Mikä olisi sopiva rangaistus miehelle?
Joka sanoi että mulla on rumin perse jonka se on nähnyt?
Kommentit (63)
Sanoin kyllä etten aio enää kuunnella. Mutta lasten takia en voi jättää. Ap
Valehdellako sen olisi pitänyt? Jos sinun perseesi on hänen mielestään ruma niin silloin asia on niin. Koska hän kuitenkin on sinun kanssa, sinussa on varmaan muita ominaisuuksia, joista pitää. Onhan naisessa muutakin kuin perse.
Voisitko laittaa kuvaa pyllystäsi?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:47"]Valehdellako sen olisi pitänyt? Jos sinun perseesi on hänen mielestään ruma niin silloin asia on niin. Koska hän kuitenkin on sinun kanssa, sinussa on varmaan muita ominaisuuksia, joista pitää. Onhan naisessa muutakin kuin perse.
[/quote] jotain tuollaista sekin koitti selittää. Mutta ei auta. Ap
Kerjäsitkö itse vartavasten mielipidettä vai saitko sen pyytämättä? Onko miehen itsensä vartalo virheetön?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:16"]Kerjäsitkö itse vartavasten mielipidettä vai saitko sen pyytämättä? Onko miehen itsensä vartalo virheetön?
[/quote] en todellakaan kysynyt mielipidettä, se tuli ihan yhtäkkiä. Ei todellakaan ole virheetön kroppa miehellä. Ap
Itsetuntosi kehittämisessä on kovasti työtä
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:19"]Rangaistus sulle kyykkyjä! :)
[/quote]
olen tänäänkin kyykännyt salilla.
mies kyllä sanoi vetävänsä sanansa takaisin, mutta koen kyllä että seksuaalisuuteni on toistaiseksi tuhottu. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:19"]Rangaistus sulle kyykkyjä! :) [/quote] olen tänäänkin kyykännyt salilla. mies kyllä sanoi vetävänsä sanansa takaisin, mutta koen kyllä että seksuaalisuuteni on toistaiseksi tuhottu. Ap
[/quote]
Älä anna sille persettä, jos se ei sen mielestä ole hyvä.
Oppii tavoille, mokoma mr Perfect.
Mässää vähän lisää herkkuja niin tulee näkemään vielä rumemman.
JSSAP, ei tollasta paskaa tarvitse kuunnella ihmiseltä, jonka kuuluisi olla se kaikkein rakkain.