Kaverini seurustelee miehen kanssa, joka p*ni 4 vuoden sinkkuuden aikana ainakin sataa naista
Myös minua. Törmättiin montakin kertaa, useimmiten vain juteltiin. Kertoikin jonkin sortin addiktiostaan. Rauhoittui kun alkoi seurustella. Mietin vaan, malttaako olla uskollisena kun on tottunut saamaa vaihtelua ja hyvännäköisenä supliikkimiehenä saa seuraa helposti ja netistä haki seuraa erikoisempiin juttuihin. Kaverini ei tiedä, eikö mun varmaan pidä edes kertoa, vai?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Jos on sinkkuna ollut monen kanssa niin ei se tarkoita että ei voi olla uskollinen parisuhteessa. :D
Jepu Jepu
No kyllä se kaveri varmasti sen haluaa tietää, jos ystävällä ja poikaystävällä on aikaisemmin ollut juttua keskenään. Mutta niistä kumppanien määrästä sulla ei ilmeisesti ole varmaa tietoa vaan lähinnä huhut, joten anna kertoa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vähän katkeruus haiskahtaa...
Kyllä, kaveri saa kullia harjaantuneelta herrasmieheltä.
Tässä tulee taas todistettua naisten laumakäyttäytyminen. Jos mies on kelvannut yhdelle niin kelpaa se myös muille naisille.
ainaki se kaveri tietää miltä pimpula haisee..
toivottavasti on ollu paljon ulkomaalaisia
kans että saa kunnon otannan.
urheilulliset, pienet ja kapealantioiset
on tottakai etusijalla. pääsee maistelemaan
semmosta värkkiä että oksat poikkeen
No en ehkä haluaisi että joku miehen kaveri joka ei ilmeisesti edes olisi kovinkaan läheinen kaveri, tulisi kertoilemaan minusta mitään juttuja joita tein sinkkuna.
Olin vuoden sinkkuna enkä edes tiedä monenko kanssa olin sängyssä? Saatoin vaan soittaa jollekin miehelle että tule käymään niin ... Olin aika kova bilettämään ja viihdyin yökerhoissa pelimiehiä jututtamassa.
Ja mitä se miehelleni edes kuuluu? Ei kuulu minullekaan hänen sinkkuaikansa jolloin ei edes tunnettu. Sen verran tietää että olin kova juhlimaan ja yökerhossa ollaan myös tavattu.
Ollaan nyt naimisissa ja yhdessä oltu 13 vuotta. Meillä 2 lasta. Eletään ihan tavallista perhe-elämää johon ei kuulu irtosuhteet eikä biletys.
Kyllä se kaverisi sen selville saa jos mies epäluotettava. Eikä välttämättä jätä miestä sen takia mitä hän on joskus tehnyt eli mitä hän sillä tiedolla edes tekee?
Eri asia jos kyse olisi päihdeongelmasta ja että olisi ollut väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen aiemmissa suhteissa.
Joku sinkkuaikana pane$kelu ei kuulu niihin vakavimpiin asioihin.
Jos on ollut sata eri naista niin kovinkaan moni ei ole halunnut uusintakertaa.. voi kertoa jotain miehestäkin
Vierailija kirjoitti:
Seksikäyttäytyminen kertoo jotain ihmisen arvoista ja jos kykenee paneskelemaan jatkuvasti uusien ihmisten kanssa niin...Voiko olla sitoutuvaa tyyppiä? Voiko oikeasti kyetä uskollisuuteen? Epäilen vahvasti. Löyhä seksuaalimoraali on valitettavan yleistä nykyään, sekä miehillä että naisilla
Tai sitten ei kerro. Tunnen lukuisia (kymmeniä) miehiä ja naisia, itseni mukaan lukien, jotka ovat viettäneet sangen railakasta sinkkuelämää ennen vakavaan suhteeseen ryhtymistä. Kaikilla on ollut seksipartnereita kymmeniä-satoja. Ja kaikki ne henkilöt joista tässä puhun, ovat nimen omaan niitä jotka ovat avioliiton solmittuaan pysyneet siinä, uskollisina. Itse olin 20v naimisissa ja liitto kaatui aviopuolison neljänkympin kriisiin ja siihen että hänellä ei ollut ”riittävästi kokemuksia”.
Minä väitän että kun on riittävästi kokemuksia, ei tarvitse haikailla enää vaan tietää sen mikä ero on kertapanolla (vaikka olisi kuinka hyvä sellainen) ja nautinnollisella seksillä parisuhteessa.
Ja sitäpaitsi… mitä kenenkään panemiset muille kuuluu?
Yleensä tällaiset miehet on huonoimpia sängyssä. Tyttöystävä tulee huomaamaan ja heivaa tyypin itsekin. Mutta ehkä kertoisin sillä varoituksella että viestinviejä ammutaam
Ei taida nainen tietää, että mies pettää. Ei koira karvoistaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut sata eri naista niin kovinkaan moni ei ole halunnut uusintakertaa.. voi kertoa jotain miehestäkin
Mun ex-vaimo oli pannut sinkkuvuosinaan yli sadan miehen kanssa, jopa useamman yhtä aikaa. No, vähän aikaa meillä meni hyvin, sitten alkoi olla tyytymätön ja kohta petti duunikaverinsa kanssa. Sanoi tarvitsevansa paljon vaihtelua ja lähti. On edelleen sinkkuna.
Nykyinen vaimoni on yksiavioisempaa sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vähän katkeruus haiskahtaa...
Niinpä. Olin itse kerran vastaavanlaisessa tilanteessa (paitsi että miehen partneri ei ollut mikään kaverini). Voin kertoa, että kävi huonosti heille kuitenkin. Tuollaine addiktio yhdistettynyä muihin addiktoihin, läheisriippuvuuteen ja ties mihinkä mt-ongelmiin tietää ond bråd död.
Jos ap:n kaveri haluaakin juuri tuollaisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikäyttäytyminen kertoo jotain ihmisen arvoista ja jos kykenee paneskelemaan jatkuvasti uusien ihmisten kanssa niin...Voiko olla sitoutuvaa tyyppiä? Voiko oikeasti kyetä uskollisuuteen? Epäilen vahvasti. Löyhä seksuaalimoraali on valitettavan yleistä nykyään, sekä miehillä että naisilla
Tai sitten ei kerro. Tunnen lukuisia (kymmeniä) miehiä ja naisia, itseni mukaan lukien, jotka ovat viettäneet sangen railakasta sinkkuelämää ennen vakavaan suhteeseen ryhtymistä. Kaikilla on ollut seksipartnereita kymmeniä-satoja. Ja kaikki ne henkilöt joista tässä puhun, ovat nimen omaan niitä jotka ovat avioliiton solmittuaan pysyneet siinä, uskollisina. Itse olin 20v naimisissa ja liitto kaatui aviopuolison neljänkympin kriisiin ja siihen että hänellä ei ollut ”riittävästi kokemuksia”.
Minä väitän että kun on riittävästi kokemuksia, ei tarvitse haikailla enää vaan tietää sen mikä ero on kertapanolla (vaikka olisi kuinka hyvä sellainen) ja nautinnollisella seksillä parisuhteessa.
Ja sitäpaitsi… mitä kenenkään panemiset muille kuuluu?
Haista huilu. Et usko kirjoittamaasi itsekään.
Naisille tuntuu hyvin kelpaavan. Sitten vingutaan ettei löydy kunnon miestä parisuhteeseen.
Eikös naisten kohdalla tavata sanoa, että ei se järvi soutamalla kulu eikä muuten airokaan.
25 naista vuodessa? Ei ole kovin paljojn. Voihan se keskiverto naisesta siltä tuntua kun tekevät nussimisesta tarpeettoman vaikeaa ja ison numeron. Miehillä ei ole tällaista ongelmaa, voi paneskella rennosti aina kun tilaisuus tulee ja sattuu panettamaan. Kyööä se muuten pillussakin hyvältä tuntuu, kannattaisi kokeilla ennen kuin tuomitsee.
Mistä ap sen tietää, että mies on rauhoittunut? Luultavasti Tinder on kuumana koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mies kuulostaa minulta. Sinkkuna harrastin irtoseksiä, koska tykkäsin seksistä enkä löytänyt sitä oikeaa. Kun sitten löysin sen oikean, niin luonnollisesti lopetin irtoseksin harrastamisen. Ja nykyään saan seksiä paljon enemmän kuin sinkkuna.
Tartutitko nykyiseen kumppaniisi hpv:n? Kehota häntä käymään normaalia tiheämmin papa-kokeissa ja hpv-testissä, jos ei itse tajua.
Minä voin auttaa häntå, ja mennä hånen tilalleen.....