Miksi petät?
Kommentit (39)
Koska oma mies ei anna munaa. Pihtaa jo neljättä vuotta. Antaa max 3 krt vuodessa. Liian hyvä mies ja isä kokonaan heivattavaksi. Meidän suhde on parantunut siitä kun aloitin pettämisen. Olen vähemmän kireä ja mies mielissään kun en kokoajan vonkaa. Joskus on käyny mielessäni, että tietääköhän se. Mitään sivusuhteita mulla ei ole, pelkkää seksiä ja tyydytystä.
Koska ämmä on päästänyt itsensä rupsahtamaan, eikä ole enää yhtä tiukka, kuin silloin 19-vuotiaana. Onneksi tuorettakin tavaraa on tarjolla yllin kyllin!
Koin nuorena paljon pettymyksiä miesten suhteen-valehtelua,pettämistä.Sain tarpeekseni ja päätin pettää minäkin.Se on kai jonkunlainen defenssimekanismi.Ja joo-yksinkään en halua olla,koska ilman seksiä en jaksa.
Saan salarakkaaltani loistavaa seksiä, palvontaa ja ihailua. Mitään näistä ei ole tarjolla kotona.
Mulla on hyvä avioliitto, seksiä ja läheisyyttä yllin kyllin. Muutaman vuoden ajan on ollut sivusuhde, nähdään 3-4 kertaa vuodessa seksin merkeissä. Se vaan on niin upeaa. Missään nimessä en tuon toisen kanssa halua muuten elämääni jakaa, ollaan molemmat tahollamme perheellisiä
Olen rakastunut syvästi palavasti, naisena naiseen. En tiennyt että näin voi käydä...
Naimisissa olen ja liitto on onnellinen, mut tunteilleni en mahda mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:44"]....
[/quote]
Peksi mität?
Seksi syynä. Se että muualta saa sitä ja kotoa ei.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:16"]Saan salarakkaaltani loistavaa seksiä, palvontaa ja ihailua. Mitään näistä ei ole tarjolla kotona.
[/quote]
Kuin myös!
Salasuhde on aina hyvä, koska se on salasuhde. Se tuo sen extratwistin, vaikka se olis oieesti normijyystöä.
En ymmärrä, miten joku vaarantaa perheensä moisen takia.
Rakastan kahta miestä. Salasuhteelta saa lisäksi taivaallista seksiä.
Kotona miltei seksitön suhde ja puoliso, joka on onnistunut masentamaan ja lannistamaan minut.
Seksisuhteessani seksi on aivan loistavaa, en ole koskaa ennen saanut niin hyvää seksiä. Lisäksi toisen miehen halu ja ihailu on parantanut itsetuntoani. Säteilen, olen laihtunut ja näytän upealta sekä voin paremmin kuin vuosiin.
Vaimo vaatii kortsua, tosin vaati jo ennen kun aloin pettämään. Vierailta saa aitoa paljasta tavaraa, eikä vaimon kumitoosa kiinnosta sitten yhtään.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:17"]
Vaimo vaatii kortsua, tosin vaati jo ennen kun aloin pettämään. Vierailta saa aitoa paljasta tavaraa, eikä vaimon kumitoosa kiinnosta sitten yhtään.
[/quote]
No sehän on vallan hieno syy olla naimisissa. :)
Suurin osa miehistä pettää.Mitäpä sitä sitten turhaan olemaan uskollinen.Kyllä mullakin aina välillä tekee vierasta mieli.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:28"]
Suurin osa miehistä pettää.Mitäpä sitä sitten turhaan olemaan uskollinen.Kyllä mullakin aina välillä tekee vierasta mieli.
[/quote]
Mihin tämä perustuu? Ihan oikeasti? Minä tunnen ihan kunnollisia, tavallisia miehiä, jotka eivät petä eivätkä ole pettäneet. En myöskään usko teoriaan, että "miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta", ja joka antaa miehille ja naisille eri "toimintaohjeet". Minusta tämä "kaikki miehet/naiset pettää" on vain tekosyy antaa itselle lupa tehdä mitä haluaa, kun kerran muutkin.
Yhtä hyvin joku voisi sanoa, että kaikki naiset pettää. No, minä en petä, enkä taatusti ole ainoa.
Ja mikä pointtini on? Se, että vetäytyinen "kaikki tekevät niin" on ihan kummallinen defenssi joko yrittää hyväksyä tulleensa itse petetyksi tai hyväksyttää oma pettämisensä.
Elämä on helpompaa, kun en ajattele sitä kovin raadollisesti. Petän itseäni väittämällä, että kaikki on hyvin, vaikkei aina olekaan. Optimistisuus ruokkii positiivisuutta ja kohta pelkästä aikeesta tai toiveesta onkin tullut tosi.
Sivusuhteita ei ole, jos niistä oli kyse.