Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksit suutut, kun miehesi katselee muita naisia ohimennen?

Vierailija
01.01.2015 |

onko se niin vaarallista jos sun mies tsekkaa 20-vuotiaan lenkkeilijä-blondin pyllyn ohimennen kun olette kävelyllä? Kaikki vakituisessa suhteessa olevat miehet kuitenkin ajattelevat muita naisia masturboidessa/harrastettaessa seksiä muutenkin.

M34

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas eilen mietin kaverin syntymäpäivillä, kuinka idiootti mun mies voi olla. Tuijotti koko illan erään päivänsankarin ystävän tissejä. Sanoin jo kerran, että häpeän silmät päästäni, mutta ei tuntunut tahtia hidastavan :(.

Vierailija
42/62 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:12"]

Mä taas eilen mietin kaverin syntymäpäivillä, kuinka idiootti mun mies voi olla. Tuijotti koko illan erään päivänsankarin ystävän tissejä. Sanoin jo kerran, että häpeän silmät päästäni, mutta ei tuntunut tahtia hidastavan :(.

[/quote]

Tyhmä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies saa katsella niin paljon kun huvittaa. Itsekin katselen hyvännäköisiä miehiä. 
Elokuviakin katsellessa usein mainitsemme ääneen, jos pidämme jotakuta hyvännäköisenä.

Meillä periaate on, että katsoa saa mutta ei koskea ;)

Vierailija
44/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:31"]Ei varmaan muuten häiritsisi mutta jos se oma mies ei ikinä sano mitään kohteliasta minulle, lukuunottamatta seurustelun alkuaikoja ja sitten kuitenkin kommentoi jotain toista naista, niin se on aika loukkaavaa. Miksi miehet tekevät noin? Tosi ajattelematonta. Mikähän mahtaisi olla reaktio jos itsekin lopettaisi kehumasta ja kuolais vaan ihan peittelemättä muita ja kommentoisi että juoksipa kuuma jäbä tuosta ohi.
[/quote]Itseasiassa kun vielä tilanne on se, että minä todennäköisesti saisin sen kuuman ohi juoksevan tyypin ja mies jäisi ihan keskenään oman kätensä kanssa, niin välillä pistää oikein kiukuttamaan se toisten kommentoiminen. Ihan kuin siinä olisi tarkoituskin saada oloni epävarmaksi.

Vierailija
45/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:36"]En todellakaan suutu. En suuttuisi vaikka panisikin. Olemme yhdessä vain lasten ja talon takia
[/quote]Hyvä, provon yritys ,hih.

Vierailija
46/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:36"]En todellakaan suutu. En suuttuisi vaikka panisikin. Olemme yhdessä vain lasten ja talon takia
[/quote]Ikäsi?

Vierailija
47/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:36"]En todellakaan suutu. En suuttuisi vaikka panisikin. Olemme yhdessä vain lasten ja talon takia
[/quote]Ikäsi?
[/quote] 35

Vierailija
48/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on epäkohteliasta mut ei se mitään-siis mun mieshän tekee tota koko ajan-mut olen keksinyt ratkaisun-jokaisen katseen kostan pettämällä sitä panemalla jonkun toisen miehen kanssa.Että hah hah vaan!!!!!

Vierailija
49/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tota kiinnosta jotkut 20-veet :D Rypyt ja ryppyvoiteet ei oo seksikkäitä. T. 15v

Vierailija
50/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:54"]Koska se on epäkohteliasta mut ei se mitään-siis mun mieshän tekee tota koko ajan-mut olen keksinyt ratkaisun-jokaisen katseen kostan pettämällä sitä panemalla jonkun toisen miehen kanssa.Että hah hah vaan!!!!!
[/quote]Hah, mä ajattelin alkaa tekee niin että seuraavasta kommentoinnista kysyn että tehdäänkö pieni testi. Seuraava nainen kun tulee vastaan mies voisi kysyä lähtiskö nainen hänen mukaansa ja sama toistepäin ja katsotaan kummalla meistä käy flaksi. Ja tämä joka kerta kun tekee mieli kommentoida jonkun pimun persettä.

Vierailija
51/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:36"]En todellakaan suutu. En suuttuisi vaikka panisikin. Olemme yhdessä vain lasten ja talon takia
[/quote]Hyvä, provon yritys ,hih.
[/quote] ei ole provo.

Vierailija
52/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo satunnainen vilkuilu niinkään haittasi, mutta kun tuijotuksen kohteena on kaverinsa nuijan perse, eikä jäänyt epäselväksi kuinka kiehtova perperi kyseessä oli (jäi mm. lause kesken äijältä kun piti kääntyä katseella seuraan tuota ohikulkevaa näkyä), ja myöhemmin ei pystynyt bändiin keskittymään kun se hanuri seiso 3 metrin päässä edellä... Ensin huvitti, sitten vähän ärsytti ja lopulta vitutti moinen. Itse kasvattelin tuolloin vauvamahaa ja verhosin oman perperini kynähameeseen kyseisessä tapahtumassa, eiköhän sillekin siis edes yksi katse illan aikana suotu. 

Vierailija
53/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverinsa MUIJAN* XP

-14

Vierailija
54/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa katsoa vaikka vähän pitempääkin, ei se multa ole pois. Saa katsella myös muiden tissejä tai mitä vain jos eteen katseltavaa tulee. :) En minäkään katsettani maahan luo jos näen jotakin mielenkiintoista. Ajatuksiani ei myöskään voi kahlita vaan ne ovat omia ilojani. N40

Vierailija
55/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan muuten häiritsisi mutta jos se oma mies ei ikinä sano mitään kohteliasta minulle, lukuunottamatta seurustelun alkuaikoja ja sitten kuitenkin kommentoi jotain toista naista, niin se on aika loukkaavaa. Miksi miehet tekevät noin? Tosi ajattelematonta. Mikähän mahtaisi olla reaktio jos itsekin lopettaisi kehumasta ja kuolais vaan ihan peittelemättä muita ja kommentoisi että juoksipa kuuma jäbä tuosta ohi.

Vierailija
56/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on sovittu että silloin kun ollaan yhdessä liikkeellä, kumpikaan ei katso. Kun ollaan yksin/kaveriporukassa, silloin saa katsoa vapaasti. Kunnioitamme toisiamme ja on loukkaavaa toista kohtaan jos pää kääntyy.

Vierailija
57/62 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suutu. En suuttuisi vaikka panisikin. Olemme yhdessä vain lasten ja talon takia

Vierailija
58/62 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä joillakin on niin huono itsetunto? :-D Miksi ette ota huumorilla niitä tilanteita ja pistä leikiksi koko juttua? Olimme kerran mieheni kanssa ulkomailla kirjautumassa sisälle eräälle leirintäalueelle ja siellä respassa oli töissä minua 20 vuotta nuorempi hyvin iso tissinen neiti, jolla oli erittäin antava kaula-aukko paidassaan. Kun hän nojautui tiskillä eteenpäin meinasi mieheltäni silmät pudota niitä tissejä katsellessaan ja sitä ilmettä katsellessani minua alkoi naurattamaan ihan hirveästi. Pidätin nauruani ja yritin katsella respan matkailuesittetä ja ikkunasta ulos, mutta tilanne oli niin koominen, että jouduin rynnistämään pihalle hekottamaan. Mieheni tajusi kyllä tilanteen myös hyvin ja tuli pian suu korvissa itsekin ulos. Omat puolet pienemmät kolmen vauvan imetyksen lättänöittämät tissini eivät edes tulleet mieleeni, ei myöskään mitään ikävertailua, mutta olisinpa saanut tilanteen nauhalle! Huumoria peliin siis naiset ja älkää joka ikisessä asiassa verratko itseänne muihin. :)

Vierailija
59/62 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:30"]

onko se niin vaarallista jos sun mies tsekkaa 20-vuotiaan lenkkeilijä-blondin pyllyn ohimennen kun olette kävelyllä? Kaikki vakituisessa suhteessa olevat miehet kuitenkin ajattelevat muita naisia masturboidessa/harrastettaessa seksiä muutenkin.

M34

Kertoisitko mitä haet vakituiselta suhteeltasi, kun ajattelet kuitenkin aina masturboidessasi ja seksiä harrastaessasi muita naisia? Oletko tämän lähtökohdan kertonut naiselle parisuhteeseen lähtiessäsi? Jos motiivisi ovat saada mahdollisimman laajaa seksuaalista tyydytystä, miksi et sitten hae sitä niiltä naisilta, joiden perseitä kyttäät?

No kun ei tuo keski ikääntyvä ukko niitä oikeasti saa. Ei ketään normaalia ja nättiä nuorta tyttöä kiinnosta mikään 34 käppyrä, ellei sitten ole rahan perässä juoksevaa tyyppiä ja mies oikeasti varakas.

Vierailija
60/62 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa vapaasti katsella muita naisia, minä en suutu. Tietäisipä kuinka paljon minä katselen muita miehiä ja haaveilen niistä.