Miksit suutut, kun miehesi katselee muita naisia ohimennen?
onko se niin vaarallista jos sun mies tsekkaa 20-vuotiaan lenkkeilijä-blondin pyllyn ohimennen kun olette kävelyllä? Kaikki vakituisessa suhteessa olevat miehet kuitenkin ajattelevat muita naisia masturboidessa/harrastettaessa seksiä muutenkin.
M34
Kommentit (62)
Minun puolesta mies voi naisia kohtaan käyttäytyä miten haluaa, kunhan vain yleisen kunnioituksen periaatteet säilyvät. Tämä tarkoittaa, että ketään naista (tai miestä) ei tuijotella muutamaa sekuntia pidempään. Se vain ei ole kohteliasta tätä henkilöä kohtaan. Kenenkään ei pitäisi joutua tuntemaan, että joku vieras katsoo limaisesti pitkään.
Kerran mies soitti työmatkalta ja kysyi, haittaako jos menee strippibaariin työkavereiden perässä. Vastasin, että mikäs siinä, mene vain. Ei tuollainen minua haittaa, vaan se, jos käyttäytyy huonosti muita naisia kohtaan. Luotan mieheni harkintakykyyn kaikenlaisissa olosuhteissa.
No meillähän kävi niin kun ukko humalassa uhotessaan monesti riitaa haastaen sanoi että saa kyllä paljon paremman(itse on kaljuuntuva 3 kymppinen, jolla kaljamaha sekä ongelma) jonka kanssa elää ja jolta saa seksiäkin silloin kun ukko vaan haluaa, niin minä päätin että oli viimeinen kerta kun sitä kuuntelen. Lähdin siltä seisomalta, tapasin sinä iltana nykyisen upean mieheni, ja tämä entinen ukko kuulemma saa nauttia omasta kädestään ihan tänäkin päivänä kaikessa rauhassa. Miksi kukaan normaali ihminen sietäisi tuollaista?