Kaverini seurustelee miehen kanssa, joka p*ni 4 vuoden sinkkuuden aikana ainakin sataa naista
Myös minua. Törmättiin montakin kertaa, useimmiten vain juteltiin. Kertoikin jonkin sortin addiktiostaan. Rauhoittui kun alkoi seurustella. Mietin vaan, malttaako olla uskollisena kun on tottunut saamaa vaihtelua ja hyvännäköisenä supliikkimiehenä saa seuraa helposti ja netistä haki seuraa erikoisempiin juttuihin. Kaverini ei tiedä, eikö mun varmaan pidä edes kertoa, vai?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
25 naista vuodessa? Ei ole kovin paljojn. Voihan se keskiverto naisesta siltä tuntua kun tekevät nussimisesta tarpeettoman vaikeaa ja ison numeron. Miehillä ei ole tällaista ongelmaa, voi paneskella rennosti aina kun tilaisuus tulee ja sattuu panettamaan. Kyööä se muuten pillussakin hyvältä tuntuu, kannattaisi kokeilla ennen kuin tuomitsee.
Sellaiset miehet tartuttavat taudin tai vähintään hpv:n kunnolliseen naiseen, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 naista vuodessa? Ei ole kovin paljojn. Voihan se keskiverto naisesta siltä tuntua kun tekevät nussimisesta tarpeettoman vaikeaa ja ison numeron. Miehillä ei ole tällaista ongelmaa, voi paneskella rennosti aina kun tilaisuus tulee ja sattuu panettamaan. Kyööä se muuten pillussakin hyvältä tuntuu, kannattaisi kokeilla ennen kuin tuomitsee.
Sellaiset miehet tartuttavat taudin tai vähintään hpv:n kunnolliseen naiseen, surullista.
Hpv:n saa niin herkästi, että se on kaikilla paitsi nunnilla.
Moi Tiina! Kerro vaan kaverillesi. Jos hän siitä minulle kiukkuilee niin kiellän kaiken. Paitsi sinun kanssasi panon. Lisäksi kerron jättäneeni sinut ilkeän luonteesi vuoksi, puhut pahaa kaikista kavereistasi heidän selkänsä takana. Myös tästä ystävästi olet kertonut vaikka mitä juttuja.
Eikö niin? Potut pottuina.
Vierailija kirjoitti:
Moi Tiina! Kerro vaan kaverillesi. Jos hän siitä minulle kiukkuilee niin kiellän kaiken. Paitsi sinun kanssasi panon. Lisäksi kerron jättäneeni sinut ilkeän luonteesi vuoksi, puhut pahaa kaikista kavereistasi heidän selkänsä takana. Myös tästä ystävästi olet kertonut vaikka mitä juttuja.
Eikö niin? Potut pottuina.
Typerys. Miksi kieltää menneisyytensä? Ole mies ja seiso tekojesi takana.
Ei 100 oo kuin 2 naista/kk.
Varmaa selviää jossain välissä kuitenkin.
Tuo mies saattaa olla kaverini. Eikä tosiaan pysy uskollisena :D
Hyvät bakteerit kertynyt.