Miksit suutut, kun miehesi katselee muita naisia ohimennen?
onko se niin vaarallista jos sun mies tsekkaa 20-vuotiaan lenkkeilijä-blondin pyllyn ohimennen kun olette kävelyllä? Kaikki vakituisessa suhteessa olevat miehet kuitenkin ajattelevat muita naisia masturboidessa/harrastettaessa seksiä muutenkin.
M34
Kommentit (62)
Mua ainakin loukkais jos mies kattois muita naisia niin selvästi ja tahallaan vielä tekisi ärsyttääkseen mua. Se tuntuisi vain siltä että häntä ei huvita katsoa vaimoaan vaan katsookin iso povisempia naisia. Itselläni kun on vain A70 kokoiset niin ei se hyvältään tunnu kun katsellaan C80 kokoisia tissejä. Näköjään muitten rinnat ja perse on paremmat kun vaimonsa.
Kyllä itseäni loukkaisi jos katsotaan isopovisempaa naista ja vielä kehuisi ääneen. Tuntisin itseni arvottomaksi ja että ei hän ikinä mun tissei kehu.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:36"]En todellakaan suutu. En suuttuisi vaikka panisikin. Olemme yhdessä vain lasten ja talon takia [/quote] Käy niitä lapsia sääliksi. [/quote]Oletko sairas? (säälihän on sairautta)
[/quote]
Sääli ei ole sairautta. Sääliä pitäisi olla enemmän tässä kovassa ja kylmässä maailmassa :) Oikea sääli ei ole mitään halventavaa. Se kertoo empatiasta..
OT, mutta alkoi vituttaa poikaystävän vilkuilu. Treenasin itselleni paremman, kiinteämmän ja pyöreämmän pepun, kuin kellään muulla vastaan tulleella naisella tässä kaupungissa ja mies jäi itkemään minun perääni (heh). Nytpä saa rauhassa tuijotella muiden peppuja, ei kiinnosta enää. Ja mitä näin häntä tässä joskus, niin vaikuttaa keskittyneen kasvattamaan myös kaljamahaansa intensiivisesti. Kyllä minä nyt kelpaisin takaisin, mutta haluan suhteelta muutakin, kuin ulkonäkökeskeistä kulissia. Olen liian nuori sellaiseen. T. 18v
Miten teillä joillakin on niin huono itsetunto? :-D Miksi ette ota huumorilla niitä tilanteita ja pistä leikiksi koko juttua? Olimme kerran mieheni kanssa ulkomailla kirjautumassa sisälle eräälle leirintäalueelle ja siellä respassa oli töissä minua 20 vuotta nuorempi hyvin iso tissinen neiti, jolla oli erittäin antava kaula-aukko paidassaan. Kun hän nojautui tiskillä eteenpäin meinasi mieheltäni silmät pudota niitä tissejä katsellessaan ja sitä ilmettä katsellessani minua alkoi naurattamaan ihan hirveästi. Pidätin nauruani ja yritin katsella respan matkailuesittetä ja ikkunasta ulos, mutta tilanne oli niin koominen, että jouduin rynnistämään pihalle hekottamaan. Mieheni tajusi kyllä tilanteen myös hyvin ja tuli pian suu korvissa itsekin ulos. Omat puolet pienemmät kolmen vauvan imetyksen lättänöittämät tissini eivät edes tulleet mieleeni, ei myöskään mitään ikävertailua, mutta olisinpa saanut tilanteen nauhalle! Huumoria peliin siis naiset ja älkää joka ikisessä asiassa verratko itseänne muihin. :)
Hävettää miehen puolesta..
Mua ei haittaisi, jos se huomaamatta vilkaisisi vaikka senkin huomaisin, mutta jää tuijottamaan kuin joku vähä-älyinen. Sitten mua alkaa nolottamaan sen kauniin naisen puolesta, varsinkin jos tilanne on se että nainen tekee vain työtänsä ja tämä sankari suurinpiirtein kuola roiskuen möllöttää.
Kuitenkin ajattelen että ei se kaunis nainenkaan halua sellaista tuijotusta, enemmän imartelisi kohtelias vilkaisu.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:22"]
Huumoria peliin siis naiset ja älkää joka ikisessä asiassa verratko itseänne muihin. :)
[/quote]
Tämän ketjun aloittanut mies ja kaltaisensa hoitavat tässä asiassa vertailun naisten puolesta.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:22"]Miten teillä joillakin on niin huono itsetunto? :-D Miksi ette ota huumorilla niitä tilanteita ja pistä leikiksi koko juttua? Olimme kerran mieheni kanssa ulkomailla kirjautumassa sisälle eräälle leirintäalueelle ja siellä respassa oli töissä minua 20 vuotta nuorempi hyvin iso tissinen neiti, jolla oli erittäin antava kaula-aukko paidassaan. Kun hän nojautui tiskillä eteenpäin meinasi mieheltäni silmät pudota niitä tissejä katsellessaan ja sitä ilmettä katsellessani minua alkoi naurattamaan ihan hirveästi. Pidätin nauruani ja yritin katsella respan matkailuesittetä ja ikkunasta ulos, mutta tilanne oli niin koominen, että jouduin rynnistämään pihalle hekottamaan. Mieheni tajusi kyllä tilanteen myös hyvin ja tuli pian suu korvissa itsekin ulos. Omat puolet pienemmät kolmen vauvan imetyksen lättänöittämät tissini eivät edes tulleet mieleeni, ei myöskään mitään ikävertailua, mutta olisinpa saanut tilanteen nauhalle! Huumoria peliin siis naiset ja älkää joka ikisessä asiassa verratko itseänne muihin. :)
[/quote]Ehkä niillä naisilla jotka odottavat miehensä käyttäytyvän kunnioittavasti omaa vaimoa kohtaan onkin HYVÄ itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:22"]Miten teillä joillakin on niin huono itsetunto? :-D Miksi ette ota huumorilla niitä tilanteita ja pistä leikiksi koko juttua? Olimme kerran mieheni kanssa ulkomailla kirjautumassa sisälle eräälle leirintäalueelle ja siellä respassa oli töissä minua 20 vuotta nuorempi hyvin iso tissinen neiti, jolla oli erittäin antava kaula-aukko paidassaan. Kun hän nojautui tiskillä eteenpäin meinasi mieheltäni silmät pudota niitä tissejä katsellessaan ja sitä ilmettä katsellessani minua alkoi naurattamaan ihan hirveästi. Pidätin nauruani ja yritin katsella respan matkailuesittetä ja ikkunasta ulos, mutta tilanne oli niin koominen, että jouduin rynnistämään pihalle hekottamaan. Mieheni tajusi kyllä tilanteen myös hyvin ja tuli pian suu korvissa itsekin ulos. Omat puolet pienemmät kolmen vauvan imetyksen lättänöittämät tissini eivät edes tulleet mieleeni, ei myöskään mitään ikävertailua, mutta olisinpa saanut tilanteen nauhalle! Huumoria peliin siis naiset ja älkää joka ikisessä asiassa verratko itseänne muihin. :)
[/quote]Ehkä niillä naisilla jotka odottavat miehensä käyttäytyvän kunnioittavasti omaa vaimoa kohtaan onkin HYVÄ itsetunto.
[/quote]Juuri näin.On todella moukkamaista tuijottaa vieraita naisia oman vaimon seistessä vieressä ja miettiessä että ilmaako tässä nyt ollaan.Yleensä nämä miehet ovat lipeviä peluri-idiootteja jotka pitävät vaimojaan itsestäänselvyyksinä ja voivat joku pv yllättyä kovasti.
Jos näen että joku mies tuijottaa minua ja on selvästi naisensa kanssa, häpeän silmät päästäni tuon miehen puolesta. Erittäin muokkamaista ja epäkunnioittavaa käytöstä.
En suutu, itseasiassa en ole koskaan edes huomannut sellaista 20 vuoden aikana että "sillä silmällä" katsoisi, eikä ainakaan parikymppisiä!
Joskus jostain av-mammasta voi naureskellen kommentoida (tukka riipallaan rasvaisena, läskit lilluen ja vaatteet repsottaen... ei mikään uhka mulle;D
Mun mies repes nauraan kun luin aloituksen sille
Meillä se on usein niin päin, että minä (nainen) kommentoin ja vilkuilen, jos vastaan tulee joku hyväpeppuinen nainen :-)
Ja olen siis ihan hetero ja miehen kanssa naimisissa.
Mun mielestä nuo tuijotukset ja kommentoinnit on vain huonoja käytöstapoja, sekä miehiltä, että naisilta.
Jos mieheni kuolaisia rintoja ja peppuja julkisesti, niin olisin kyllä suuttunut, mutta itselleni siitä, että olisin yhdessä jonkun juntin kanssa.
2