Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo tunne alapäässä

Vierailija
01.01.2015 |

Hei olen 14 vuotias tyttö ja olen jo noin kaksi kuukautta kärsinyt alapään oudoista vihlaisuista ja kivusta jota en osaa niinkään kuvailla.kipu on kuitenkin hetkellinen välillä menee muutama päivä ilman kipua ja sitten se taas tulee. Päivän mittaan saattaa tulla kymmeniä pieniä vihlaisuja tai muuten outoa tunnettaa tuolla jossain. Olen tämän ottanut lääkärin tarkastuksessa esille muttei lääkäri höpöttänyt kun vain ovulaatiosta ja sen muista ja sanoin uskovansa oireen liittyvän kuukautisiin. Kuitenkaan ennempään ei mitään kyseisiä oireita ole ollut. Yleensä vihalisut tuntuvat enemmänkin klitoriksen ja virtsa aukon tiennoilla,ei kipua emättimessä. Kuitenkin kun aloin tänään tutkia itseäni tarkemmin löysin patin klitoriksen vierestä ulkoiseten häpyhuulien alta. Se oli suunnaton paniikkii entä jos se onkin joku kasvain syöpä. Tuntuu kuin se olisi kiinni jossain ja ehkä hieman muljahteleva ja muoto muistuttaa palloa ja sen alla pötkylää. Kammokseni tunsin tuommoisen "pötkylän" myös toisella puollella. Vielä hieman siitä oudosta kivusta ja vihlaisuista ne eivät haittaa millään lailla liikuntaa treenan, lenkkeilen yms enkä tunne mitään pystyn liikkumaan ja tekemään kaiken normaalisti. hetkellinen tunne tulee kun istun liikunta suorituksen jälkeen. Esim omassa huoneessa kun istun saatan tuntea kipua. yleensä kipu tulee kun ajattelen sitä. Esim jos olen koulussa en huomaa mitään vaikka istun mutta kun tulen kotiin se iskee jälleen outoa eikö? Olen kuitenkin menossa terkkarille heti kouluen alettua. Nolostuttaa kyllä kysyä tälläistä täällä. Toivon mahdollisiman asiallisia palautteita asiasta

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla