Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30 ja näytän vielä erittäin nuorelta

Vierailija
26.10.2021 |

Monet luulee että olen teini ikäinen ja minulle on suututtu siitä koska luullaan että valehtelen. Kun olin ammattikoulussa 28 vuotiaana, opettajat ei muistaneet ikääni ja kysyi :"ainiin, olitko sä yli 18-vuotias? " kun piti täyttää jotain lappua. Samanlaista on tapahtunut usein. Naapuri kenen kanssa olin jutellut oli luullut että olen 19-vuotias. Jne. Myös puheluiden perusteella minun ääntä on luultu nuoremmaksi mitä oikeasti olen.
Muuttuukohan tämä tulevaisuudessa vai alanko näyttää vanhemmalta sitten yhtäkkiä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna hei, sä et ole enää 30-vuotias alat kohta olla 4-kymppinen, et todellakaan mene enää teinistä. Deal with it! Wake up boom-boom-boomer. Ja alapeukuttajille haters gonna hate.

Sanna on yhtä lähellä 40 kuin 30, ja 30 vuotias ei ole nuorinainen, kuin omasta mielestään.

Eikös noi muut ministerit oo ssmaa ikää, paitsi henrikson 25...

Vierailija
22/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 25v mies ja näytin vielä ihan viimevuoden puolella tosi nuorelta, viimeaikoina ulkonäköni jotenkin on alkanut muuttua niin, että se nuorekkuus on katoamassa ja "keski-iän ulkonäkö" nostaa päätään. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono juttu, ainakaan ei tule enää tinderissä yhtä paljon mätchejä kuin aikaisemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kurppa sä oot. Paha näkövammakin vaikuttaa olevan jos et itseäs selvästi peilistä nää.

Usein vain käynti optikolla riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi