Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilkkaatko live-elämässäkin lihavia?t.ammattivalittaja

Vierailija
01.01.2015 |

Kun täällä palstalla pilkkaatte niin sanotteko live-elämässä lihaville jotain?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:24"]

Joo, kuin niin?

[/quote]

Kunhan kysyin että haukutko päin naamaa lihavaa ihmistä live-elämässä?itse en ole sellaiseen koskaan törmännyt.ap

Vierailija
22/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:22"]

Meneekö huolehtimisesi yli äyräiden? Suutut ystävällesi jos tämä ei teekää kuten sinä haluat? Mun ystävä on juurikin tuollainen "kanaemo" joka suuttuu mulle kun en tee niinkuin hän haluaa. Ja joka kehuu liiaksi asti jos tyyliin kerron, että päätän olla ilman herkkuja nyt tovin aikaa. En halua mitään paapomista, vaan ystävyyden jossa minut hyväksytään virheineen kaikkineen.

[/quote]

No en todellakaan suutu vaikka söisi saippuaa ja halkeaisi, olen vain ohjeistanut en vaatinut. Kuten edelliselle, mun on lähdettävä töihin, niin ei ole aikaa keskustella nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan nro 19 ohjeistat ystävääsi. Jokainen vaikka pelkän peruskoulun käynyt tietää miten syödään terveellisesti, siinä ei sun ohjeistukset auta.ap

Vierailija
24/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pilkkaa. Aikuisen ihmisen käytökseen ei kuulu toisten ihmisten ulkonäön kommentointi. En myöskään anna heille elämänohjeita. En ole itsekään täydellinen joten miksi minä alkaisin neuvomaan kun en ole edes terveydenhoidon alalla. Inhoan besserwissereitä eli ihmisiä, jotka haluaa neuvoa toisia ilman että he itse kysyvät neuvoja. En ymmärrä yhtään että miten joku ihminen on niin tyhmä, että ei tajua olla neuvomatta toisia.

Vierailija
25/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pilkkaa päin naamaa, mutta ap:n kaltaisille ammattivalittajille naureskelen kyllä selän takana.

Vierailija
26/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:22"]

Meneekö huolehtimisesi yli äyräiden? Suutut ystävällesi jos tämä ei teekää kuten sinä haluat? Mun ystävä on juurikin tuollainen "kanaemo" joka suuttuu mulle kun en tee niinkuin hän haluaa. Ja joka kehuu liiaksi asti jos tyyliin kerron, että päätän olla ilman herkkuja nyt tovin aikaa. En halua mitään paapomista, vaan ystävyyden jossa minut hyväksytään virheineen kaikkineen.

[/quote]

No en todellakaan suutu vaikka söisi saippuaa ja halkeaisi, olen vain ohjeistanut en vaatinut. Kuten edelliselle, mun on lähdettävä töihin, niin ei ole aikaa keskustella nyt.
[/quote]

Ohjeistatko silloinkin kun ystäväsi ei sitä sinulta pyydä? Jos näin teet niin aika paska ystävä olet.

Vierailija
27/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:20"]

Mutta jos ystäväsi ei halua laihduttaa. Varmasti osaa itse pyytää neuvoja jos niitä haluaa.ap

[/quote]

Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan joka haluaa olla lihava.

[/quote]

Kyllä on ei kaikki halua laihduttaa.ap

[/quote]

Ei halua laihduttaa ei, mutta ei ne siltikään nauti lihavana olemisesta.

Vierailija
28/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:55"]

En pilkkaa päin naamaa, mutta ap:n kaltaisille ammattivalittajille naureskelen kyllä selän takana.

[/quote]

Miksi?ap

Vierailija
29/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:20"]

Mutta jos ystäväsi ei halua laihduttaa. Varmasti osaa itse pyytää neuvoja jos niitä haluaa.ap

[/quote]

Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan joka haluaa olla lihava.

[/quote]

Kyllä on ei kaikki halua laihduttaa.ap

[/quote]

Ei halua laihduttaa ei, mutta ei ne siltikään nauti lihavana olemisesta.
[/quote]

Ja pystyt näin sanomaan jokaisen läskin puolesta?

Vierailija
30/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Ystävieni painoja en kommentoi, mutta välillä puolitutut jaksavat jauhaa minun syömisistäni (olen alipainon rajoilla) ja silloin kyllä sanon takaisin. Muuten pidän ajatukseni omassa päässäni vaikka lihavia usein ihmettelenkin.

Vierailija
31/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:27"]

Silloin tällöin. Ystävieni painoja en kommentoi, mutta välillä puolitutut jaksavat jauhaa minun syömisistäni (olen alipainon rajoilla) ja silloin kyllä sanon takaisin. Muuten pidän ajatukseni omassa päässäni vaikka lihavia usein ihmettelenkin.

[/quote]

Mitä ihmeteltävää lihavissa on?ap

Vierailija
32/32 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:27"]Silloin tällöin. Ystävieni painoja en kommentoi, mutta välillä puolitutut jaksavat jauhaa minun syömisistäni (olen alipainon rajoilla) ja silloin kyllä sanon takaisin. Muuten pidän ajatukseni omassa päässäni vaikka lihavia usein ihmettelenkin.
[/quote]

Mitähän ihmettelemistä lihavissa sinusta on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi