enää tässä iässä löytää uusia ystäviä.

N 47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme