Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa aina laittaa ruokaa!!!

Vierailija
01.01.2015 |

Aaaargh. Oon niin kyllästynyt ruoanlaittoon. Ei se ikinä oo mun lempihommaa ollut, mutta nykyään... En jaksa! Koitan päästä helpolla ja teen isoja vuoallisia, että riittäis edes pariksi päiväksi, sitten mies tulee töistä ja syö kaiken... se ei kuulemma halua syödä vaikkapa leipää iltapalaksi, niin se syö sitä samaa ruokaa pitkin päivää. Seuraavana päivänä sama juttu. Lapsenkin takia pakko kokata jotain.

Yritän nykyään tehdä kaiken mahdollisimman helposti ja silti vituttaa. En haluais ees nähdä tuota hellaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, sanasta sanaan. Paitsi meillä mies syö kohtuudella ja lapset päivällä koulussa mutta yhtäkaikki kolme lasta ja kaksi aikuista tarkoittaa, että ruokaa kuluu. Enkä haluaisi eineslinjallekaan lähteä ja muutenkin haluan, että ruoka on terveellistä. Eli eipä siinä jää paljon vaihtoehtoja, kanna sitä ruokaa kaupasta ja kokkaa, vaikka usein evvk.

Keitot, uunipuurot ja padat ovat helppoja tehdä.

Vierailija
2/2 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä! Viikonloppuisin mies saattaa kokkailla, mutta viikolla se on aina mun homma, koska oon äitiyslomalla. Eikä siinä sinänsä mitään, kunhan saa sen alulle ja äkkiä tekee. Mutta se ainainen miettiminen että mitäs tänään syötäis. Ei voi olla mitään kauhean hankalaa, jossa kestää kauan, koska vauva ei jaksa oleilla sitterissä kauaa (liinassa tai mandukassa ei viihdy), ei voi olla mitään hirmu eksoottista jos en itse käy kaupassa (välimatkat ja vauva hankaloittaa tätäkin hieman) koska mies ei jaksa etsiä mitään erikoisempia juttuja kaupasta töitten jälkeen, ja lisäksi pitää vielä riittää seuraavaksi päiväksi eväät miehelle. Joka päivä sama ongelma että mitä helvettiä sitä kokkaa. Ennen tykkäsin ruuanlaitosta, nykyisin se on ärsyttävää pakkopullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän