Mikä olisi sopiva rangaistus miehelle?
Joka sanoi että mulla on rumin perse jonka se on nähnyt?
Kommentit (63)
Joku palomies tm kalenteri makkarin seinälle. Sanot, että haaveilet niistä sängyssä.
Tai aloitat superkuntoilun ja käyt kampaajalla ja alat todella panostamaan itseesi. Alat käydä lasten kanssa kahviloissa, kyläilemässä. Hommaat oman elämän ja kohennat itsetuntoasi. Alat rakastaa itseäsi ja nauttia elämästäsi.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:25"]Miksi se on muka niin ruma? Eiköhän se halunnut vaan loukata sua? Miten joku voi laittaa noin tarkasti perseet paremmuusjärjestykseen, ja sanoa että tuo on kyllä rumin. Ellei sitten oikeasti ole joku mutanttiperse, tyyliin yksi poski tai jotain...
[/quote]
Asiaa! :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:30"]Joku palomies tm kalenteri makkarin seinälle. Sanot, että haaveilet niistä sängyssä.
Tai aloitat superkuntoilun ja käyt kampaajalla ja alat todella panostamaan itseesi. Alat käydä lasten kanssa kahviloissa, kyläilemässä. Hommaat oman elämän ja kohennat itsetuntoasi. Alat rakastaa itseäsi ja nauttia elämästäsi.
[/quote] kuntoilen ja panostan itseeni jo nyt, mutta miehen takia en enää koskaan meikkaa tms. Ap
Sano että menit niin epävarmaksi että lähetit miespuoliselle ystävällesi perseestäsi kuvan, ja miespuolinen ystäväsi kummasteli että miehesi täytyy olla sekaisin xD
Valitettavasti mulla ei ole miespuolisia ystäviä. Ap
Sanot sille että sulla on pienin muna mitä olen ikinä nähnyt. Ja rumakin on, tommonen lerppa.
Jos, ap, olet se palstan "ällölättäpylly", niin sopiva menettely lienee lähteä jo vihdoin siitä suhteesta.
En nyt oikeasti vain voi. Paitsi henkisesti. Ja toisaalta onhan sitä joku varmasti pahempiakin asioita antanut anteeksi. Ap
Täytyykö tuosta rangaista. Sehän oli hänen mielipiteensä, joskaan ei kovin viksusti esitetty. Onkohan ukolla asberger tai jotain?
Paas kuva tänne, niin arvioidaan yhdessä pitääkö ukon jutut paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:19"]Rangaistus sulle kyykkyjä! :)
[/quote]
olen tänäänkin kyykännyt salilla.
mies kyllä sanoi vetävänsä sanansa takaisin, mutta koen kyllä että seksuaalisuuteni on toistaiseksi tuhottu. Ap
[/quote]
Milsi seksuaalisuutesi liittyy perseeseen? Oletko homo tai anaalifani? Mä tykkään pillusta.
T mies
Jos tuo on ainoa kerta k6n on loukannut, niin antaisin anteeksi ja ytittäisin unohtaa. Vaikka kyllä kertoisin miehelle, miten pahalya se tuntui. Jos mies muutenkin kohtelee sinua huonosti, niin harkitsisin eroa, tai pariterapiaa ehkä ensin. Ei ole lapsillekaan hyvä nähdä ja kuulla isän ilkeilevän, väheksyvän ja pilkkaavan äitiä.
Rakkaalle ei sanota ilkeitä. Älä alennu samalle tasolle miehen kanssa, älä kosta.
Mies ei ole koskaan ilkeillyt lasten kuullen. Mutta joo, ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta, mutta ainoa jonka "veti takaisin" jo liian ilkeänä. Terapiaan ei kuulemma suostu.
Ehkä jätän muut rangaistussuunnitelmat sikseen ja pitäydyn seksilakossa. Koska enhän todellakaan sitä halua edes. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:36"]Totuus sattuu onko se väärin
[/quote] on, jos on niin törkeä ettei piittaa puoliaonsa tunteista yhtään. Ap
Sano sille että perse on paskantamista varten, ja paska haisee pahalta niin persekin saa näyttää rumalta.
Taidat olla joku laiha jos oot kerran ruma.
2