Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hbo max suomi

Pettynyt tv:n töllöttäjä
26.10.2021 |

Oli hirveä pettymys. Ei mitään uutta katottavaa, mitä ei nähnyt jo nordicilla. Valikoimaa muka ylistettiin etukäteen isolla huudolla, mutta mitään annettavaa ei ollut todellisuudessa. No frendit taustalle pyörimään ja kotihommia.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muillakin siis minikokoinen tekstitys? Saako sitä mistään säädettyä isommaksi?

Mä katson jättitelkusta 75" ja näen kyllä tekstin, mutta se on siirtynyt jotenkin ruudun keskellä ja sen alla on harmaat laatikot. En tykkää ja valivali.

Millä rahalla ostit noin ison telkun? Toimitko huumekuriirina?!

Mitä? Meilläkin on 75" telkka, ostettu joku 3vuotta sitten, eikä silloinkaan ollut kuin muutaman tonnin, jostain alesta.

Jaa, mulla on vain 32 tuumainen telkku, jonka ostin sossun maksusitoumuksella Ekotorilta. Viiskymppiä maksoi.

Missä saa sossun maksusitoumuksia tavaroihin?

Vierailija
42/71 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dsfds kirjoitti:

Elokuvatarjonta on kaikissa palveluissa yhtä huonoa. Kaikki uutuudet ovat jotain supersankaripölläilyjä tai muita yliluonnollisuuksia. No, se ei tietenkään sinänsä ole suoratoistopalvelujen vika, että nykyään ei enää muunlaisia elokuvia tehdä.

Odotan vain aikaa, että ruvettaisiin tekemään taas oikeita elokuvia.

Näinpä, ja onneksi on kaikki lempileffat ja sarjat hyllyssä paremmalla laadulla ja extrojen kera...

Silloin tällöin ottaa jonkun palvelun käyttöön jos on jku sarja mitä ei muualta löydy. Nyttenki on saanu elisalta viaplayta ilmaiseksi netin kaupanpäällisenä jo kuukausia...

On vai? Miksei elisaviihteen maksajat sit saa? Lisäksi yrittävät vaihtaa digiboksin sellaiseksi, missä ei voi liittää ja katsoa sen kautta omia tallenteita muistitikulta. Aina kaikki vaan huononee ja huononee.

Tällainen vaikeakäyttöisyys vie näiltä asiakkaita ihan pirusti. Moni kaveri tilannut vaikka mitä, mutta kun ei saa toimimaan, peruvat tilaukset, eivätkä uudestaan koita. Kyllä se on palveluntarjoajan vika, elleivät hommat toimi, niinkuin pitäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näenkö oikein, että vanhat asiakkaat maksavat Maxista reilut kahdeksan euroa, mutta uudet vain reilut neljä euroa?

Vierailija
44/71 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuon otettua ale-hintaan jos on joskus ollut hbo:n asiakas? Taisin katkaista vuosi sitten tuon. Jos liityn asiakkaaksi sillä samalla vanhalla säpolla niin onkohan hinta vanhan asiakkaan vai uuden?

Vierailija
45/71 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö sieltä sen uuden Sopranos leffan? Onko kukaan kattonut? Mitä tykkäsitte?

Vierailija
46/71 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näenkö oikein, että vanhat asiakkaat maksavat Maxista reilut kahdeksan euroa, mutta uudet vain reilut neljä euroa?

Näin on. Vanhojen asiakkaiden hinta on 8,99 € ja uudet saavat saman palvelun pysyvästi hintaan 4,49 €. Tämä on varsin erikoinen tapa kiittää vanhoja tilaajia.

Vierailija
47/71 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetuksista saa vaikka kuinka isoksi.

Vierailija
48/71 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuon otettua ale-hintaan jos on joskus ollut hbo:n asiakas? Taisin katkaista vuosi sitten tuon. Jos liityn asiakkaaksi sillä samalla vanhalla säpolla niin onkohan hinta vanhan asiakkaan vai uuden?

Kiinnostais minunkin tietää jos joku Nordic- asiakas olisi jo saanut uuden Maxin käyttöön tuolla 4,49€/kk- hinnalla?

Eli riittääkö uuteen asiakkuuteen uusi email, vai hakeeko hbo vanhojen asiakkaiden tiedot aiemmista käyttäjänimi- kentästä ja/tai maksukortti-tiedoista?

Vierailija
49/71 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Vanhojen asiakkaiden hinta on 8,99 € ja uudet saavat saman palvelun pysyvästi hintaan 4,49 €. Tämä on varsin erikoinen tapa kiittää vanhoja tilaajia.

Jos tämä on totta,irtisanon tilaukseni!

Vierailija
50/71 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostais minunkin tietää jos joku Nordic- asiakas olisi jo saanut uuden Maxin käyttöön tuolla 4,49€/kk- hinnalla?

Eli riittääkö uuteen asiakkuuteen uusi email, vai hakeeko hbo vanhojen asiakkaiden tiedot aiemmista käyttäjänimi- kentästä ja/tai maksukortti-tiedoista?

Osaako tähän kukaan vastata?

Vierailija
51/71 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas tässä:

För att motverka denna ilska så kör vi nu en liten guide för hur du kan ta del av HBO Max releaseerbjudande på ett enkelt sätt:

1. Gå in på Gmail.com

2. Registrera ny mailadress

3. Använd nya mailadressen för att ta del av HBO Max-erbjudandet

4. Titta på en film eller två och tagga ner lite.

Pallar man inte göra det som står ovan så kan man även utnyttja Gmails allmänna smarthet (stort tipstack till alla er smarta läsare i kommentarsfältet) och slänga in ett + eller . någonstans i mailadressen. Mailen kommer på så vis räknas som ny hos HBO, men samtliga mail kommer då skickas till din vanliga inkorg.

Vierailija
52/71 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössähän "uudistus" tarkoitti, että HBO:n sinällään aivan laajaa tarjontaa kasvatetaan tauhkalla, jota kukaan laatutietoinen ei katsele. Määrä ei korvaa laatua ellei kuulu katsojakuntaan, joilla on telkkarissa jatkuvasti pyörimässä jotain, vaikkei sitä edes katselisi. Samahan se on Disneylläkin eli kaikki oheismateriaali on surkeaa. Vain masokisti katselee jotain National Geographicin loppuun kaluttuja toisen maailmansodan dokkareita.

Vierailija
53/71 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui hyvin, riitti että käytti eri sähköpostiosoitetta ja eri pankkikorttia (tai no itse laitoin maksun debitiltä kun aiemmin oli creditiltä)

Vierailija
54/71 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko katsoa chromecastin kautta? Telkku niin vanha ettei saa suoraan sovelluksia vaan puhelimen kautta pitää jakaa.

Vierailija
55/71 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin onnistui tuolla alehinnalla, sama maksukortti ja sähköposti kuin ennen Nordicilla.

Vierailija
56/71 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo alennus on siis pysyvä uusilla asiakkailla, mutta hinta voi vaihdella. Eli jos hinta nousee 50 euroon kuussa, uusi asiakas maksaa hinnasta 50% eli 25 euroa. Kannattaa se silti ottaa ja katkaisee vain tilauksen kun hintaa nostetaan liikaa. Veikkaan että se nousee muutamassa vuodessa 20 euroon.

Vierailija
57/71 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tämä toimisi niin voisin maksaa mutta viime viikolla yritin 1,5 h sisään kun vihdoin olin saanut kirjauduttua uuteen Maxiin. Tänään olen yrittänyt taas tunnin, väittää ettei yhteyttä ole mutta silti Areena, Netflix toimii telkkarissa.

Vierailija
58/71 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla HBO:n katsominen kaataa netin. Tänään toimi 10 min ja sitten katki. Netti ei ole toiminut tällä viikolla kertaakaan sen jälkeen kun kun olen illalla klo 20 avannut HBO:n. Telkkarista siis katson.

Vierailija
59/71 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaihdellut asiakkuutta hbo nordicin ja netflixin välillä. Lopetin taas netflixin ja huomasin sattumalta hbon mainoksen. Eli olen vanha asiakas, mutta asiakkuus oli tauolla pari kuukautta. Sain tuon alehintaisen jäsenyyden.

Aika vähän mitään laadukasta katseltavaa. Lähinnä Succession. Vaikea myöskään löytää mitään. Varmaan vaihdan netflixiin takaisin aika pian.

Jännä miten pitkää asiakkuutta ei palkita missään. Oli sitten kyseessä suoratoistopalvelu tai puhelinliittymä. Siispä en sitoudu mihinkään.

Vierailija
60/71 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä löytäisin katsottavaa, Patria ja pari israelilaista sarjaa/leffaa, Mayans, GoT jne mutta en jaksa taistella näitä jatkuvia teknisiä ongelmia vastaan Vanhalla HBO:llä ei ollut mitäänn ongelmia.