Mies haluaa ostaa ferrarin, veneen, miljoonatalon yms
Minua taasen eivät moiset kiinnosta. Tavallinen, ehkä hieman tasokkaampi talo riittäisi. Autoa ei tarvitsisi ollenkaan, venekin on turhake.
Kai täytyy vain antaa miehen ostaa omilla rahoillaan auto jossa hävettää olla. Tiedän, maailmassa on vakavampiakin ongelmia, mutta mitä tekisitte minun sijassani?
Minusta tuntuu turhalta hommata liian iso talo ja ruma auto ja vene.
Kommentit (17)
No nämä ovat näitä first world problemseja.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:14"]Pieni pippeli?
[/quote]
Päinvastoin, jos alkaa kunnolla jyskyttämään niin sattuu :/
Ikäkriisi. Seuraavaksi haaveissa voi olla tuoreempi rouva.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:18"]Ikäkriisi. Seuraavaksi haaveissa voi olla tuoreempi rouva.
[/quote]
Mä olen itse asiassa 24, joten aika nuoreen sais vaihtaa...
Miksi et sallisi miehellesi noita? Provolta kuullostaa mutta muuten veikkaisin että ukolla on jotain osuutta rahoihin? Ensin raadetaan töitä, sitten ei saisi nauttia niistä?
Voithan kieltäytyä Ferrarin kyydistä, suostut kulkemaan vain halvemman auton kyydillä.
Anna silti ukon ostaa kunnon auto!
M35
On kyllä melkoisen kypsymätön mies, kun on noin suuri näyttämisentarve. Mistä ihmeestä hänellä piisaa rahaakin??? Haluatko viettää elämäsi tuollaisen miehen kanssa - onko teillä yhteiset arvot??
Jos omilla rahoillaan ostaa, eipä sinulla taida olla sanomista. Ostat sitten itse sellaisen auton millä tykkäät ajella. Miljoonataloon on kai vaan tyytyminen jos yhdessä asutte. Veneen kyytiin ei ole pakko mennä.
Tarkoitus vissiin kertoa, että ukolla on pätäkkää? ;D Kysykää nyt ammattia, että saadaan tietää onko aivokirurgi vai it-miljoonikko...
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:21"]On kyllä melkoisen kypsymätön mies, kun on noin suuri näyttämisentarve. Mistä ihmeestä hänellä piisaa rahaakin??? Haluatko viettää elämäsi tuollaisen miehen kanssa - onko teillä yhteiset arvot??
[/quote]
haluan viettää elämän hänen kanssan. Samat arvot paitsi en arvosta ferrareita yms.
Voi olla että tykästyt nopeaan autoon kun pääset sitä kokeilemaan. On niissä muutakin kuin statusarvo. On aika jännä tunne kun alla on sellaista tekniikkaa ja suorituskykyä, vaikkei autoista muuten välittäisi. Mutta tietysti mies jolle auto ja muut kalliit hankinnat on surullisia munanjatkeita, on vähän säälittävä.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:21"]On kyllä melkoisen kypsymätön mies, kun on noin suuri näyttämisentarve. Mistä ihmeestä hänellä piisaa rahaakin??? Haluatko viettää elämäsi tuollaisen miehen kanssa - onko teillä yhteiset arvot?? [/quote] haluan viettää elämän hänen kanssan. Samat arvot paitsi en arvosta ferrareita yms.
[/quote]
Samat arvot vaikka eri arvot. Et tykkää pröystäilystä, mutta silti samat arvot. En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:21"]On kyllä melkoisen kypsymätön mies, kun on noin suuri näyttämisentarve. Mistä ihmeestä hänellä piisaa rahaakin??? Haluatko viettää elämäsi tuollaisen miehen kanssa - onko teillä yhteiset arvot?? [/quote] haluan viettää elämän hänen kanssan. Samat arvot paitsi en arvosta ferrareita yms.
[/quote]
Samat arvot vaikka eri arvot. Et tykkää pröystäilystä, mutta silti samat arvot. En ymmärrä.
[/quote]
Pröystäily ei ole arvo. Kukaan ei ole yhteydessä siksi että voi pröystäillä toisen kanssa. Olemme yhdessä koska käsityksemme parisuhteesta ja elämän tärkeimmistä asioista(ei raha tai tavara) on sama. Emme kuitenkaan ole samaa mieltä joka ikisestä asiasta, esim. auton ostosta.
Kyllähän veneet on kivoja laitteita. Kalliista autoista niin tiedä, sehän on kuitenkin loppupelissä vain auto?
Anna miehen ostella jos samalla kuitenkin huolehtii myös perheestään ja suo myös sinulle ylellisen elämän. Eri juttu on, jos ostaa velaksi ja sinä olet vaarassa joutua velkoihin. Sinähän voit itse ajaa halutessasi 20 vuotta vanhalla Fiatilla ja asustella sen miljoonatalon piharakennuksessa.
Pieni pippeli?