Hbo max suomi
Oli hirveä pettymys. Ei mitään uutta katottavaa, mitä ei nähnyt jo nordicilla. Valikoimaa muka ylistettiin etukäteen isolla huudolla, mutta mitään annettavaa ei ollut todellisuudessa. No frendit taustalle pyörimään ja kotihommia.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjautuminen aikamoinen urakka,kymmeniä kirjautumiskoodeja ja Samsung-tilin salasanoja.
Ei mun tarvinnut laittaa kuin HBO tunnus ja salasana
Mun piti ainakin laittaa Samsung-tilin salasana, en edes tiennyt että mulla on sellainen. Yritin luoda uuden tilin (Samsung-tilin) mutta ei antanut eikä antanut myöskään ilmoittaa että "salasana unohtunut".
HBO on kyllä ollut todellisessa alennustilassa jo pitkään. Aiempien todella huippulaadukkaiden sarjojen ajat taitavat olla lopullisesti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muillakin siis minikokoinen tekstitys? Saako sitä mistään säädettyä isommaksi?
Mä katson jättitelkusta 75" ja näen kyllä tekstin, mutta se on siirtynyt jotenkin ruudun keskellä ja sen alla on harmaat laatikot. En tykkää ja valivali.
Millä rahalla ostit noin ison telkun? Toimitko huumekuriirina?!
Mitä? Meilläkin on 75" telkka, ostettu joku 3vuotta sitten, eikä silloinkaan ollut kuin muutaman tonnin, jostain alesta.
Jaa, mulla on vain 32 tuumainen telkku, jonka ostin sossun maksusitoumuksella Ekotorilta. Viiskymppiä maksoi.
Ei ole toiminut kahteen päivään. Väittää että olen offline-tilassa. No en ole. Ei ihme joutuivat alentamaan hintaa. Voi saman tien vaihtaa YleAreenaan ja Netflixiin.
Kokeilin juuri kirjautua vanhoilla tunnuksilla HBO:n, ei muuten onnistunut. Pitääkö ladata tuo uusi Max-äppi?!
Profiilin kautta sai säädettyä sitä tekstityksen kokoa ja kirjasintyyppiä ainakin Sonyn telkkarilla jossa Android
Latasin uuden Max-äppin, mutta eipä käy vanhat tunnukset siihenkään! Oh hoh.
Kyllä on taas diginatiivit vauhdissa tässä ketjussa 😌
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se onkin että olen diginatiivi, mutta yhdistelmä Samsung hybridi+HBO+Samsung kännykkä on aika piinallinen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää!
Eilen yritin kirjautua, mutta sain vastaani vain kohdan, jossa piti syöttää koodi television ruudulta. Minulla ei ole televisiota. Kirjoitin avunpyynnön asiakaspalveluun, mutta siellä taitaa olla ruuhkaa.
Tänään pääsin kirjautumaan aivan yllättäen monen mutkan kautta. Harmikseni katselulistani oli kadonnut ja niin oli myös uusin osa sarjasta Fear the Walking Dead. Eilen se oli palvelussa, tänään ei.
Mitään valtavaa uudistusta en näe, jollei mukaan lueta sitä, että "julisteet" ovat nyt liian isoja ja tarjonnasta ei saa millään kokonaiskuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin juuri kirjautua vanhoilla tunnuksilla HBO:n, ei muuten onnistunut. Pitääkö ladata tuo uusi Max-äppi?!
Joo. Se olikin sitten oma juttunsa. Kännykkään lataaminen sujui nopeasti, ilman ongelmia, mutta Samsungin telkkariin lataaminen oli lievästi sanoen vaikeaa.
1.11. tuonne tulee muuten se uusi Dyyni-leffa. Meinasin ottaa uuden HBO:n kuukaudeksi ihan tuon leffan takia.
Vierailija kirjoitti:
1.11. tuonne tulee muuten se uusi Dyyni-leffa. Meinasin ottaa uuden HBO:n kuukaudeksi ihan tuon leffan takia.
Tämä leffa on jakanut mun ystävät, 5 tykkää ja 6 inhoaa. Itse en jaksa katsoa kuin sarjoja, pinna kestää vain 30 min jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, meinasin mennä katsomaan leffateatterissa mutta nyt ei tarvitsekaan!
Elokuvatarjonta on kaikissa palveluissa yhtä huonoa. Kaikki uutuudet ovat jotain supersankaripölläilyjä tai muita yliluonnollisuuksia. No, se ei tietenkään sinänsä ole suoratoistopalvelujen vika, että nykyään ei enää muunlaisia elokuvia tehdä.
Odotan vain aikaa, että ruvettaisiin tekemään taas oikeita elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Siis, kertooko tämä uusi Gossip girl alkuperäisen sarjan hahmojen myöhemmistä vaiheista samoilla näyttelijöillä vai kokonaan uudesta sukupolvesta uusine hahmoineen ja näyttelijöineen? Kyseessä on siis ilmeisesti kuitenkin sarja?
Next Generation, vanhoihin tyyppeihin viitataan keskusteluissa. Jo pelkästään Young Sheldon on sen 4,49€ arvoinen, mitä tämä kuussa maksaa.
dsfds kirjoitti:
Elokuvatarjonta on kaikissa palveluissa yhtä huonoa. Kaikki uutuudet ovat jotain supersankaripölläilyjä tai muita yliluonnollisuuksia. No, se ei tietenkään sinänsä ole suoratoistopalvelujen vika, että nykyään ei enää muunlaisia elokuvia tehdä.
Odotan vain aikaa, että ruvettaisiin tekemään taas oikeita elokuvia.
Näinpä, ja onneksi on kaikki lempileffat ja sarjat hyllyssä paremmalla laadulla ja extrojen kera...
Silloin tällöin ottaa jonkun palvelun käyttöön jos on jku sarja mitä ei muualta löydy. Nyttenki on saanu elisalta viaplayta ilmaiseksi netin kaupanpäällisenä jo kuukausia...
Huh, luulin jo että olen ainoa jolla näitä ongelmia. Ehdin jo pelätä että olen tietoyhteiskunnasta syrjäytynyt.