Kuningatar Elisabetin silmät
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/db015bea-4273-4867-98b2-13fbc…
Niistä paistaa valo ja lämpö;D
Kommentit (12)
Philipin kuoleman jälkeen hän on jotenkin vapautunut ja hänestä on kuoriutunut oikea hymy tyttö. Aikasemmin oli kovin totinen.
Kyllähän hän näyttää aidosti iloiselta tai onnelliselta. Olen kiinnittänyt siihen huomiota viime kuukausina, jotenkin epäsopivaa mielestäni aviomiehen kuoleman takia. No joo, suruaika on ohi ja tietysti on hyvä, ettei synkistele, mutta silti. Mutta tämä on varmaan vain mun oma (väärä).tulkinta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hän näyttää aidosti iloiselta tai onnelliselta. Olen kiinnittänyt siihen huomiota viime kuukausina, jotenkin epäsopivaa mielestäni aviomiehen kuoleman takia. No joo, suruaika on ohi ja tietysti on hyvä, ettei synkistele, mutta silti. Mutta tämä on varmaan vain mun oma (väärä).tulkinta.
Ehkä ellulle on annettu mielialalääkkeet, jotta jaksaa pahimman yli...
Elisabeth on 95 v. Katsele omia silmiäsi samassa iässä.
On onnellinen, kun viimein pääsi rasittavasta ukosta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Philipin kuoleman jälkeen hän on jotenkin vapautunut ja hänestä on kuoriutunut oikea hymy tyttö. Aikasemmin oli kovin totinen.
Lääkitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ellulle on annettu mielialalääkkeet, jotta jaksaa pahimman yli...
No joo, se on tietysti paljon mahdollista. Ja parempi vaihtoehto kuin lisääntynyt alkoholinkäyttö…
Netin rokotevastaisten piireissä tiedetään että nainen on liskoihmimen kuten Bill Gates.
Varma tieto.
Tietyillä lääkityksillä saa aikaan lempeät ja kysyvät silmät.
Vierailija kirjoitti:
Se on se viinakielto, ei tarvitse enää miettiä, että koska sitä taas saa.
Enpä tiedä. Näyttää jotenkin ilkeältä.