Hbo max suomi
Oli hirveä pettymys. Ei mitään uutta katottavaa, mitä ei nähnyt jo nordicilla. Valikoimaa muka ylistettiin etukäteen isolla huudolla, mutta mitään annettavaa ei ollut todellisuudessa. No frendit taustalle pyörimään ja kotihommia.
Kommentit (71)
Mulla toimi viikon kännykässä. Telkkarissa tunnin. Nyt ei enää edes kännykässä. Irtisanoin.
Tekstiä ei voi muuttaa isommaksi, täyttä paskaa...
Meillä 2016 lanseerattu Samsung. Ostettu 2018. Sanovat toimivan, vaan mitään näin raakileena lanseerattua shittiä en ole ennen tavannut.
Miksi ne pilaavat maineensa turhan takia? Kaikki pätkii ja en edes jaksa luetella muita ongelmia.
Kiitoa, ei tämmöistä Suomeen. Ihan näin tyhmiä ja takaperoisianemme ole!
Tekstin saa isommaksi ainakin samsung televisiossa kun menee hbo Maxin etusivulla omaan profiiliin siellä ylhäällä eli klikkaa sitä omaa nimeä ja sieltä valitsee tekstitys kuulovammaiselle. En kyllä ymmärrä miks kuulovammaiselle, eikös se pitäisi olla näkövammaiselle 😁 sieltä kannattaa valita suuri fontti 👍 toimii
Tilasin noin viikko sitten tarjouksella. Olen ollut tyytyväinen. Mulla ei ollut Nordicia aiemmin, eli tässä on ihan kivasti uutta katsottavaa minulle.
Chromecastissa (2021 malli) tekstityksen koko- ja värisäätöihin pääsee profiiliasetusten kautta. LG:n televisiossa sama tapahtuu settings valikosta. Android puhelimesta en ole tekstityssäätöjä löytänyt.
Tekstin saa suurennettua asetuksista.
Tekstitys on ongelma. Sarjoista puuttuu yhtäkkiä joistakin jaksoista tekstitys, todella miellyttävää kun on katsonut 40:ntä jaksoa ja kahdesta viimeisestä puuttuu tekstitys. Samoin jotkut jaksot eivät vain käynnisty. Sovellus on todella hidas. Ja sitten vielä se asiakaspalvelu, sitä ei ole. Tai sitten on vaan niin paljon ongelmia ettei asiakaspalvelu selviä millään. Itse lopetin palvelun käytön enkä voi sitä kenellekään edes suositella...
Vierailija kirjoitti:
Tilasin noin viikko sitten tarjouksella. Olen ollut tyytyväinen. Mulla ei ollut Nordicia aiemmin, eli tässä on ihan kivasti uutta katsottavaa minulle.
Sama täällä, ei ole ollut Nordicia, joten katsoin heti ekaks Big Little Lies -sarjan ja sen Kate Winslet dekkarin.
Hyviä dokumentteja, esim. Liz Garbusin Whats wrong with aunt Diane.
Samoin kävi minulle. Rekisteröinti ja muut asiat sujuivat, mutta maksun viimeisessä vaiheessa ilmoitettiin, että veloitus ei muka onnistunut ja jouduin aloittamaan koko homman alusta alkaen, kaksi krt. Eli yhteensä kolme yritystä ja aina epäonnistui viime vaiheessa, vaikka kortillani oli rahaa jne. Laitoin tästä mailia heille enkä saanut ikinä kysymyksiini vastausta. Näin ollen koko tarjous meni ja en ottanut normaalihintaan.
Koko palvelusta jäi epäluotettava olo. Mietin vain, jäikö heille korttini numerosarja ja pääsy kortilleni.
Kuitenkin tekemäni käyttäjätili jäi voimaan ja sitä ei saa mitenkään pois. Missään ei ole ohjetta, miten koko tilin voi lopettaa. Onko kellään tietoa?
Kun heidän asiakaspalvelun emailissakaan ei kukaan vastaa.
Eipä toikaan paljoa houkuta kun Amazon Prime maksaa 6 €/kk ja siellä on jotain katsottavaakin, toisin kuin HBO:ssa on lähinnä vain pelkkää kuraa.