Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 viikoksi Thaimaaseen vai 1 viikoksi Kanarialle?

Vierailija
01.01.2015 |

Perusteluja!

Mukana 4 ja 1 vuotiaat lapset!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan varaamaan matkaa Kanariaaseen. Ota vain menolippu. Jospa vähän pidemmällä reissulla oppisin jotain.

Vierailija
22/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikkuihin ehdottomasti, Kanaria on niin nähty wt-paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle, Thaimaassa on todella kuuma ja lapsilla voi olla tukalaa jos eivät niin lämpimästä tykkää. Hygieniataso myös parempi Kanarialla.

Vierailija
24/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 1-vuotiaan kanssa lähteä thaikkuihin, pieni ei ehkä nauti 24/7 helteestä samallalailla kuin aikuiset ja muutenkin järjettömän pitkät lentomatkat. Säästäisin eksoottisemmat kohteet siihen aikaan että lapsetkin voisivat nauttia lomastaan uiden, harrastaen jne(ala-asteikä maybe?). Kanaria siis olisi valintani.

Vierailija
25/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo! 2 viikoksi Thaimaaseen, koska se rentouttaa paremmin kuin 1 vko Kanariassa. 

Vierailija
26/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin Kanarian. Perustelut: pienempi aikaero, lyhyemmät lennot => lasten kanssa helpompaa.

Vierailija
27/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon reissu on mielestäni pienten lasten kanssa ihan riittävä, Teneriffalla oltiin aiemmin yksivuotiaan kanssa ja nyt mennään kahden muksun kanssa Lanzarotelle. Parin viikon reissulle mieluummin sitten kun muksut on lähempänä kouluikää.

Vierailija
28/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se reilun kuuden tunnin lento Kanarialle on ihan riittävän pitkä koettelemus noin pienten kanssa. Itse ainakin olen ollut ihan kypsä hyppäämään jo siinä vaiheessa ulos, ja meillä sentään rauhalliset ja tottelevaiset lapset. Mutta ylipäätään se tekemisen keksiminen ja taaperon sylissä pyörittely on työlästä.

Vierailija
29/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo varaa ainakaan kumpaankaan!

Vierailija
30/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kanarialle (lentojen takia), mutta jos miehen kanssa kahdestaan niin thaimaahan :)

Vierailija
31/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaria. Kokemuksella.

Vierailija
32/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdimme samaa asiaa syksyllä ja päädyimme Kanarian matkaan. Meillä 1,5 vuotias ja lyhyemmät lennot ja pieni aikaero vaikuttivat päätökseen. Toki plussaa on myös edullisempi hinta ja hyvät palvelut. Kokemusta on myös Thaimaan matkasta pienen vauvan kanssa ja kyllä sekin onnistuu, kun ottaa rennon asenteen. Helpommallakin voi kuitenkin lomalle päästä.

Vierailija
33/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kk Thaimaa, ilman pentuja

Vierailija
34/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:38"]Thaimaaseen ja kanariaaseen argh teitä juntteja:!
[/quote]

Jos lähtee hakemaan kaltaistesi hyväksyntää niin kommenttisi on ok. Jos haet lomallasi itsellesi lepoa, aurinkoa ja rauhaa niin menisin ap sinne mikä olisi kätevintä, maasta riippumatta.

Vierailija
35/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkan pituus kohteissa eri?

Vierailija
36/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä mieluummin jäisin Korsooseen.

Vierailija
37/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on lyhyt aika mielestäni matkustaa minnekään. Näin olemme kuitenkin useinmiten joutuneet tekemään.

Menetin ystäväni Khao Lakin rantaan, joten en koskaan aio matkustaa ThaimAAHAN. Eikä se muutenkaan oikein iske - vaikka siellä on kuulemma halpaa ja saa hierontoja.

Yksivuotiasta en lähtisi roudaamaan sinne missään nimessä. Kanaria olisi ehkä turvallisempi vaihtoehto.

Minun mielipidettäni värittää voimakkaasti tsunami kymmenen vuotta sitten. Mutta ilman sitäkin - ehkä minua ei niin innosta ko. paikka.

Vierailija
38/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siitä minä kuukautena matkustatte. Jos matka on tammikuussa tai vielä helmikuussakin niin Kanaria on arvaamaton sään suhteen, mutta helmikuun lopusta eteenpäin vakaampi. Thaimaa on taas maaliskuussa jo liiankin kuuma.

Vierailija
39/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:47"]

No voi hellan alaviiva lettas kun nyt piti tarttua olen naiseen :D :D :D <3

Oon itse kanarian puolella enempi, mutta mies Thaimaan...

[/quote]

Eipä oo mikään yllätys että mies menis mieluummin sinne Naimaaseen.

Vierailija
40/67 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa huono siksi,että lentomatka on kamalan pitkä varsinkin yksivuotiaan kanssa. Miksi vaihtoehtona kanaria? Mieluummin Egypti tai Dubai

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän