Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt toi sade ei tunnu oikein kivalta, kun on jo kylmä ja pimeetä.äskenkin piti käydä kuumassa suihkussa,kun oli niin kylmä.

omassa navassa kaikki rauhallista, tuli vain vedettyä tänään oikein kunnolla pizza hutissa pizzaa,,,,kääk.ja sit viel stoccal tuli nautiskeltua jäätelöä. nää syömiset rupee oleen taas jotain ihan tajuttomia, niin se oli esikoisenkin kanssa.

zeldatar: miten pääset jo näin pian ( sitten kahden kuukauden ja kesäloman jälkeen siis) mammalomalle? Vai oletko vain itse päättänyt jääväsi aikaisemmin?

Itse en haluaisi mennä töihin enää olenkaan. Nyt mulla on kolmen viikon loma koska mun oma duunipaikka meni remppaan, ja 18.9 pitäis mennä toiseen paikkaan sitten töihin. Mä en kertakaikkisesti enää halua...

ihanaa lukea muiden ultra käynneistä kun itsellä on viel yli viikko odotus aikaa jäljellä.

ei todellakaan tunnu todelliselta tää raskaus kun sitä vaavia ei ole vielä näkynyt...tasan 11 päivää ja sitten:)

täällä hanan ja salainen kaveri sateisesta helsingistä over and out

Vierailija
22/26 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAPPERT: Onko sulla uros vai narttukoiria? Meillä on uros päälle 4v ja leikattu narttu kohta 3v, tommonen lenkki(6-10km) kestäis noiden kanssa semmonen 3-4h joten nyt koitan juoksuttaa koirapuistoissa :) Ja sitäpaitsi, mulle tulis nykysin tolla matkalla pissahätä noin 5kertaa ;)

En yritä lintsata lenkkeilystä....en.. =)

Kukaan muuten nähnyt leffaa madagascar?? Hirmu hauska!!!! Suosittelen!

Np-ultra tasan 2viikonpäästä. Tää perhe muuten karistaa hesan pölyt jaloistaan ja muuttaa enskuuhun mennessä landelle! Ihanaa! Joten kuunvaihteessa nettipimento.

ON: Kauheat ilmavaivat!(heheheheee!) Johon ei auta mun laktoosi-intoleranssi ja juon tavismaitoo, kun niiiiiiin mieli tekee ja nää laktoosittomat simo kalliita ja hylat liiiian makeita...

Väsyttää, turvottaa, laiskottaa..siinähän sitä, ihanaa tää odotus!

Huomiseen, nyt esikoinen ja kuopus nukkumaan.

Dharma tasan rv11!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsuhopsu: joo, tutulta kuulostaa!!! Lääkäri käytti minullakin muovivälineitä, olisi kuulema tykännyt enemmän niistä metallisista. Meidän esikoisillakaan ei oo suurta ikäeroa (06/2005). Moneltako sulla oli aika tänään ja oliko sulla lapsi mukana neuvolassa? Mulla aika oli 10.20. Tuli vaan mieleen kun lähdin lääkärin huoneesta, näin terkkarin huoneessa äidin lapsensa kanssa. Ovi oli siis auki käytävään. En tosin kyllä katsonut niin tarkkaan että kasvot muistaisin :)

Ei se tämä neuvolalääkäri maininnut mitään, että punoitus voi johtua siitä, että on jo aiemmin synnyttänyt. Sen sanoi se lääkäri, joka otti talvella papa-kokeen. Se sanoi, että se voi jäädä synnytyksen jälkeen enempi näkyviin (siis kohdunsuu) ja näkyy näin ollen punaisenampana kuin ei-synnyttäneillä.

Siellä Petosen neuvolassa ei ollutkaan muita tänään paikalla kuin tää yksi terkka ja yksi lääkäri. Siellä oli kuulemma joku suursiivouspäivä.

Mutta, nyt katsomaan Lostia!

rimma the hirmulisko

Vierailija
24/26 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnä pahoittelen etten oo ehtinyt pinoileen varmaan viikkoon, on ollut hirvee kiirus kun asunnonhankinta menossa...

oli silti pakko tulla kertoon kuulumiset:

tänään oltiin np-ultrassa ja siellä se pieni viuhtoja nyrkkeili ja heilui:)

oli tosi mukava se Femedan Bruno ja katsoi kaikki tarkkaan tosin sydämen katsominen oli vaikeaa kun viuhtoi menemään niin lujaa:D syke jotain 156 ja koko oli 5,1 cm siis pää perämitta (jalkojen kanssa kuulemma yli 10)! eli olikin arviolta jo 11+6 kun luulin että 11+3. Katsottiin 3 ja 4dtä ja kyllä se oli hauskan näköinen vauveli, ihme jos jotain väpätystä on tuntunut jo masussa kun nyrkkeili ja pyöri vinhasti. Otettiin sitten vielä se verikoe ja tiettyjä asioita jotka sitten lyödään yhteen ja viikonpäästä saa tietää kokonaisriskin 85 % varmuudella, kun normisti on jotain n.55-65 %luokkaa ilman noita lisäjuttuja. Niskaturvotus oli tod.näk. 0,8 mm mutta otti kolmesti ja isoin lukema oli 1,1 mm joka minusta kyllä näytti menevän hiven kuvan yli joka tapauksessa jätettiin tuo isoin lukema varmuuden varalta.

Olin kyllä aika ällistynyt kun heti tuli valtaisalle valkokankaalle iso kuva pikku tintistä ja olihan se kasvanut valtavasti! Täällä ollaan aika onnellisia:)

Nyt tietysti ootellaan sitä ens viikkoo ja myöhemmin mennään vielä rakenneultraan Brunolle, josta näkeekin sitten kaiken paljon tarkempaan.

omasta olosta sen verran että pahoinvointi ja väsymys lähes loppuneet ja olo aikas hyvä ja jopa energinen välillä:) tätä on odotettu..

palailen viikonloppuna kommentoimaan enemmän kun ehin lukeen viikon pinot

kaikille ihanille vilkutukset:)

happy naukuliini:)

Vierailija
25/26 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa :D Olin melkein satavarma, että olit samalla lääkärillä, siks olikin pakko kysyä!! Oli kyllä tosiaankin kokemattoman oloinen, ei tuollaisia joka kerta onneksi vastaan tule :-P Mutta pakkohan jokaisen on se kokemus jostain alottaa.

Epäilinkin, että ko lääkäri ei siitä synnytysjutusta puhunut, vaan se papan ottanut... Oletin kyllä, että sulla olis ollut aika ennen mua, koska sun kohdalla kysyi niitä ohjeita terkalta. Mun aika oli kuitenkin 9:40, olin jo muissa maisemissa, kun olet tullut! Mies ja lapsi (04/05) oli mukana (lääkäri varmaan tykkäsi ylimääräisestä yleisöstä). Ilmeisesti tuo lääkäri ei vakituisesti siellä ole, muistaakseni oli sijaisena?

Asutko rimma Jynkässä, jos sulla on sama terkkatätikin? Entä kirjoitteletko kuopionmammoissa?? Muistan vaan, että yksi jynkkäläinen siellä kertoi la:n olevan maaliskuun lopulla, että olisitko jopa sama kirjoittaja ollut (sori taas utelut!!! Ja sori kyseiselle henkilölle, jos se et sinä ollut!)? ANTEEKSI myös kaikille muille tämä pelkkä rimmalle kirjoitteluni!

Ai niin, lääkäri kuunteli niitä sydänääniäkin ja syke oli 160. Minä kyllä odotinkin, että kuuluis, kun esikoiselta kuului jo rv9+3. Paineet mulla valitettavasti on aina korkeet, ku joku muu mittaa... tosi inhottavaa!

Vielä 1,5h rv11+6, pian jo 12+0, jee!

-H

Vierailija
26/26 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaihteeksi olin töissä ja kyllä oli inhottavaa. Iskias vaivaa istumatyön johdosta ihan kiitettävästi.

Koirien kanssa on tullut nyt ulkoiltua taas enempi, kun ei ole se pirun pahoinvointi tai väsymys kokoajan seurana. Inhottavaa yökkäillä (oksurefleksi muttei oksennusta) pitkin tienvarsia ja metsäpolkuja.. Koirat nauttii kun pääsee taas pitkille lenkeille monta kertaa päivässä. Ja kyllä sitä itekkin taas nauttii ihan eri tavalla, kun ei oo moneen viikkoon jaksanut. Mitä nyt tossa äsken iltalenkillä vatsaan alkoi sattumaan. Jatkuvasti saa pelätä että alkaa taas vuotamaan...

Nyt painun nukkumaan, mies tulee 1-2t päästä kotiin töistä.

Heidi 14+6 (eiku johan se vrk vaihtu, joten rv 15+0 ;))