Jos tekee neljännen lapsen tytön toivossa
niin onko se "sallitumpaa"??
Neljäs lapsi vois olla ihan kiva vähän myöhemmin,mutta usein törmää kauhisteluun jos lapsimäärä enemmän kuin 3.Mutta jos on jo 3 poikaa niin asiaan suhtaudutaan vähän rennommin,ajattelen/luulen...vaikka tuliskin sitten 4 poika ni ainakin vois sanoo et "pitihän sitä tyttöä yrittää".
Kommentit (38)
Sukupuolista viis kunhan vain sitten saa jonain päivänä olla ylpeä lapsistaan!
Elämä on vain kerran ja lyhyt vaikka olisikin sen 80v.Isoa perhettä haluan aina kun mietin vanhuutta...olisi aika varmasti paljon menoa ja rakkaita ihmisiä ympärillä keiden kanssa elää vanhana.Toki kaikkea voi sattua itselle tai lapsille mutta pitäähän sitä jokin haave olla,ei voisi ollenkaan haaveilla jos vain pahinta pelkäisi...
Kai mä ensin opettelen olemaan välittämättä siitä mitä muut ehkä ajattelee(varsinkin ihan tuntemattomat) ja sitten jonain päivänä jos siltä tuntuu niin 4skin saa viel tulla...
Ap
Meillä on kolme poikaa ja jatkuvasti kysellään, että kai vielä yksi, jos vaikka tyttö tulisi. Olisihan se tyttökin kiva, mutta meille riittää nämä kolme lasta. Sukupuolista riippumatta lapsiluku on täynnä ja sterilisaatio tehty.
Vähän aikaa sitten luin jostain tutkimuksen, minkä mukaan on hyvin epätodennäköistä, että neljäs lapsi olisi eri sukupuolta, mitä kolme aikaisempaa. Voit toki neljännen lapsen tehdä, mutta ei kannata kovin paljoa toivetta elätellä, että se olisi tyttö.
Meillä on neljä lasta, joista kolme ensimmäistä poikia ja sitten se neljäs oli tyttö. Nyt meidän lapsiluku on täynnä!
Tai sitten käy niin kuin naapurilleni. Kolmannen pojan jälkeen yrittivät vielä tyttöä. Tyttö tulikin ja saivat kaksin kappalein. Ihanat kaksostytöt, mutta äiti on aika poikki, kun ikääkin on yli 40.
Vielä pahempi: hankkii montaa lasta - ei sen lapsen vaan sukupuolen takia.
Onnekas kai olen, kun ei ole koskaan ollut noita ongelmia. Ei väliä sukupuolilla, eikä sillä, mitä ihmiset ajattelevat. On saanut keskittyä nauttimaan lapsista.
Pari tuttua on sanonut, että olivat iloisesti yllättyneitä ja helpottuneita, kun toinen lapsi oli eri sukupuolta. Mietin vain, että mitä jos näillä tapauksilla olisi tullut se väärä sukupuoli sitten. Aikamoinen riski, ja mitä ihmiset tarkalleen ottaen haluavat sillä sukupuolella?
Mihin te sitä tyttöä niin kauheesti tarvitsette?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:50"]
Ne säälijät eivät vaan tiedä kuinka ihanaa on kun on monta lasta. Tota sossupummi-ajatusta en kyllä mitenkään ymmärrä. Me ainakin ollaan ihan keskituloinen vakavarainen perhe ja molemmilla aikuisilla vakituiset työpaikat. Lapsia on viisi ja kaikki poikia.
Toisiksi viimeisimmän kohdalla olin tosi pettynyt, kun ei tyttöä tullut. Alku oli vaikea vauvan kanssa ja kauan kesti ennenkuin tuli suurta rakkauden tunnetta vauvaa kohtaan. Mutta kyllä se vaan sieltä tuli kun vauva oli n. puoli vuotias. Ihan käsittämättömän suuri rakkaus lasta kohtaan. Viides haluttiin, koska ikäero isompiin poikiin oli "iltatähdellä" sen verran iso. Nyt olin jo alistunut kohtalooni että tyttöä ei tule eikä harmittanut yhtään kun ultrassa sanottiin että taas on poika. Moni meidän perhettä kauhistelee, mutta he eivät vaan tiedä kuinka onnellisia ollaan ja kuinka kivaa meillä on. Itse kauhistelen yhden lapsen perheitä. Kuinka tylsältä ja värittömältä heidän elämänsä vaikuttaakaan. :D
[/quote]
Minä säälin sinunkaltaistasi sarjasikiäjää. Eikö sulla ole mitään elämänsisältöä paitsi jakaa keskinkertaisia geenejäsi ja maata himassa koko aikuisikäsi, kun muut rakentavat tätä maata? Olet säälittävä, ja vielä oikein ylpeä siitä. Hymiö! :D
Meidän nelilapsinen perheemme ei ole sossun elätti, eikä ole koskaan ollutkaan. Olemme korkeasti koulutettuja ja vakituisissa töissä. Lasten sukupuoletkin menivät niin, että esikoinen ja kakkonen olivat heti eri sukupuolta, eikä lapsen yrittämiseen koskaan ole ollut syynä jonkin sukupuolen toivominen - mielestäni ei pitäisikään olla. En missään nimessä vaihtaisi tilannettamme, en haluaisi pienempää perhettä.
Meillä kolmas oli tyttö ja sanottiin että nytpä ei tarvitaan enempää tehdä kun on molempia. Tein silti vielä yhden.
Niiiin no en itse ollut yhtään kun ultrassa sain tietää esikoisen olevan poika.
Vanhimmalla siskolla 5 poikaa joista yhdet kaksoset, toiselle siskolle tuli kolme poikaa ja yhdet kaksoset tyttö + poika kombinaatiolla.. Kahdella veljellä on molemmilla 3 tyttöä.
Sukulaismies toivoi kovasti firmalleen jatkajaa, heti 8. oli se toivottu poika. Ja tämä kolmannen vaimon kanssa.
Unohda koko juttu. Taitaa olla todennäköisempää, että poika sieltä poksahtaa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 04:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:50"]
Ne säälijät eivät vaan tiedä kuinka ihanaa on kun on monta lasta. Tota sossupummi-ajatusta en kyllä mitenkään ymmärrä. Me ainakin ollaan ihan keskituloinen vakavarainen perhe ja molemmilla aikuisilla vakituiset työpaikat. Lapsia on viisi ja kaikki poikia.
Toisiksi viimeisimmän kohdalla olin tosi pettynyt, kun ei tyttöä tullut. Alku oli vaikea vauvan kanssa ja kauan kesti ennenkuin tuli suurta rakkauden tunnetta vauvaa kohtaan. Mutta kyllä se vaan sieltä tuli kun vauva oli n. puoli vuotias. Ihan käsittämättömän suuri rakkaus lasta kohtaan. Viides haluttiin, koska ikäero isompiin poikiin oli "iltatähdellä" sen verran iso. Nyt olin jo alistunut kohtalooni että tyttöä ei tule eikä harmittanut yhtään kun ultrassa sanottiin että taas on poika. Moni meidän perhettä kauhistelee, mutta he eivät vaan tiedä kuinka onnellisia ollaan ja kuinka kivaa meillä on. Itse kauhistelen yhden lapsen perheitä. Kuinka tylsältä ja värittömältä heidän elämänsä vaikuttaakaan. :D
[/quote]
Minä säälin sinunkaltaistasi sarjasikiäjää. Eikö sulla ole mitään elämänsisältöä paitsi jakaa keskinkertaisia geenejäsi ja maata himassa koko aikuisikäsi, kun muut rakentavat tätä maata? Olet säälittävä, ja vielä oikein ylpeä siitä. Hymiö! :D
[/quote]
Kylläpä annat itsestäsi epämiellyttävän kuvan näinkin lyhyellä tekstillä. Tossahan luki että molemmilla vanhemmilla on vakituiset työpaikat. Mikä ihme siinä on että, jos on monta lasta niin heti kuvitellaan, että äiti vaan makaa kotona yhteiskunnan elättinä?? Meilläkin on neljä lasta ja olen korkeasti koulutettu, hyvässä työpaikassa, koti on siisti ja kaunis ja lapset hyvin kasvatettuja. Ja elämänsisältöäkin löytyy varmasti aika paljon enemmän kuin sinulta, koska olet noin ennakkoluuloinen ja kapeakatseinen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:10"]
Unohda koko juttu. Taitaa olla todennäköisempää, että poika sieltä poksahtaa.
[/quote] Itse asiassa neljännen kohdalla toinen sukupuoli on todennäköisempi.