miten suhtaudut rokottamattomaan työkaveriin?
Kommentit (56)
Pitäisikö suhtautua mielestäsi jollain tietyllä tavalla?
Haluaisin, että tämä nainen olisi Suomen hallituksessa. Huom, hän ei ole rokotevastainen, on kyllä muut rokotteet ottanut.
Meillä on työkaveri, joka suoltaa somen täyteen rokotevastaista propagandaa, levittää vääriä tietoja ja todellakin kertoo jokaiselle, ettei käytä maskeja eikä ota rokotteita.
En suhtaudu mitenkään erityisesti, lähinnä omassa mielessäni pidän häntä itsekkäänä ja tyhmänä. Töissä koetan parhaani mukaan olla asiallinen ja välttää aiheesta puhumista.
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista, että joku tosisaan miettii tuollaista...Ollaan me suomalaiset kyllä pahasti kahtiajakaannuttu kansana tämän rokotushysterian myötä :/
Kohta syttyy varmaan sisällissota.
En mä tiedä työkavereitteni rokotuksia. En ole omistanikaan huudellut.
Kuin ruttoon tai koleraan, pysyttelen helvetin kaukana!
Meillä työnantaja järjesti kyselyn rokotteista. Tuloksena oli että joku reilu 50% henkilöstöstä vastasi ja kaikki olivat kaksi kertaa rokotettu.
Eli todennäköisesti vähintään joku neljäsosa on rokottamatta, saattaa olla jopa puolet. Tai sitten eivät vastanneet sen takia että johtoryhmä luulisi ettei ole rokotettu ja ettei etätöitä kiellettäisi.
Neutraalisti. Olen itse kolmesti rokotettu. Ja parin viikon päästä influenssapiikki vielä lisäksi.
Pidän koko päivän maskia hänen suojelemisekseen ja lisäksi vähintään 2 metrin turvaväliä.
Olen opettaja ja uskoisin että kaikki ovat ottaneet. Ainakin niitä odotettiin koko kevät ja sitten ihan ääneen iloittiin, kun saatiin. Voin vakuuttaa, että raskasta oli vuosi sitten, kun karanteeneja oli koko ajan ja sijaisia ei saanut. Etäopetusta ei otettu millään käyttöön, vaikka tilanne oli ihan karsea. Nyt on rokotteet ja päästiin jo maskeistakin.
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista, että joku tosisaan miettii tuollaista...Ollaan me suomalaiset kyllä pahasti kahtiajakaannuttu kansana tämän rokotushysterian myötä :/
Miten niin kahtiajakautuminen? 80% kuitenkin lienee jo rokotettu.
Ihan hyvin suhtaudun, vaikka en hänen päätöstään ymmärräkään. Töissä pitää tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Arvomaailma-asiat, politiikka yms. eivät koskaan ole sopivia puheenaiheita työpaikalla.
Medikalisaatio medikalisaatio medikalisaatio medikalisaatio medikalisaatio