Ulkomaille meno ja kuukautiset, APUA
Tietääkö kukaan määrääkö lääkäri mitään kuukautistensiirtoon tarkoitettuja lääkkeitä? Ja millä perusteella?
Oletteko olleet uima-altaalla tampoonin kanssa? Haluaisin kuulla kokemuksia oletteko kärsineet ongelmasta ja miten olette ratkaisseet asian? Kyseessä on siis todella kuuma ja kostea maa mihin mennään
Kommentit (6)
Keltarauhashormonilla olen siirtänyt ennen e-pillereitä. Tosiaan kuten edellinen sanoi niin kannattaa siirtää ne edeltävät menkat ettei tule tipputtelua tms.
Tamponinkin kanssa toki pärjää, mutta onhan se hankalampaa.
Oon ollu menkkojen aikaan Kanarialla. Lentokoneessa oli vähän hankalaa, kun menkat oli tuolloin runsaimmillaan, mutta kuukupin kanssa pärjäsin ihan hyvin ja menkat ehti reissun aikana loppuakin. Voihan niitä siirtääkin, jos tuntuu kovin hankalalta.
E-pillereillä voi siirtää itsekin, mutta pms-oireet voivat jatkua koko sirron ajan, esim. Viikon. Joten siirrä jo edelliset kuukautiset. Lääkäriltä saa erikseen reseptin, jos et käytä e-pillereitä. Ja matka on ihan hyvä syy. Mulla oli eka kerran syynä yo- kirjoitukset.
Oon ollu lomalla ja menkat, ei sen kummempaa kun kesällä Suomessakaan. Särkylääkkeitä vaan kipuihin ja tamppoonia toosaan.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:52"]Keltarauhashormonilla olen siirtänyt ennen e-pillereitä. Tosiaan kuten edellinen sanoi niin kannattaa siirtää ne edeltävät menkat ettei tule tipputtelua tms.
Tamponinkin kanssa toki pärjää, mutta onhan se hankalampaa.
[/quote]
Siis siirretään edeltävät ja ne mitkä tulisi reissun aikana? En käytä e-pillereitä enkä kuukuppia, siksi mietin vaihtoehtoja. -ap
Määrää. Mutta niillä kannattaa siirtää jo edelliset menkat.