Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtaudut rokottamattomaan työkaveriin?

Vierailija
26.10.2021 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sen näkee onko rokotettu vai ei???? Minullakin on kaksi rokotusta, mutta kerron kaikille etten missään nimessä ota.

2/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tiedän, ketkä niistä on rokotettu? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin muihinkin heikkolahjaisiin. Ystävällisesti hymyilen ja puhun hitaasti.

Kai niitä voi heikkolahjaisiksi sanoa, jos ne rokottamattomuuttaan kovaan ääneen työpaikalla mainostavat. Vai käyttääkö ne jotain hihanauhaa?

Vierailija
4/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mistä ihmeestä tiedän, ketkä niistä on rokotettu? 🤔

Ehkä koronahysteerikot pystyvät haistamaan sen? Vai näkyisikö pupilleista?

Vierailija
5/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti ja hymyillen, mutta salaa toivon ettei tule töihin vaan jää etätöihin. Jos on töissä toivon ettei tule samaan kahvi/lounaspöytään ja välttelen itse menemästä samaan pöytään. Meille tuli juuri pikkujoulukutsut ja kutsuissa toivottiin, että vain täysin rokotetut osallistuvat.

Vierailija
6/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus on vapaaehtoinen,enkä tiedä kuka sen on ottanut ja kuka ei. Toivottavasti ovat ottaneet koska työskentelen vanhusten parissa.

Vierailija
7/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista, että joku tosisaan miettii tuollaista...Ollaan me suomalaiset kyllä pahasti kahtiajakaannuttu kansana tämän rokotushysterian myötä :/ 

Vierailija
8/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisesti ja hymyillen, mutta salaa toivon ettei tule töihin vaan jää etätöihin. Jos on töissä toivon ettei tule samaan kahvi/lounaspöytään ja välttelen itse menemästä samaan pöytään. Meille tuli juuri pikkujoulukutsut ja kutsuissa toivottiin, että vain täysin rokotetut osallistuvat.

Miksi välttelet? Etkö luotakaan omiin rokotuksiisi? Miksi sitten otit ne jos ne eivät mielestäsi tehoa?

Vierailija
9/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana kysellä ihmisten henkilökohtaisia asioita kuten tämä vapaaehtoinen rokote. Miksi minua kiinnostaisi onko joku ottanut sen?

Vierailija
10/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerrotko ap itse kaikki muille, myös työtovereille.

Meillä ei töissä edes puhuta rokotuksista sen kummemmin.

Joku saattai kesällä sanoa jotaina että kävin rokotteen ottamassa, mutta ei sen enempää.

Ei meillä kysellään keltään että ootko ottanut rokotteen.

Jokaisen oma asia ottaako vai ei.

Ainakaan mulla ei ole varaa lähteä työpaikasta vain sen takia, että pelkään saavani koronan niiltä työkaveilta, jotka eivä ole rokotetta ottaneet.

Arvelen, että meidän työpaikalla on kuitenkin suurin osa rokotteen ottanut, vaikka ei sitä mainosta muille.

Vierailija
11/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään toisten rokotukset, niin kuin ei heidän peräpukamatkaan.

Vierailija
12/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi välttelet? Etkö luotakaan omiin rokotuksiisi? Miksi sitten otit ne jos ne eivät mielestäsi tehoa?

Minäkin olen jo pitkään ihmetellyt, miksi koronahysteerikot eivät luota ottamiensa rokotteiden tehoon. Vaikuttaa joltain mielenterveydenongelmalta pelkotiloineen. Ja toisessa ääripäässä ne, jotka eivät mahdollisesti usko koko koronaan, eivät ainakaan ota rokotteita ja ovat varmoja, ettei vakava tautimuoto omalle kohdalle satu. 

Kuolemattomien ja hysteerikkojen ympyrä on sulkeutunut.

Vierailija
13/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai te rokotetut ymmärrätte, että voitte itsekin tartuttaa koronaa siinä missä rokottamaton ja että itse olet isompi riski sille rokottamattomalle? Sinähän saatata vaikka saada rokotuksen takia oireettoman tartunnan ja levittää sitä tietämättäsi eteenpäin. Rokottamaton tajuaa jäädä kotiin sairastamaan jos saa oireita

Vierailija
14/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti en tiedä kellä meillä töissä on ja ei ole rokotuksia. Tapaan aika paljon työkavereita ja asiakaskohtaamisia on joka päivä. Pari työkaveria on avoimesti kertonut, etteivät ole vielä hakeneet rokotetta. Suhtaudun ihan normaalisti, ehkä ihan vähän suojelevasti, koska jännittää heidän puolesta sanooko joku jotain tylyä tai rumaa rokottamattomuudesta. Mutta ei ole kukaan sanonut mitään, kaikki jatkaa töitä normaalisti onneksi. Kaikki rumat puheet ja syyttely on omassa elämässäni vielä netin puolella, eikä näy oikeassa maailmassa onneksi. Ja toivottavasti tilanne pysyykin sellaisena. Puolustaisin kyllä, jos joku alkaisi tuon takia kiusaamaan tai painostamaan työkaveria töissä.

Vierailija
15/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista, että joku tosisaan miettii tuollaista...Ollaan me suomalaiset kyllä pahasti kahtiajakaannuttu kansana tämän rokotushysterian myötä :/ 

Ei monikaan mieti. Aloittajalla on pakkomielle tähän asiaan ja suoltaa 07-23 näitä samoja avauksia päivästä toiseen. Mielisairas siis.

Vierailija
16/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mulle toisten rokotestatus. Suojaan itse itseni niin tehokkaasti kuin koen tarpeelliseksi.

Vierailija
17/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne, jotka ovat sairastaneet koronan (alle 6 kk sisään)?

Vierailija
18/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä (eri) välttelen heitä, koska olemme liian erihenkisiä ihmisiä. He ovat itsekkäitä nössöjä.

Vierailija
19/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kai te rokotetut ymmärrätte, että voitte itsekin tartuttaa koronaa siinä missä rokottamaton ja että itse olet isompi riski sille rokottamattomalle? Sinähän saatata vaikka saada rokotuksen takia oireettoman tartunnan ja levittää sitä tietämättäsi eteenpäin. Rokottamaton tajuaa jäädä kotiin sairastamaan jos saa oireita

Juuri noin ☝ Kun ekan kerran pyysin chatissa lähetettä testiin, niin kysyttiin ensimmäisenä olenko ottanut rokotteet. Kun vastasin että en, niin tuli vastaus että suosittelevat testiä rokottamattomille joilla oireita.

Jos olisin rokotettu, niin en olisi joutunut testiin ja mahdollisesti levittänyt virusta eteenpäin! 

Vierailija
20/56 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans mietin kun työkaverilla herpes huulessa että miten suhtautua. Suosittelen hälle etätöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi