Rokottamattomat eivät nyt sitten pääse Balttianmaihin mitenkään!
Enää ei kelpaa negatiiviset testit, eli korona passi kahdella rokotteella tai äskettäin sairastettu tauti ovat ainoat hyväksytyt maahan pääsyn edellytykset. Ilmeisimmin nämä rajoitukset kestävät pitkälle ensi kevääseen.
Kommentit (221)
Se etten pääse sinne matkustamaan ei vaikuta mun elämään millään tavalla koska en tykkää matkustella. Yks hailee mulle vaikkei mihinkään pääsisi matkustamaan eli ei voisi vähempää kiinnostaa.
En ole koskaan käynyt venäjällä enkä mene. Baltian maat ovat minulle aina venäjää. Sanokaa mitä sanotte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti noista maista ei pääsisi Suomeenkaan ilman otettuja rokotteita. Ei niitä tänne tarvita tautia levittämään.
Kyllä Suomessa tarkastetaan rajalla koronapassi, ja tarvittaessa ohjataan testiin. Älä nyt viitsi jauhaa tuota iänikuista sontaa. Suomen raja on ollut tiukasti kiinni koko ajan.
"Suomen raja on ollut tiukasti kiinni koko ajan." Tämä on kyllä päivän paras!
Oletko ylipäänsä matkustanut missään kahteen vuoteen? Et ole. Tiedätkö yleensä kuinka tarkasti paperit katsottiin ennen koronapassia? Et tiedä. Älä tule jauhamaan tänne paskaa kun et tiedä yhtään mistään mitään.
Suomi piti toista tuhatta virolaista vankinaan päästämättä heitä käymään kotona, monen piti valita jäädäkkö perheen luokse toiseen maahan vai kahdeksi vuodeksi Suomeen. Laivat eivät edes liikkuneet välillä, ja nytkään ulkomailta ei pääse opiskelemaan tai keikkatöihin Suomeen. Suomen rajapolitiikka oli tiukoin koko Euroopassa, Suomi pilasi sekä oman että muiden maiden matkailun ja liike-elämän, ja sinä paskahattu kehtaat väittää että rajat vuotaa.
Suomen koronatilanne pysyi tällä politiikalla maailman parhaana kolmessa ensimmäisessä aallossa Der Spiegel saksalaistutkimuksen mukaan, talous otti koronasta EU:n vähiten osumaa ja Euroopan vähimmillä tartuntamäärillä Suomi ykkösenä, koronakuolemissa jakoi toiseksi parhaan sijan Norjan kanssa, Islannin ollessa ykkösenä.
Nyt kepun ministerit ottivat koronahoidon haltuunsa ja Kiuru sekä STM:n nuiva kolmikko terveysturvallisuuslähtöisellä koronanhoidolla siirrettiin syrjään. Ja näkyyhän tulos. Jo kesällä 16.6. - 16.9. välillä Suomen koronakuolemat 6,7 kertaa vuoden 2020 saman ajan lukuja suuremmat ja nyt lokakuussa se räkätautikausi on vasta alkanut. Talouslähtöinen koronapolitiikka tulee olemaan tuhoisa. Musta joulu edessä!
Mustaa tulee sun p stä ja sitä samaa sontaa päivästä toiseen tuhannen aloituksen voimalla
Miks hitossa kukaan menis Baltian maihin???
Miks hitossa kukaan haluaisi pysytellä/matkailla/mökkeillä Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Mustaa tulee sun p stä ja sitä samaa sontaa päivästä toiseen tuhannen aloituksen voimalla
Joiden faktoja sinä koitat näillä huonoilla argumenteillasi kaataa 😂 ja kun ei onnistu, pyydät koko ketjun poistoa 👌
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin "lupa tartuttaa" koronapassilla ensin maailmanlopun koronabileisiin aamuun asti ja sen jälkeen maailmanlopun koronamatkailua. Siinä ohessa voi itkustaa ja syyllistää rokottamattomia.
Tämä maailma on sairas :( ja niin monet eivät edelleenkään tajua mitä täällä tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Eihän rokottamattomia omien sanojensa mukaan kiinnosta matkailu tai baareissa käyminen, joten? Ja jos kiinnostaa, niin rokotteita on helposti maksutta saatavilla.
Minua ei kiinnostakaan baarissa käyminen, ei sitten yhtään. Mutta siinä vaiheessa kun aletaan puhua liikkuvuuden tai ruokakaupassa käynnin rajoittamisesta tällä tavalla nousee minulla karvat pystyyn. On selvää, että nämä koronapassit tulevat työpaikoillekin, kuten monessa maassa ne ovat jo tulleet. Haluan jatkossakin käydä töissä ilman, että minua velvoitetaan piikittämään itseeni aineita joita ei ole kehitetty ja tutkittu kuin muutama kuukausi ennen niiden käyttöönottoa. Lisäksi asun ulkomailla ja minun tai mieheni perhettä asuu yhteensä neljässä eri maassa. Matkustamisen kieltäminen ilman koronarokotetta tarkoittaisi minulle sitä, etten voi nähdä perhettäni lainkaan.
Kyse ei ole siitä, onko rokotteet "helposti tai maksutta" saatavilla vaan siitä, että tämän varjolla kiristetään ihmisiä ottamaan rokotteita, jotta he saavat pitää "vapautensa". Etkö tajua miten vaarallista tämä on? Montako piikkiä sinä aiot ottaa pitääksesi "vapautesi"?
Ketjun aloituksessa puhutaan koronapassin vaatimisesta Baltian maihin matkustaville. Liikkumisrajoituksista saati koronapassin vaatimisesta ruokakaupoissa ei siinä puhuttu sanaakaan. Ja esimerkiksi Suomessa ja Virossahan maan sisäistä matkustamista saati ruokakaupoissa käyntiä ei rajoiteta millään tavalla, kuten sinäkin erittäin hyvin tiedät, jos oikeasti olet kiinnostunut ottamaan asioista selvää.
Mitä maasta toiseen matkusteluun tulee, erilaisten rokotteiden vaatiminen ei ole mikään uusi keksintö ja monet maat ovat tiettyjä rokotuksia vaatineet jo kauan ennen koronaakin. Nyt Baltian maat ovat ottaneet koronarokotteet tähän yhteyteen mukaan sen takia, että siellä on varsin katastrofaalinen tilanne koronan suhteen nyt. Suomessakin suljettiin keväällä 2020 rajat huomattavasti paremmassa tilanteessa kuin mikä tilanne Baltian maissa on nyt. He selvästikin tarvitsevat turisteja, koska eivät ole sulkeneet rajojaan kokonaan.
Minä otan niin monta rokotetta kuin terveydenhuollon asiantuntijoiden mukaan tarvetta on. Enkä ala kitisemään "vapauksien" menettämisestä ennen kuin se oikeasti on ajankohtaista. Niin kauan kuin tämä tauti täällä riehuu, en pidä kovin vakavana vapauden menettämisenä sitä, että jokainen maa päättää itse maahantulon edellytyksistään tai että koronapassia vaaditaan, mikäli mielii bilettää yökerhossa aamuyön tunneille asti. Esimerkiksi ruokakauppaan pääsystä alan huolehtimaan sitten, jos sitä oikeasti aletaan rajoittamaan, en aikaisemmin. En viitsi maalailla piruja seinille ja levittää hysteriaa ja paniikkia ilman konkreettista syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin "lupa tartuttaa" koronapassilla ensin maailmanlopun koronabileisiin aamuun asti ja sen jälkeen maailmanlopun koronamatkailua. Siinä ohessa voi itkustaa ja syyllistää rokottamattomia.
Voi nyyh kun maailma ei pyöri huru-ukkojen toiveiden mukaan. Kyllähän toki kaikkien pitäis nyt suojella yhtä pässinpäätä. Anteeksi vaan meidän rokotettujen puolesta, että et ole vaivautunut ottamaan rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Eihän rokottamattomia omien sanojensa mukaan kiinnosta matkailu tai baareissa käyminen, joten? Ja jos kiinnostaa, niin rokotteita on helposti maksutta saatavilla.
Minua ei kiinnostakaan baarissa käyminen, ei sitten yhtään. Mutta siinä vaiheessa kun aletaan puhua liikkuvuuden tai ruokakaupassa käynnin rajoittamisesta tällä tavalla nousee minulla karvat pystyyn. On selvää, että nämä koronapassit tulevat työpaikoillekin, kuten monessa maassa ne ovat jo tulleet. Haluan jatkossakin käydä töissä ilman, että minua velvoitetaan piikittämään itseeni aineita joita ei ole kehitetty ja tutkittu kuin muutama kuukausi ennen niiden käyttöönottoa. Lisäksi asun ulkomailla ja minun tai mieheni perhettä asuu yhteensä neljässä eri maassa. Matkustamisen kieltäminen ilman koronarokotetta tarkoittaisi minulle sitä, etten voi nähdä perhettäni lainkaan.
Kyse ei ole siitä, onko rokotteet "helposti tai maksutta" saatavilla vaan siitä, että tämän varjolla kiristetään ihmisiä ottamaan rokotteita, jotta he saavat pitää "vapautensa". Etkö tajua miten vaarallista tämä on? Montako piikkiä sinä aiot ottaa pitääksesi "vapautesi"?
Ketjun aloituksessa puhutaan koronapassin vaatimisesta Baltian maihin matkustaville. Liikkumisrajoituksista saati koronapassin vaatimisesta ruokakaupoissa ei siinä puhuttu sanaakaan. Ja esimerkiksi Suomessa ja Virossahan maan sisäistä matkustamista saati ruokakaupoissa käyntiä ei rajoiteta millään tavalla, kuten sinäkin erittäin hyvin tiedät, jos oikeasti olet kiinnostunut ottamaan asioista selvää.
Mitä maasta toiseen matkusteluun tulee, erilaisten rokotteiden vaatiminen ei ole mikään uusi keksintö ja monet maat ovat tiettyjä rokotuksia vaatineet jo kauan ennen koronaakin. Nyt Baltian maat ovat ottaneet koronarokotteet tähän yhteyteen mukaan sen takia, että siellä on varsin katastrofaalinen tilanne koronan suhteen nyt. Suomessakin suljettiin keväällä 2020 rajat huomattavasti paremmassa tilanteessa kuin mikä tilanne Baltian maissa on nyt. He selvästikin tarvitsevat turisteja, koska eivät ole sulkeneet rajojaan kokonaan.
Minä otan niin monta rokotetta kuin terveydenhuollon asiantuntijoiden mukaan tarvetta on. Enkä ala kitisemään "vapauksien" menettämisestä ennen kuin se oikeasti on ajankohtaista. Niin kauan kuin tämä tauti täällä riehuu, en pidä kovin vakavana vapauden menettämisenä sitä, että jokainen maa päättää itse maahantulon edellytyksistään tai että koronapassia vaaditaan, mikäli mielii bilettää yökerhossa aamuyön tunneille asti. Esimerkiksi ruokakauppaan pääsystä alan huolehtimaan sitten, jos sitä oikeasti aletaan rajoittamaan, en aikaisemmin. En viitsi maalailla piruja seinille ja levittää hysteriaa ja paniikkia ilman konkreettista syytä.
Voisit välillä seurata muidenkin maiden uutisointia niin näkisit miten yhä useammassa maassa tällaisia järjettömiä rajoituksia otetaan käyttöön.. Maa toisensa jälkeen. Tämä tulee myös Suomeen, ennemmin tai myöhemmin.
On myös tuhansia lääkäreitä jotka vastustavat koronarokotteita, mutta heitä ei päästetä valtamediassa ääneen. Vain rokotteiden puolestapuhujat saavat puheenvuoron. Esimerkiksi lasten ja nuorten rokotuksia vastustavat omalla nimellään seuraavat lääkärit, silläkin uhalla että heidät tämän takia leimataan valtamediassa hörhöiksi.
"Ketjun aloituksessa puhutaan koronapassin vaatimisesta Baltian maihin matkustaville. Liikkumisrajoituksista saati koronapassin vaatimisesta ruokakaupoissa ei siinä puhuttu sanaakaan. Ja esimerkiksi Suomessa ja Virossahan maan sisäistä matkustamista saati ruokakaupoissa käyntiä ei rajoiteta millään tavalla, kuten sinäkin erittäin hyvin tiedät, jos oikeasti olet kiinnostunut ottamaan asioista selvää."
Jopa Marin vaati koronapassin voimassaolon jatkamista ja uusia käyttökohteita eilen tv-uutisissa. Media on alkanut rummuttaa myös Italian koronapassimallia, jossa se on lähes kaiken ehtona jopa työssäkäynnin(palkanmaksun) ja opiskelun. Kun tautitilanne pahenee - ja paheneehan se kuten koko Euroopassa talvikauden räkäkauden nyt edetessä huomataan uutisoinnista, ja rokotettujen bailatessa ja parveillessa, niin saadaan syy tähän Italian malliin.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa hakemaan
Pelastetaansuomenlapset ei ole kyllä vakuuttanut argumenteillaan tai osaamisellaan.
Lähinnä perinteistä follarikamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinne haluaa hakemaan tartunnan ja tuomaan sen Suomeen aiheuttamaan kuolemaa ja miljardimenot yhteiskunnalle? Samat EM-Pietari urpo-petteritkö, jotka toivat deltavirusepidemian Suomeen kesäkuussa? Rokotettu HUS Lasse Lehtonen oli mukana tuliaisentuojien joukossa - rokote ei estä tartuntaa tai sen levittämistä!
Ei estä ei.
Boris Johnson kertoo videolla ettei rokote suojaa tartunnalta tai sen levittämiseltä
BREAKING: Britannian pääministeri Boris Johnson myöntää, että rokotus EI tarjoa suojaa COVID-tartunnalta eikä sen leviämiseltä.
Rokotemandaatti on siis petos.
https://mobile.twitter.com/RaheemKassam/status/1451636080692842499
Ja kukas sieltä pelastetaansuomenlapset domainin taustalta löytyykään ellei entinen mv-lehden päätoimittaja...
Vierailija kirjoitti:
Pelastetaansuomenlapset ei ole kyllä vakuuttanut argumenteillaan tai osaamisellaan.
Lähinnä perinteistä follarikamaa.
Sinä taidat olla valtion maksettu koronatrolli, tai sitten muuten vain aivan pihalla.
Millä perusteella tuo on "follarikamaa", kun terveydenhuollon ammattilaiset omalla nimellä ja naamallaan vastustavat mm. lasten ja nuorten koronarokotetta? Juuri tätä ajatustahan se valtamediakin meille tuputtaa, että kaikki jotka eivät suosittele koronarokotetta ovat "foliohattuja ja salaliittoteoreetikkoja", ja osalle tämä menee läpi.
Loput osaavat ajatella omilla aivoillaan ja tajuavat, että asiantuntijat eivät todellakaan ole yksimielisiä koronarokotteen turvallisuudesta.
Kuka on väittänyt ettei rokotettuihin voisi tarttua tai että rokotetut eivät voisi levittää?
Rokote suojaa tartunnoilta kohtuullisesti, vakavalta tautimuodolta ja kuolemalta hyvin.
En olisi mennyt muutenkaan.