Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten värjäämättömyys

Vierailija
01.01.2015 |

Olen päättänyt olla väräämättä ja tällä linjalla pysynytkin jo vuoden. Oma väri tuntuu haalealta - verrattuna muiden naiten hiusväreihin, he kun värjäävät hiuksiaan - vaiikka en perus-suomi-maantienvärinen olekaan. Miten saisi pidettyä itsensä tyytyväisenä värjäämättömiin hiuksiin? Miten hiuksia voisi piristää?

Muita värjäämättömiä paikalla?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä rumempaa kuin nainen, joka ei värjää hiuksiaan!! Oikeesti. Kammottavaa. Laittakaa edes joku sävy ja huonot latvat pois kampaajalla.

Toisilla on sitä sävyä hiuksissa ilman värjäämistäkin. Pitäisi myös jokaiselta löytyä sen verran näppäryyttä että saa ne latvat itse leikkastua pois :P säästyypä rahat parempiin käyttökohteisiin, hurjaa miten jotkut joka kuukausi tuhlaavat jopa yli 100e kampaajapalveluihin.

Vierailija
82/88 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden värjäämättä vaaleanruskeita hiuksiani. Sitten totesin että näyyän sillä kulahtaneelta ja vanhalta. Katsokaapa vaikka: tummatukkainen täti-ihminen on aina vanhemman näköinen kuin vaalea. Eloisia vaaleita raitoja hain välittömästi ja avot, koko naama kirkastui taas. En halua enää olla värjäämättä. Se sumea oma väri ei aina ole se paras...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt hiuksia, ja jos totta puhutaan niin lähipiiristäni en tiedä ketään muuta naispuolista, joka ei olisi koskaan värjännyt hiuksia. En kuitenkaan tee näille juuri muuta kuin käytön shampoota ja hoitoainetta sekä muutaman kerran viikkoon suoristan. Olen aina laiska hiusteni suhteen. Kuitenkin kampaajat kehuvat hiuslaatuani, että tuskin nämä kovin pahalle näyttävät.

Vierailija
84/88 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos ei harmaannu?! Itse aloin harmaantumaan 36v ja ei todellakaan ollut kivan näköistä. En halua näyttää mummolta, joten ihan sen takia joudun värjäämään. Oma väri on kaunis tumman ruskea jossa ikävä kyllä näkyy helvetin hyvin ne harmaat. Ketuttaa että sen takia pitää värjätä.

Vierailija
85/88 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos ei harmaannu?! Itse aloin harmaantumaan 36v ja ei todellakaan ollut kivan näköistä. En halua näyttää mummolta, joten ihan sen takia joudun värjäämään. Oma väri on kaunis tumman ruskea jossa ikävä kyllä näkyy helvetin hyvin ne harmaat. Ketuttaa että sen takia pitää värjätä.

Mun kaverilla alkoi harmaantuminen suunnilleen samassa iässä. On tosi hienon näköinen värjäämättömänä harmma-ruskeana eikä yhtään mummo. Mä olen jopa kade, kun oma tukka on sellainen perusruskea vaikka väristä tykkäänkin. Mutta makuasioita, ja toki saat tehdä omille hiuksillesi mitä haluat :)

Vierailija
86/88 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan nyt pari vuotta tai vähän pidempäänkin ollut värjäämättä. Mikä on aika hyvin multa, kyllästyn kyllä helposti ja haluaisin vaihtelua, mutta olen saanut nyt tasaisen luonnollisen ja ihan ok värin hiuksiini, enkä ole ainakaan vielä päätynyt takaisin värjäysrumbaan. Tein viimeksi musta tee - salviahuuhteen, josta sain hiukan tummuutta lisää, kestikin ihan kohtuullisen hyvin, eikä saanut aikaan juurikasvua tai vahingoittanut hiuksia.

Hiukseni ovat pidemmät ja vahvemmat kuin pitkiin aikoihin.

Vierailija
87/88 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on räväkkä punainen hiusväri josta en luovu, vaan käyn kuukausittain kampaajalla laittamassa uuden värin! En halua mitään hailakkaa hiusväriä.

Vierailija
88/88 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hiuksia

Kuuluu naisen värjätä.olen värjännyt 40 vuotta..aina

yleensä edullisilla tuotteilla..hyvä on hius.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme