Onko nyt tällaista flunssaa? Omituinen väsymys ja kurkku kipeä
Pari päivää jo ollut: Väsynyt ja alavireinen olo, nenässä tukkoisuutta. Välillä oli toinen poskiontelo tukossa, mutta nyt auennut. Lievää päänsärkyä ajoittain. Kurkussa vain toisella puolella tuntuva kipu niellessä. Ei lämpöä/kuumetta, eikä yskää.
Mietin onko tällaista nyt liikkeellä? Onko kellään muulla?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Flunssainen olo mutta ei kuumetta eikä kurkkukipua, menen silti, laittaisko maskin, nolottaa sen käyttö jos kellään muulla ei ole.
Ei tarvitse tuntea itseään noloksi koskaan. Ryhdistäydy. Toimi aina niin kuin itse haluat. Muille asia ei kuulu. itseläni maski siellä missä oli suositus tai pakko? Edeleen en kapakoi en tupakoi,en risteile, en matkusta.Enkä tapaa henkilöitä jotka eivät korona rokotus ottaneet ja maskitta koko korona aika liikkuivat. Päätös on minun.Muiden tekemiset minulle ei kuulu!
Vierailija kirjoitti:
Oudolta tuntuu vain tuo toisella puolen nielua oleva kipu niellessä. Olen katsonut nieluun ja siellä ei näy mitään ihmeellistä.
-Ap
Angiina ei välttämättä aiheuta peitteitä. Tarkkaile tilannetta. Mulla on ollut tulehdusarvot 240 eikä nieluviljelyssä näkynyt, saati peitteitä. Angiina se silti oli.
Kiitos kaikille vastauksista! Tuntuu nyt olevan siis ärhäkkääkin flunssaa liikkeellä. Itsellä toistaiseksi vain melko lieviä oireita, mutta täytyy tarkkailla tilannetta. Hyvää vointia ja paranemista meille kaikille!
Siis minä -Ap kirjoitin tuon kiitos vastauksista kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on liikkeellä tosi pahaa flunssaa, joka kestää pari viikkoa ja alkaa juuri noin. Kuumetta ei tule missään vaiheessa, mutta järkyttävä olo, tukkoisuutta ja yskää. Päänsärky ja lihassärkyä myös. Tämä on sellainen flunssa, että menee myös maku- ja hajuaisti, vaikka ei korona olekkaan. Nyt kaapit täyteen c vitamiinia ja flunssalääkettä, kohta olet vuoteen omana.
Jos kuumeeton flunssa on paha, niin älkää herrajumala ikinä sairastuko influenssaan. Meinasin menehtyä HUSin sairaalassa influenssaan.
Nyt nautitaan pöpöjä, jotka koronatoimien myötä vahvistuivat.
Meillä samanlaista tautia, kurkku kipee toiselta puolen ja kummallinen väsymys. Lapsilla valuu räkä ja yhtenä päivänä oli kuumetta.
Miksi pihtaillaan antibiottikuurin määräämisessä?Tekosyitä ne, että vie huonoon kuntoon tai heikentää omaa vastuskykyä , plaa,plaa.
Ei ole liikkeellä, mä olen täysin terve. Samoin kaveri joka tossa vieressä istuu.
Luulotautia taitaa olla, ellei peräti ihan lorvikatarria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtaillaan antibiottikuurin määräämisessä?Tekosyitä ne, että vie huonoon kuntoon tai heikentää omaa vastuskykyä , plaa,plaa.
Esimerkikiksi siksi, että antibiootit ovat virusinfektiossa turhia ja tehottomia. Sekoittavat vaan sun suolistobakteerikannan. Ja kehittävät sinuun antibiootille vastustuskykyisiä bakteerikantoja.
Plaa, plaa, mutta näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkikiksi siksi, että antibiootit ovat virusinfektiossa turhia ja tehottomia. Sekoittavat vaan sun suolistobakteerikannan. Ja kehittävät sinuun antibiootille vastustuskykyisiä bakteerikantoja.
Plaa, plaa, mutta näin se menee.
Voi , tulee ihan kyynel silmään , kuinka ajattelevaisia lekurit onkaan mun takia. Ettei vaan suolistobakteerini sekoitu. No, mitäs ne kaikenmaailman rokotteet tekee ihmisille, ne sekoittaa ihmisen immuunijärjestelmän, vai olenko väärässä?
Nyt on liikkeellä tosi pahaa flunssaa, joka kestää pari viikkoa ja alkaa juuri noin. Kuumetta ei tule missään vaiheessa, mutta järkyttävä olo, tukkoisuutta ja yskää. Päänsärky ja lihassärkyä myös. Tämä on sellainen flunssa, että menee myös maku- ja hajuaisti, vaikka ei korona olekkaan. Nyt kaapit täyteen c vitamiinia ja flunssalääkettä, kohta olet vuoteen omana.