Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tekee neljännen lapsen tytön toivossa

Vierailija
01.01.2015 |

niin onko se "sallitumpaa"??

Neljäs lapsi vois olla ihan kiva vähän myöhemmin,mutta usein törmää kauhisteluun jos lapsimäärä enemmän kuin 3.Mutta jos on jo 3 poikaa niin asiaan suhtaudutaan vähän rennommin,ajattelen/luulen...vaikka tuliskin sitten 4 poika ni ainakin vois sanoo et "pitihän sitä tyttöä yrittää".

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pikemminkin päinvastoin, sitähän pidetään vähän säälittävänä. 

Vierailija
2/38 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kyllä mua enemmän häiritsee ajatus 4 lapsen äitinä olemisesta koska ollaan tietenkin heti ajattelemassa sossupummiksi ym...tietenkään muiden ajatuksilla ei pitäisi olla mitään merkitystä mutta...

ja tosiaan säälittävänä pidetään usein jo 3 pojan äitiä että eipä se sääli siitä enää lisäänny.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää hankkia lapsi tiettyä sukupuolta toivoen. Entä jos tulee "väärä" lapsi? Itse synnärillä ollessani kuulin tuoreen äidin avoimesti valittavan vierailijoilleen kun tuli toinen poika vaikka olisi halunnut tyttöä. Säälin vauvaa.

Vierailija
4/38 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tähän asti en ole toivonut erityisesti kumpaakaan sukupuolta,mutta jos ajattelen että 4s olis vielä niin toki mielummin tyttö mutta onneksi en kuulu siihen ryhmään jolle varsinkin se tytön saaminen on tärkein asia koko vanhemmaksi tulemisessa,koska sellaisia pari jopa tunnen...

Toki ei tämä oma tapa ajatella että ei kehtaa olla ison perheen äiti vaikka haluaisi,ole mitenkään normaalia vaan pikemmin säälittävää...tiedän!Täällä palstalla onkin hauskaa tuoda esiin oma säälittävyytsensä...ei nolota...no ehkä vähän..

ap

Vierailija
5/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään noloa että on paljon lapsia, tietenkään. Nykyisin menee enemmän niin, että ihmiset tekee lapsia jos on varaa, ja sitä hienompaa mitä useampi on. Kolme lasta esimerkiksi on yleinen ihanne, miksei neljäkin. Se on ihan tutkittu juttu, että Suomessa varakkaammat saavat enemmän lapsia kuin köyhät.

Minun kaveripiirissä on muutama juuri näitä todella hyvin toimeen tulevia, 3-4 lapsisia perheitä. Välillä olen vähän kateellinenkin, ovat niin onnellisia ja kaikki on "täydellistä".:)

Vierailija
6/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulen että on neljä tai viisi lasta niin ensimmäisensä tulee mieleen että nainen on paljon levittänyt jalkojaan. Ja mieti niitä ihmisiä jotka ajattelevat vielä pahemmin asian kuullessaan että neljä lasta.

Vierailija
7/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:50"]

Ne säälijät eivät vaan tiedä kuinka ihanaa on kun on monta lasta. Tota sossupummi-ajatusta en kyllä mitenkään ymmärrä. Me ainakin ollaan ihan keskituloinen vakavarainen perhe ja molemmilla aikuisilla vakituiset työpaikat. Lapsia on viisi ja kaikki poikia.

Toisiksi viimeisimmän kohdalla olin tosi pettynyt, kun ei tyttöä tullut. Alku oli vaikea vauvan kanssa ja kauan kesti ennenkuin tuli suurta rakkauden tunnetta vauvaa kohtaan. Mutta kyllä se vaan sieltä tuli kun vauva oli n. puoli vuotias. Ihan käsittämättömän suuri rakkaus lasta kohtaan. Viides haluttiin, koska ikäero isompiin poikiin oli "iltatähdellä" sen verran iso. Nyt olin jo alistunut kohtalooni että tyttöä ei tule eikä harmittanut yhtään kun ultrassa sanottiin että taas on poika. Moni meidän perhettä kauhistelee, mutta he eivät vaan tiedä kuinka onnellisia ollaan ja kuinka kivaa meillä on. Itse kauhistelen yhden lapsen perheitä. Kuinka tylsältä ja värittömältä heidän elämänsä vaikuttaakaan. :D

[/quote]

Missä vaiheessa perheellisistä tulee tällaisia idiootteja?

Vierailija
8/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:50"]

Ne säälijät eivät vaan tiedä kuinka ihanaa on kun on monta lasta. Tota sossupummi-ajatusta en kyllä mitenkään ymmärrä. Me ainakin ollaan ihan keskituloinen vakavarainen perhe ja molemmilla aikuisilla vakituiset työpaikat. Lapsia on viisi ja kaikki poikia.

Toisiksi viimeisimmän kohdalla olin tosi pettynyt, kun ei tyttöä tullut. Alku oli vaikea vauvan kanssa ja kauan kesti ennenkuin tuli suurta rakkauden tunnetta vauvaa kohtaan. Mutta kyllä se vaan sieltä tuli kun vauva oli n. puoli vuotias. Ihan käsittämättömän suuri rakkaus lasta kohtaan. Viides haluttiin, koska ikäero isompiin poikiin oli "iltatähdellä" sen verran iso. Nyt olin jo alistunut kohtalooni että tyttöä ei tule eikä harmittanut yhtään kun ultrassa sanottiin että taas on poika. Moni meidän perhettä kauhistelee, mutta he eivät vaan tiedä kuinka onnellisia ollaan ja kuinka kivaa meillä on. Itse kauhistelen yhden lapsen perheitä. Kuinka tylsältä ja värittömältä heidän elämänsä vaikuttaakaan. :D

[/quote]

Just just. Ei sitten mammalta löydy suvaitsevaisuutta muiden valintoja kohtaan? Mahdat kasvattaa aika suvaitsemattomia lapsiakin... t. vielä lapseton

Vierailija
9/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:08"]

Jos kuulen että on neljä tai viisi lasta niin ensimmäisensä tulee mieleen että nainen on paljon levittänyt jalkojaan. Ja mieti niitä ihmisiä jotka ajattelevat vielä pahemmin asian kuullessaan että neljä lasta.

[/quote]

Miten ihmeessä sun ajatuksesi on noin kieroutunut. Tuleeko mieleesi ollenkaa, että viiteen lapseen tarvii vain viisi levitystä 5-15 vuodessa. Moni lapseton ja muutkin tekee sen jo 5 kertaa viikossa. Mitä pahaa on seksissä? Nolompaahan se on, että seksi elämä on niin kuihtunut, että 1 kertaa vuodessa on jo paljon.

Vierailija
10/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
11/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis yööök jos joku levittää miehelle jalkojaan. Kerran korkeintaan voi niin tehdä tai yööök oikeesti kauhee iik.

Onks täällä joku 9-vuotias palstalla, kuolen nauruun.

" sun isi ja äiti on ollu ainaki 4 kertaa sillee, hih"

Vierailija
12/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos henkilön ajatusmaailma yleensä on noin vastenmielinen, hän ajattelee rumasti asiasta kuin asiasta. Kirjoituksesi kertoo eniten sinusta itsestäsi, ehkä kaiken oleellisen. Minusta on vain positiivista nähdä onnellisia, isojakin perheitä. Ei normaali-ihmiselle tule siinä mikään jalkojenlevittely mieleen.

Vierailija
13/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin naureskelen niille epäitoivisille yrittäjille. Jollekin olen jopa joskus sanonut älä nyt vielä lopeta seuraava voi olla tyttö :) ja aina vaan on saaneet poikia :) vahingoniloinen :)

Vierailija
14/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:06"]Ei ole yhtään noloa että on paljon lapsia, tietenkään. Nykyisin menee enemmän niin, että ihmiset tekee lapsia jos on varaa, ja sitä hienompaa mitä useampi on. Kolme lasta esimerkiksi on yleinen ihanne, miksei neljäkin. Se on ihan tutkittu juttu, että Suomessa varakkaammat saavat enemmän lapsia kuin köyhät.

Minun kaveripiirissä on muutama juuri näitä todella hyvin toimeen tulevia, 3-4 lapsisia perheitä. Välillä olen vähän kateellinenkin, ovat niin onnellisia ja kaikki on "täydellistä".:)
[/quote]

Haha. Suomessa rikkaimmat tekevät yhden lapsen tai ei yhtään. Keskituloiset tekevät muutaman lapsen. Ja köyhät joko tehtailee tai ei hanki lapsia ollenkaan.

Vierailija
15/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:40"]

Itse ainakin naureskelen niille epäitoivisille yrittäjille. Jollekin olen jopa joskus sanonut älä nyt vielä lopeta seuraava voi olla tyttö :) ja aina vaan on saaneet poikia :) vahingoniloinen :)

[/quote] Parempi kuitenkin se että saavat niitä poikia. Tilanne olisi karmea, jos olisi pelkkiä tyttöjä.

Vierailija
16/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:10"]

Unohda koko juttu. Taitaa olla todennäköisempää, että poika sieltä poksahtaa.

[/quote] Itse asiassa neljännen kohdalla toinen sukupuoli on todennäköisempi.

[/quote] Turha alapeukutella, on ihan tutkittu juttu!

Vierailija
17/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on maailman typerin syy tehdä lapsia liukuhihnatuotantona."Joo en mä oikeasti halunnut näin monta,mutta kun ne ensimmäiset oli väärää sukupuolta." Mitä jos se neljäskin on poika,montako kertaa sen jälkeen aiot yrittää vielä tyttöä?

Vierailija
18/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nämä vanhemmat jotka tehtailee lapsia ja vielä kehtaavat tunnustaa että eivät rakasta toukkaansa väärän sukupuolen takia. Minulle kelpais edes yksi lapsi jos tulisi, ihan sama mitä sukupuolta.

Vierailija
19/38 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:06"]Ei ole yhtään noloa että on paljon lapsia, tietenkään. Nykyisin menee enemmän niin, että ihmiset tekee lapsia jos on varaa, ja sitä hienompaa mitä useampi on. Kolme lasta esimerkiksi on yleinen ihanne, miksei neljäkin. Se on ihan tutkittu juttu, että Suomessa varakkaammat saavat enemmän lapsia kuin köyhät. Minun kaveripiirissä on muutama juuri näitä todella hyvin toimeen tulevia, 3-4 lapsisia perheitä. Välillä olen vähän kateellinenkin, ovat niin onnellisia ja kaikki on "täydellistä".:) [/quote] Haha. Suomessa rikkaimmat tekevät yhden lapsen tai ei yhtään. Keskituloiset tekevät muutaman lapsen. Ja köyhät joko tehtailee tai ei hanki lapsia ollenkaan.

[/quote]

Elättele sinä vain uskomuksiasi, fakta on että Suomessa varakkaammilla on enemmän lapsia kuin vähävaraisilla. Tämän voi tarkistaa mistä vain. Ja jos mietit hulppeita omakotitaloalueita, niin harvoin niissä kovin pieniä perheitä asuu. Iso perhe on uusi statussymboli.

Vierailija
20/38 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks pari sai kolmannen pojan ja meinaa nyt yrittää niin kauan että saa tytön. Kai ne kohta on taas raskaana tytön toivossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi